ja zoals ze toen ooit deden zo'n opdracht met slangen en andere beesten die ze over je lichaam laten lopen. En dat je dat dan zolang mogelijk moet volhouden. Beetje iets fear factor achtigsquote:Op woensdag 14 december 2005 21:22 schreef Wup het volgende:
het zou leuk zijn als BB nog een stunt verzint waardoor de pot straks leeg is
als opdrachten niet gehaald worden, 50.000 euro de pot uit......
dat was idd. leuk, Kelly tussen de maden:)quote:Op woensdag 14 december 2005 21:24 schreef Bartoli het volgende:
ja zoals ze toen ooit deden zo'n opdracht met slangen en andere beesten die ze over je lichaam laten lopen. En dat je dat dan zolang mogelijk moet volhouden. Beetje iets fear factor achtigs
Oh mên, ben jij telepatisch? Rob hoeft niet. Heb je er eentje van Tanja of Nathalie?quote:
Ze zijn idd prachtig en we moeten toch de 1000 kunnen halen hoop ikquote:Op woensdag 14 december 2005 21:25 schreef Wickedangel het volgende:
Prachtig mooie zwart-wit caps in de streamverslagen, btw. Hulde aan Dropkick![]()
Per direct? Help!!!! Moeten we cold turkey?!quote:Op woensdag 14 december 2005 21:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze zijn idd prachtig en we moeten toch de 1000 kunnen halen hoop ik
(ervanuitgaande dat als de finaleshow is afgelopen de SC per direct word beëindigd)
Ik heb hier ooit gelezen dat na de finale het forum nog 1 week openblijft.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Per direct? Help!!!! Moeten we cold turkey?!![]()
![]()
I hope not so, maar het zal wel ff moeilijk zijn als BB daadwerkelijk afgelopen is omdat het toch een vast onderdeel van de dag is gewordenquote:Op woensdag 14 december 2005 21:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Per direct? Help!!!! Moeten we cold turkey?!![]()
![]()
U vraagt wij draaien.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh mên, ben jij telepatisch? Rob hoeft niet. Heb je er eentje van Tanja of Nathalie?
Haaaaaiquote:
Zij kreeg ook een enge hint van BB gisteravond wat erop wees dat ze "samen met Joost het huis zou verlaten".quote:Dan heb ik nog een theorietje.
Joost staat al in de finale.
Ingrid wordt zo gepromoot de afgelopen paar dagen, die dus ook.
Dat zou perfect zijn maar je kan het ook zo zien. BB weet hoeveel er voor iedereen is gebeld/gesms'd tot nu toe. Die opdrachten kan je ook zien als een poging om ze een boost te geven omdat ze ver achter op Lieske lopen wat betreft de stemmen? Denk aan de zandopdracht voor Nathalie afgelopen week en de romantische avond voor Roel en Dido 2 weken terug. Zou zomaar eens kunnen toch.quote:Roel en Nathalie hebben allebei een opdracht gehad om ze weer in de picture te spelen, dus die ook.
Dus: Lieske naar huis morgen![]()
Nathalie als de gevaarlijke outsider zie ik idd ook wel gebeuren. Hoewel iedereen denkt dat Lieske de outsider/underdog is, vind ik nu juist de rollen omgedraaid.quote:Ik denk ook dat de finale dan tussen Ingrid en Joost zal gaan, met Nathalie als gevaarlijke 'outsider'.
Een week lijkt me anders weer zwaar overdrevenquote:Op woensdag 14 december 2005 21:28 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik heb hier ooit gelezen dat na de finale het forum nog 1 week openblijft.
Maar dat weet ik niet zeker
Erg liev van jequote:Op woensdag 14 december 2005 21:29 schreef Dropkick het volgende:
[..]
U vraagt wij draaien.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |