quote:Op woensdag 14 december 2005 22:45 schreef White_Pearl het volgende:
De volgende gang.......
Inderdaad, iets anders zat er niet op, ik had ook vrij vroeg de baard in de keel, dus absoluut niet om aan te horen.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:44 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ik ook moest tijdens het schoolzingen vroeger altijd playbacken![]()
Er is alleen goede regie als ze van te voren al weten dat er goed uitzend materiaal geschoten moet worden. En bij een exit diner is dat het geval omdat het zeker gebruikt gaat worden.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tjep, maar lijkt wel alsof er alleen goede regie is als er geen sodezooi valt te beleven helaas
inderdaadquote:Op woensdag 14 december 2005 22:47 schreef Muerte het volgende:
[..]
Inderdaad, iets anders zat er niet op, ik had ook vrij vroeg de baard in de keel, dus absoluut niet om aan te horen.![]()
Ik probeer nu allemaal argumenten te bedenken waarom ik vind dat BB-5 zonder Joost niet minder saai was geweest. Maar helaas. Die gladjanus heeft wel het een en ander geflikt om het voor de kijker maar ook vooral de medebewoners toch nog leuk te maken. Ongeveer hetzelfde geldt ook voor Dido, Chantal en Rob, vind ik. Hoewel ik me eraan doodergerde, waren zij juist degene voor door wie ik tot laat in de nacht bleef doorposten.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb ook wel even genoeg van Joost gezien. Maar aan de andere kant, zónder hem was BB nog véél en véél saaier geweest, dus ergens heb ik het idee dat we hem nog dankbaar moeten zijn ookHij probeerde er iig altijd wel iets van te máken.
Mocht vannacht het dak instorten, dan heeft het dinertje toch nog voorrang morgenquote:Op woensdag 14 december 2005 22:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Er is alleen goede regie als ze van te voren al weten dat er goed uitzend materiaal geschoten moet worden. En bij een exit diner is dat het geval omdat het zeker gebruikt gaat worden.
Niet dus, ze kleppen en malen gewoon doorquote:Op woensdag 14 december 2005 22:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Even die kleppen weer dichtAlhoewel
![]()
![]()
![]()
De regie is maar een enkele keer goed de rest van de tijd is het gewoon kut.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tjep, maar lijkt wel alsof er alleen goede regie is als er geen sodezooi valt te beleven helaas
Dat ben ik opzeker met je eens, maar ze kunnen ook goed regisseren en het niet doorlaten op de streams zodat het voor ons niet goed te volgen is (denk aan de streamlock bijv) dus vandaar mijn opmerking, als het spannend word dan is het meestal wat minder voor de streamersquote:Op woensdag 14 december 2005 22:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Er is alleen goede regie als ze van te voren al weten dat er goed uitzend materiaal geschoten moet worden. En bij een exit diner is dat het geval omdat het zeker gebruikt gaat worden.
ja volgende week is de finale dus niemand gaat meer exit toch na vandaagquote:Op woensdag 14 december 2005 22:48 schreef Minouishere het volgende:
Laatste afscheidsdiner staat er in de brief?
En dan gaan de streams wél opslotquote:Op woensdag 14 december 2005 22:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mocht vannacht het dak instorten, dan heeft het dinertje toch nog voorrang morgen![]()
Omdat ze anders geen kijkers op tv overhoudenquote:Op woensdag 14 december 2005 22:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat ben ik opzeker met je eens, maar ze kunnen ook goed regisseren en het niet doorlaten op de streams zodat het voor ons niet goed te volgen is (denk aan de streamlock bijv) dus vandaar mijn opmerking, als het spannend word dan is het meestal wat minder voor de streamers
Was je wat van planquote:Op woensdag 14 december 2005 22:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mocht vannacht het dak instorten, dan heeft het dinertje toch nog voorrang morgen![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 22:43 schreef regenworm het volgende:
Prima regie werk vanavond![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Klopt... er is aan Joost verteld dat de finale met 4 is.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:50 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja volgende week is de finale dus niemand gaat meer exit toch na vandaag![]()
volgende week gaan ze toch allemaal exit?quote:Op woensdag 14 december 2005 22:50 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja volgende week is de finale dus niemand gaat meer exit toch na vandaag![]()
Dat zit er dik in ja, ik merk ook dat er niet echt een feestelijke stemming heerst, het is dat ze het diner moeten uitzitten anders waren ze bijna allemaal al gaan slapenquote:Op woensdag 14 december 2005 22:50 schreef Minouishere het volgende:
En na het eten lekker vroeg naar bed met z'n allen zeker.......
Die van mij is groterquote:Op woensdag 14 december 2005 22:50 schreef milagro het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
wat een opvallend verschil, zeg
Word ik ook niet vrolijk van.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:51 schreef Peter6000 het volgende:
Het gesprek blijft gaan over mensen die (vaak te vroeg) overlijden
Was de finale morgen maar want ik trek het niet meer.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Klopt... er is aan Joost verteld dat de finale met 4 is.
Misschien komt er nog een muziekje ?quote:Op woensdag 14 december 2005 22:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat zit er dik in ja, ik merk ook dat er niet echt een feestelijke stemming heerst, het is dat ze het diner moeten uitzitten anders waren ze bijna allemaal al gaan slapen
Daarom duurt dit diner zo lang en schenken ze er een vaatje of 3 wijn bijquote:Op woensdag 14 december 2005 22:50 schreef Minouishere het volgende:
En na het eten lekker vroeg naar bed met z'n allen zeker.......
dan is het een soort laatste avondfeestmaal. Is iets anders dan een exit-dinerquote:Op woensdag 14 december 2005 22:51 schreef Minouishere het volgende:
[..]
volgende week gaan ze toch allemaal exit?![]()
![]()
![]()
Ik ook bijna niet, mmmmmmmm eindelijk weer 's vroeg naar bedquote:Op woensdag 14 december 2005 22:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
Was de finale morgen maar want ik trek het niet meer.
want zo is het levenquote:Op woensdag 14 december 2005 22:51 schreef Peter6000 het volgende:
Het gesprek blijft gaan over mensen die (vaak te vroeg) overlijden
Oh wat lief. Hij is Lieske mooier aan het maken net als zijn grote voorbeeld scanman wel eens deed.quote:
Zonder harde bewijzen geloof je me dus nietquote:
quote:Op woensdag 14 december 2005 22:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
want zo is het leven
geluk en verdriet
het werd je gegeven
maar je wilde het niet
ben je nu gelukkig
of heb je nu spijt
mis je de jaren dat wij samen waren
want dat was toch een mooie tijd
![]()
HAHAHAHAquote:Op woensdag 14 december 2005 22:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zonder harde bewijzen geloof je me dus niet
Ik laat mensen zien zoals ze zijn... anders vallen ze in het echt zo tegenquote:
Jep... 1 van zijn meest gevoelige nummers vind ik. En dat al op het eerste Nederlandstalige album van hem.quote:
Kloptquote:Op woensdag 14 december 2005 22:41 schreef sleepy1958 het volgende:
Volgens mij heeft Dido een kleine tatoeage op haar enkel (?). Roosje. Vandaar.
Corrigeer me aub als ik het fout heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |