ik ben geen slijterquote:Op donderdag 15 december 2005 19:06 schreef Classics het volgende:
jenever is smerig![]()
heb je niks anders ofzo
whiskey bv![]()
wil je hem nog wel over de vloerquote:Op donderdag 15 december 2005 22:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
wilde je 'm nog hebben, zonder betalingen in natura?
jenever is ranzigquote:Op donderdag 15 december 2005 22:52 schreef ElisaB het volgende:
Is ie nou al weg? Want weet je dat alcohol helemaal niet aangeboden mag worden? Omdat het verhandelen van alcohol is voorbehouden aan mensen met ontyheffing? Nou ja, hij is gratis, dus wat maak ik me druk. Nee, ik maak me niet druk, maar vroeg het me zomaar af
nee, wist ik nietquote:Op donderdag 15 december 2005 22:52 schreef ElisaB het volgende:
Want weet je dat alcohol helemaal niet aangeboden mag worden?
heb je ook nog wat snuif ofzo babyquote:Op donderdag 15 december 2005 23:02 schreef MissyMirjaM het volgende:
t is trouwens geen verhandelen hoor, het isd maar 1 fles
poedersuiker, of bloem, of zout.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:03 schreef Classics het volgende:
[..]
heb je ook nog wat snuif ofzo baby![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 23:02 schreef MissyMirjaM het volgende:
t is trouwens geen verhandelen hoor, het isd maar 1 fles
snuif, snif, dope, cokequote:Op donderdag 15 december 2005 23:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
poedersuiker, of bloem, of zout.
zeg het maar
bejaarden op bezoek gehad?quote:Op donderdag 15 december 2005 23:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
zeker
ik koop het ook nooit voor mezelf
maarja, omstandigheden enzo
mijn werkster is overledenquote:Op donderdag 15 december 2005 23:08 schreef Classics het volgende:
[..]
bejaarden op bezoek gehad?
heb je ook nog alcoholische vla over![]()
wist niet dat vrouwen dat ook dronkenquote:Op donderdag 15 december 2005 23:11 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
mijn werkster is overleden
sja, ze was dan al wel 95, maarja. ze deed haar werk goed. dweil voor die rollator binden, en gaan met die banaan. blinkende vloeren, iedere keer weer.
de ramen werden alleen wat lastig.
^quote:Op donderdag 15 december 2005 18:10 schreef BOKA het volgende:
Ik kom hem morgen wel af halen, ik woon ook in Leiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |