vertelquote:Op woensdag 14 december 2005 20:17 schreef Gerjo het volgende:
Ik heb wel een leuker aanbod als ze em komt brengen (niet dat ik jenever lust maar daar hebben we het nu even niet over...)
kom jij hem halen, neem een bosje bloemen mee.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:13 schreef Newb het volgende:
Ja, nou, dan hoef ik hem niet. Als je hem komt brengen naar A'dam, dan ehm, krijg je een bosje bloemen.
ik hoor het wel.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:16 schreef Gizmore het volgende:
Even vragen of iemand m hier wil hebben, kom ik m morgen ophalen
ja, dahag, je moet wel 18 and over zijnquote:Op woensdag 14 december 2005 20:31 schreef Jeff89 het volgende:
Waar in Leiden precies? Noem eens een dichtbijzijnd herkenningspunt..
Edit: Bosje bloemen hebben we niet voor handen..Bewijs dat we ouder zijn dan 18 ook niet
*kuch*quote:Op woensdag 14 december 2005 20:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ja, dahag, je moet wel 18 and over zijn
quote:Op woensdag 14 december 2005 20:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ja, dahag, je moet wel 18 and over zijn
Is het te doen vanaf Rijnsburg op de fiets? Heb geen auto de rest van de weekquote:Op woensdag 14 december 2005 20:35 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ja, kommie 'em halen?
neem je een bosje bloemen of anderszins leuk spul mee?
geen idee.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:43 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Is het te doen vanaf Rijnsburg op de fiets? Heb geen auto de rest van de weekEn bus is mij te veel gedoe
![]()
gemaild.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:26 schreef janatwork het volgende:
ik woon ook in het centrum en voor een bosje bloemen kom ik m morgen ophalen => jp.hoogendoorn[AT]hccnet[PUNT]nl
De pompbediende zo zat gevoerd dat je niet meer af hoefde te rekenenquote:Op woensdag 14 december 2005 22:08 schreef Thorical het volgende:
Ik had hem laten staan. Je moest eens weten wat ik met een halve ltr wodka voor elkaar gekregen heb.
Een volle tank diesel b.v.
Heeft net haar rond z'n piemel..quote:Geboortedatum: 1986-02-05
yeah, right.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:12 schreef Tique3 het volgende:
In ruil voor die fles Jenever mag jij een potje neuken, moet je wel ff langskomen morgen a'dam amstel, zat plek op school
als je de afwas komt doen, de vloer komt dweilen, de badkamer komt soppen, de was vouwen, strijken, en opruimen, wil ik erover nadenken..quote:Op donderdag 15 december 2005 11:32 schreef Sandertje21 het volgende:
Je wil het liefst betaald worden in Natura?
Ik was toch al een matige beffer.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:57 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
als je de afwas komt doen, de vloer komt dweilen, de badkamer komt soppen, de was vouwen, strijken, en opruimen, wil ik erover nadenken..
Beffen voor een fles jenever. Waar gaat het heen met de virtuele wereld?quote:Op donderdag 15 december 2005 11:58 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik was toch al een matige beffer.
ik ben geen slijterquote:Op donderdag 15 december 2005 19:06 schreef Classics het volgende:
jenever is smerig![]()
heb je niks anders ofzo
whiskey bv![]()
wil je hem nog wel over de vloerquote:Op donderdag 15 december 2005 22:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
wilde je 'm nog hebben, zonder betalingen in natura?
jenever is ranzigquote:Op donderdag 15 december 2005 22:52 schreef ElisaB het volgende:
Is ie nou al weg? Want weet je dat alcohol helemaal niet aangeboden mag worden? Omdat het verhandelen van alcohol is voorbehouden aan mensen met ontyheffing? Nou ja, hij is gratis, dus wat maak ik me druk. Nee, ik maak me niet druk, maar vroeg het me zomaar af
nee, wist ik nietquote:Op donderdag 15 december 2005 22:52 schreef ElisaB het volgende:
Want weet je dat alcohol helemaal niet aangeboden mag worden?
heb je ook nog wat snuif ofzo babyquote:Op donderdag 15 december 2005 23:02 schreef MissyMirjaM het volgende:
t is trouwens geen verhandelen hoor, het isd maar 1 fles
poedersuiker, of bloem, of zout.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:03 schreef Classics het volgende:
[..]
heb je ook nog wat snuif ofzo baby![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 23:02 schreef MissyMirjaM het volgende:
t is trouwens geen verhandelen hoor, het isd maar 1 fles
snuif, snif, dope, cokequote:Op donderdag 15 december 2005 23:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
poedersuiker, of bloem, of zout.
zeg het maar
bejaarden op bezoek gehad?quote:Op donderdag 15 december 2005 23:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
zeker
ik koop het ook nooit voor mezelf
maarja, omstandigheden enzo
mijn werkster is overledenquote:Op donderdag 15 december 2005 23:08 schreef Classics het volgende:
[..]
bejaarden op bezoek gehad?
heb je ook nog alcoholische vla over![]()
wist niet dat vrouwen dat ook dronkenquote:Op donderdag 15 december 2005 23:11 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
mijn werkster is overleden
sja, ze was dan al wel 95, maarja. ze deed haar werk goed. dweil voor die rollator binden, en gaan met die banaan. blinkende vloeren, iedere keer weer.
de ramen werden alleen wat lastig.
^quote:Op donderdag 15 december 2005 18:10 schreef BOKA het volgende:
Ik kom hem morgen wel af halen, ik woon ook in Leiden.
Volgens mij wil ze er alleen maar een goede neukbeurt voor in de plaats hebben, dus die scanner mag je houden.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:24 schreef outcast_within het volgende:
Maaaaaar zoveel moeite om een fles drank kwijt te geraken. Fokkers schaamt u....
Nee ik kan ook niet *bloos. te ver weg en heb niks leuks in de aanbieding. nou ja een scanner zonder voeding. ^-^
shame on youquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:41 schreef Tiberius het volgende:
[..]
Volgens mij wil ze er alleen maar een goede neukbeurt voor in de plaats hebben, dus die scanner mag je houden.
alsof ik iets te kort komquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:41 schreef Tiberius het volgende:
[..]
Volgens mij wil ze er alleen maar een goede neukbeurt voor in de plaats hebben, dus die scanner mag je houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |