Is Imberr wegquote:
nikky en Dagonet lurken hier anders best veel mee hebben ze me verteldquote:Op woensdag 14 december 2005 21:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Crew die hier niet komt ook
Dan zie ik een evaluatie liever met users.
Zal ik m maken? Of nee, daar is die eigenlijk gewoon te makkelijk voorquote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 09:22 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zal ik m maken? Of nee, daar is die eigenlijk gewoon te makkelijk voor![]()
Waarom moet je mod zijn om hier te posten dan?quote:Op donderdag 15 december 2005 09:27 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Als ze mij gewoon mod hadden gemaakt toen die tijd dan had ik hier nu nog vaak gepost
Op zich weet ik dat ook wel hoorquote:Op donderdag 15 december 2005 09:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Zal ik m maken? Ik ben er in de ochtenden en middagen. In de avonden haast nooit.
Kippetjes.
Mkayquote:Op donderdag 15 december 2005 09:29 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Op zich weet ik dat ook wel hoorJe gaf alleen een inkoppertje weg
uiteraard antwoord hier niemand op.quote:Op donderdag 15 december 2005 09:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Nee effe serieus.
Brechtje komt hier nooit meer toch?
Waarom trappen ze haar er dan niet gewoon uit en stellen ze iemand anders aan die hier wel vaak komt ? Ik niet btw want ik kom hier ook amper![]()
Ik wel, om te beginnen enzo, ik zou bijvoorbeeld niet meteen mod willen worden op een druk forum als ONZ.. een rustig forumpje als PUB lijkt me juist ideaal om te beginnen met moddenquote:Op donderdag 15 december 2005 15:34 schreef Repeat het volgende:
[..]
uiteraard antwoord hier niemand op.
Maar een goede reden is natuurlijk ook dat er niemand mod wil zijn op PUB.
Ik weet wel zeker dat het geen fuck zal helpen.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:19 schreef saaw het volgende:
het is hier niet echt denderdend meer de laatste tijd, klopt
maar of een andere mod helpt weet ik niet eigenlijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |