ja zoals ze toen ooit deden zo'n opdracht met slangen en andere beesten die ze over je lichaam laten lopen. En dat je dat dan zolang mogelijk moet volhouden. Beetje iets fear factor achtigsquote:Op woensdag 14 december 2005 21:22 schreef Wup het volgende:
het zou leuk zijn als BB nog een stunt verzint waardoor de pot straks leeg is
als opdrachten niet gehaald worden, 50.000 euro de pot uit......
dat was idd. leuk, Kelly tussen de maden:)quote:Op woensdag 14 december 2005 21:24 schreef Bartoli het volgende:
ja zoals ze toen ooit deden zo'n opdracht met slangen en andere beesten die ze over je lichaam laten lopen. En dat je dat dan zolang mogelijk moet volhouden. Beetje iets fear factor achtigs
Oh mên, ben jij telepatisch? Rob hoeft niet. Heb je er eentje van Tanja of Nathalie?quote:
Ze zijn idd prachtig en we moeten toch de 1000 kunnen halen hoop ikquote:Op woensdag 14 december 2005 21:25 schreef Wickedangel het volgende:
Prachtig mooie zwart-wit caps in de streamverslagen, btw. Hulde aan Dropkick![]()
Per direct? Help!!!! Moeten we cold turkey?!quote:Op woensdag 14 december 2005 21:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze zijn idd prachtig en we moeten toch de 1000 kunnen halen hoop ik
(ervanuitgaande dat als de finaleshow is afgelopen de SC per direct word beëindigd)
Ik heb hier ooit gelezen dat na de finale het forum nog 1 week openblijft.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Per direct? Help!!!! Moeten we cold turkey?!![]()
![]()
I hope not so, maar het zal wel ff moeilijk zijn als BB daadwerkelijk afgelopen is omdat het toch een vast onderdeel van de dag is gewordenquote:Op woensdag 14 december 2005 21:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Per direct? Help!!!! Moeten we cold turkey?!![]()
![]()
U vraagt wij draaien.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh mên, ben jij telepatisch? Rob hoeft niet. Heb je er eentje van Tanja of Nathalie?
Haaaaaiquote:
Zij kreeg ook een enge hint van BB gisteravond wat erop wees dat ze "samen met Joost het huis zou verlaten".quote:Dan heb ik nog een theorietje.
Joost staat al in de finale.
Ingrid wordt zo gepromoot de afgelopen paar dagen, die dus ook.
Dat zou perfect zijn maar je kan het ook zo zien. BB weet hoeveel er voor iedereen is gebeld/gesms'd tot nu toe. Die opdrachten kan je ook zien als een poging om ze een boost te geven omdat ze ver achter op Lieske lopen wat betreft de stemmen? Denk aan de zandopdracht voor Nathalie afgelopen week en de romantische avond voor Roel en Dido 2 weken terug. Zou zomaar eens kunnen toch.quote:Roel en Nathalie hebben allebei een opdracht gehad om ze weer in de picture te spelen, dus die ook.
Dus: Lieske naar huis morgen![]()
Nathalie als de gevaarlijke outsider zie ik idd ook wel gebeuren. Hoewel iedereen denkt dat Lieske de outsider/underdog is, vind ik nu juist de rollen omgedraaid.quote:Ik denk ook dat de finale dan tussen Ingrid en Joost zal gaan, met Nathalie als gevaarlijke 'outsider'.
Een week lijkt me anders weer zwaar overdrevenquote:Op woensdag 14 december 2005 21:28 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik heb hier ooit gelezen dat na de finale het forum nog 1 week openblijft.
Maar dat weet ik niet zeker
Erg liev van jequote:Op woensdag 14 december 2005 21:29 schreef Dropkick het volgende:
[..]
U vraagt wij draaien.
[afbeelding]
Na de finale babbel ik diezelfde avond nog eventjes kort na en dan is het over en sluiten, Bongetje pakt ook zijn koffers en gaat weer op een ander avontuurquote:Op woensdag 14 december 2005 21:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Een week lijkt me anders weer zwaar overdrevenOf ben ik de enige. Ik kan niet wachten om gewoon weer lekker met een boek op de bank te zitten of te kijken of vrienden en familie nog bestaan
![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 21:27 schreef sleepy1958 het volgende:
Mooie caps Dropkick, complimenten. Verzoekje: heb je ook een mooie van Dido?
Vind ik ook, 1 of 2 dagen lijkt me meer dan genoeg, dan zal het langzaam doodbloeden.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Een week lijkt me anders weer zwaar overdrevenOf ben ik de enige. Ik kan niet wachten om gewoon weer lekker met een boek op de bank te zitten of te kijken of vrienden en familie nog bestaan
![]()
Inderdaad kom maar met iets onverwachts ik dreig in slaap te vallen.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:30 schreef melke het volgende:
Kom nog maar eens met een onverwachte opdracht! Vorige week woensdag avond vond ik heel leuk.
Voor mij heeft het twee weken te lang geduurdquote:Op woensdag 14 december 2005 21:32 schreef Falco het volgende:
Ik zie nu ook wel uit naar het einde. Het is na volgende week precies genoeg geweest hoor
Ja, ze hadden alles twee weken naar voren moeten schuiven. De eerste bewoner ging pas na 4 weken weg!quote:Op woensdag 14 december 2005 21:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Voor mij heeft het twee weken te lang geduurd
Precies!quote:Op woensdag 14 december 2005 21:34 schreef sleepy1958 het volgende:
Hoop dat Lieske vertrekt. Ook vanavond weer allemaal open deuren. Geen enkele
originele gedachte. Maar ja, dat zenden ze toch nooit uit. Morgenavond zit ze d'er
weer op haar charmants en zowaar, iedereen weer sms'en.
Kijk, met jou kun je nog eens een boompje opzetten.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:31 schreef F4iTH het volgende:
Zij kreeg ook een enge hint van BB gisteravond wat erop wees dat ze "samen met Joost het huis zou verlaten".
[..]
Dat zou perfect zijn maar je kan het ook zo zien. BB weet hoeveel er voor iedereen is gebeld/gesms'd tot nu toe. Die opdrachten kan je ook zien als een poging om ze een boost te geven omdat ze ver achter op Lieske lopen wat betreft de stemmen? Denk aan de zandopdracht voor Nathalie afgelopen week en de romantische avond voor Roel en Dido 2 weken terug. Zou zomaar eens kunnen toch.
[..]
Nathalie als de gevaarlijke outsider zie ik idd ook wel gebeuren. Hoewel iedereen denkt dat Lieske de outsider/underdog is, vind ik nu juist de rollen omgedraaid.
Dan zou het dus toch gaan tussen Roel/Lieske aanstaande donderdag.![]()
Damn ik lul echt veel vandaag, straks denken ze dat ik geen leven heb![]()
Het ligt ook aan de bewoners, totaal geen iniatief om ook maar iets te doenquote:Op woensdag 14 december 2005 21:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Voor mij heeft het twee weken te lang geduurd
quote:Op woensdag 14 december 2005 21:39 schreef ART het volgende:
Dropkick, ze zijn prachtig! Wat ik mooi vind is dat jij een 'scherp' zwartwit weet te bereiken (curves?). De anderen blijven wat grijzig.
Het grappige is. Ik ga zelfs Lieske mooi vinden in jouw zw-beeld. Maar gek genoeg Dido niet. Terwijl ik die op zich de meest sprekende vrouw in het huis vond.
Rob is ook top!
Die is ook mooi, maar je ziet haar gezicht nietquote:
Dan ben ik niet normaal, ik walg niet van Lieske.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:38 schreef farceman het volgende:
[..]
Precies!
denk dat elke normale streamkijker van haar walgt, maar in de Tv uitzendingen wordt ze altijd leuk gebracht.
Ik geloof niet dat iedere streamkijker van haar walgt.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:38 schreef farceman het volgende:
[..]
Precies!
denk dat elke normale streamkijker van haar walgt, maar in de Tv uitzendingen wordt ze altijd leuk gebracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |