Dit was het meest toonbare plaatje uit die reeks ja... die helm helemaal op/in/door dat hekwerk...quote:Op maandag 6 februari 2006 17:58 schreef alsem het volgende:
[..]
[afbeelding]
wheheh ook gelijk de lompste truck die je kan bedenken heen dan er frontaal tegenaan op volle snelheid
![]()
Had ze echt veel gedronken dan? Want rijden met drank op is verzekeringstechnisch gezien niet echt handigquote:Op maandag 6 februari 2006 18:27 schreef kokos het volgende:
Ja maar niet veel mensen lenen hun dikke bak uit aan mensen met alcohol in het bloed.
tas/koffer;)quote:Op donderdag 15 december 2005 09:22 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Ik snap die foto geloof ik niet helemaal... Wordt die gast nou finaal in tweeen gereden?
Dit heb ik dus écht meegemaakt, op de 'Friendship Highway' tussen Lhasa (Tibet) en Kathmandu (Nepal). De bus stak een greppel over en kwam, zoals getoond, met voor- en achterkant vast te zitten op de 'wal'. We zijn er later door een andere bus weer uitgetrokkenquote:
Volgens mij gaat het om de Ferrari van Frits Kroymans, de Ferrari-importeur in Nederland. Ik heb me laten vertellen dat hij de wagen gekocht had maar er niet in paste. Ferrari heeft toen voor hem een monococque verlengd maar kennelijk is daarmee de sterkte/veiligheid niet geheel in acht genomen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:04 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
heb je hier meer info over?
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:55 schreef The_Dijkstra het volgende:
Tommy_Kuklinski, er is zelfs een topic erover.
Gewoon goed zoeken.
in de parade lapquote:"It's a bad sign when they red flag a parade lap"
The 1999 Ferrari F399, formerly raced by Schumacher, was broken into three large pieces as well as many smaller bits on Saturday August 14 2004 when FREDERICO KROYMANS crashed into the tire wall on the inside of turn six at Laguna Seca
Geen idee, maar was hier wel geweest. Anders zou ik immers niet gaan zeggen dat je moest zoeken...quote:
jij hoeft mij niets te vertellenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:06 schreef The_Dijkstra het volgende:
[..]
Geen idee, maar was hier wel geweest. Anders zou ik immers niet gaan zeggen dat je moest zoeken...
Klinkt goed, even kijken..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:33 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.barthcrane.com/CraneMishaps_2005.htm
Hoe groter het apparaat, hoe misser het kan gaan.... Hier een site met ongelukken met hijskranen.. Ik heb de Gruesome Photos afdeling maar niet bekeken
Zoiets heb ik op het werk ook ooit gehad, alleen trok ik de garagedeur best wel naar binnen toe..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Mn eigen crash ook maar weer eens uit de kast gehaald
die voetafdrukken maken het helemaal afquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:05 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Deze vind ik het leukste![]()
Ik vind deze zo uber droog hahahah
Die heftrucken zijn idd wel flink link... vooral door die enorme kracht die ze hebben.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Mn eigen crash ook maar weer eens uit de kast gehaald
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |