Wat zei de eigenaar van die Benzquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:33 schreef Richard_Zutphen het volgende:
[..]
Die heftrucken zijn idd wel flink link... vooral door die enorme kracht die ze hebben.
Laatst had een jongen op me werk en muur van 8 meter breed en 4 meter hoog compleet eruit gereden. (vorken nog hoog staan en dan door een deuropeningrijden![]()
Hele hefftruck (met hem erin) onder de puin.
En laatst heb ik een achterklep van een mercedes jeep kapot gereden met dat ding![]()
Helaas geen foto's
Die bleef verbazingwekkend rustig...quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:47 schreef truStie het volgende:
[..]
Wat zei de eigenaar van die Benz?
Is de arbeidsinspectie hierbij ingeschakeld??quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:17 schreef Richard_Zutphen het volgende:
[..]
Die bleef verbazingwekkend rustig...
Integendell tot me chef...hehe.
Maarja, de chef ik wel degene die mij op dat ding laat rijden zonder certificaat.
Nope, onderling geregeld..quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:27 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Is de arbeidsinspectie hierbij ingeschakeld??
Onverstandig: het is een bedrijfsongeval. AI is niet mals met boetes die ze (kunnen) uitdelen bij niet-gemelde incidenten.quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:41 schreef Richard_Zutphen het volgende:
[..]
Nope, onderling geregeld..
Ja he? Al die open hoofden en losliggende ledematen, gadvetquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:03 schreef blup het volgende:
Die scheurijzer is echt TE nasty..
Vraag ik me af wat iemand in een personenwagen onder een containerkraan doet....quote:Op donderdag 9 februari 2006 08:37 schreef Impry het volgende:
[..]
Dode na val container op auto in haven R'dam
![]()
How deep is your dip?quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:47 schreef truStie het volgende:
[..]
Wat zei de eigenaar van die Benz?
AU!-di....quote:
Aan de witte lakens in de voorgrond te zien...is dat dus niet het geval geweest.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:36 schreef PeuRac het volgende:
Trouwens als je dat overleeft dan heb je echt de halve hemel aan engeltjes op je schouders zitten.
Het lijkt me inderdaad erg sterk dat je zoiets overleeft..quote:Op maandag 13 februari 2006 13:16 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Aan de witte lakens in de voorgrond te zien...is dat dus niet het geval geweest.
En damn dan moet je hard tegen die boom geknald zijn zeg....
Nee, 110 km/hquote:Op maandag 13 februari 2006 13:35 schreef Dromer het volgende:
[..]
Het lijkt me inderdaad erg sterk dat je zoiets overleeft..
En mjah.. die is zo te zien met 200+ in een slipje geraakt...
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:44 schreef The_Dijkstra het volgende:
Heeft iemand nog die Mercedes vs Volvo truck, die een wagen takelen?
kopen?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:53 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Zou die autoradio het nog doen?
Okay bevondenquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:25 schreef Handtassenbetaster het volgende:
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=boemisho.wmv
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |