Ik heb even een stickie opgehangen in DIGquote:Op maandag 6 maart 2006 18:28 schreef Twisted_Logic het volgende:
Worden hier de centrale topics ook nog centraal? In GC is dat al wel het geval, en ik vind het bagger als sommige fora's het wel hebben en andere weer niet. Dus bijdeze het verzoek om centrale topic's centraal te maken!
Ja, die zijn er. Point being?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 07:59 schreef Devrim_ het volgende:
Krijg een usb stick van microsoft
Waarom gaat die dicht?
Er zijn toch ook mensen die in de USA leven
Ik zal Vampier even mailen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:01 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Dat FOK!kers die in de USA zijn dat kunnen lezen.
Bedoel je dan enkel die slowchats onderaan zetten? Moet toegeven dat het ook niet het effect had zoals ik verwacht had. De topiclijst is iets te groot, om onderaan nog actieve topics te hebben.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:45 schreef Dubbeldrank het volgende:
Waarom moeten topics zoals het Linux topic, PHP topic, Javascript topic enz. die achterlijke status krijgen waardoor ze uit het beeld verdwijnen? Deze topics lopen niet veel harder dan een gemiddeld topic en zijn derhalve ook niet zo irritant als SC topics of spelletjes. Kan dit gewijzigd worden?
Je kan je natuurlijk voorstellen dat nieuwere users niet weten dat ze eerst onderaan moeten kijken of er niet een centraal topic loopt alvorens een nieuwe te openen. Een ware achteruitgang van het forum, erg zonde...
Het grote "Er is iets down" topic #25quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:59 schreef FlowDesign het volgende:
Hadden we niet ooit een "Centraal er is iets down" topic ? Of is dat afgeschaft?
Mijn MSN doet het nml. niet en wil weten of er meer mensen last van hebben
Aha, dat is nieuw. Ik wist niet dat die automatisch onderaan in de lijst kwamen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het grote "Er is iets down" topic #25
Daarom staat het ook bij de rest van de centrale topics onderaan
En een tip! Ctrl + F > Down > Find
Bingo![]()
Zoiets? [Centraal] DV-video en camera'squote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:49 schreef Slarioux het volgende:
Volgens mij zijn daar geen speciale topics voor; open gerust iets.
Ik heb er toch geen geld voor, maar het lijkt me interessant wat "de kenners" van de prijs/kwaliteitverhouding vindenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:11 schreef Opa_vertelt het volgende:
De [DIG] lurker spreekt..![]()
Wat denken jullie, zou er behoefte zijn aan een centraal
aldi/lidl/kruitvat/bouwmarkt/anderegoedkopewinkel aanbiedingen-topic?
(dus niet met boormachines ofzo, maar computers/digitale camera's/mp3 walkmans etc)
Op zich zitten er soms best leuke deals tussen, maar je hebt met dit soortquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb er toch geen geld voor, maar het lijkt me interessant wat "de kenners" van de prijs/kwaliteitverhouding vinden![]()
Ik ben voor!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:26 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Op zich zitten er soms best leuke deals tussen, maar je hebt met dit soort
aanbiedingen natuurlijk altijd 2 fronten; Het-front, en het
-front.
Maar je zal bijvoorbeeld net op zoek zijn naar (bijvoorbeeld) een supergoedkope
mp3-walkman waaraan je niet teveel eisen stelt, dan is zo'n topic toch makkelijk?
( of je ziet iets leuks en vraagt je af 'of het iets is' )
Er is niet mis met lurkenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ben voor!Alhoewel ik dan wel lurker zal zijn.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |