abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 24 december 2005 @ 12:40:08 #226
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_33367320
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 00:38 schreef luciano het volgende:

[..]
En DAAR schuilt nou net het probleem denk ik ....
Geef sommigen een vinger , .... en ze nemen je hele hand ! Om hun shitzooi vervolgens goed te praten met een knipoog smiley o.i.d. ...
ALS er dan überhaupt al wat meer getolereerd moet worden hier , dan vind ik OOK dat je hun gedrag alléén maar iets meer moet accepteren als het naar GELIJKWAARDIGE users is gericht in het uiterste geval !
Indien hun buitensporige gedrag wordt gegooid naar het hoofd van een newbie , of een oldbie die hier NIET van gediend is , zal de desbetreffende user TOCH in dit specifieke geval moeten worden aangesproken , ermee te kappen , op straffe van ..... vul maar in .
Dit is ook gebeurd Luciano, daar kunnen enkele users hier, waaronder jijzelf, echt wel over meepraten. Bovendien heb ik gemerkt dat de users onderling elkaar hier ook aanspraken op bepaald gedrag. Ik vond dat het wat dat betreft allemaal heel prettig is gegaan.
quote:
Tevens zou je kunnen gaan bepalen dat als er 2 users iets uitvechten , dat dan ALLE ANDEREN zich er 100% buiten houden , op straffe van het totaal verwijderen van hun commentaar op iets waar ze in feite in DAT geval NIETS mee te maken hebben .
Als je in het openbaar aan het stoeien gaat met elkaar moet je niet vreemd opkijken als mensen zich ermee gaan bemoeien. Zo werkt het nu eenmaal. Als je er verder niemand bij wil hebben doe je het via mail. Als je het via het forum doet kun je niet van de anderen verwachten dat ze het moeten negeren.
quote:
Ik weet waar ik over praat , want op een spelsite van Yahoo met een chat mogelijkheid in de lobby , had ik 2 jaar geleden een akkefietje met iemand ..... 2 personen ..... iedereen begon zich ermee te bemoeien , en uiteindelijk hebben we 1½ jaar met een kernoorlog op dat forum / lobby gezeten , waarbij bijna 100 mensen zich ermee bemoeiden ! ....
Het is nu gelukkig door praten en het vertrek van mijn opponent weer rustig geworden , maar allen gaven daarna toe , dat indien ze zich er niet mee hadden bemoeid , het na enkele weken wel opgelost zou zijn ....
helaas was daar geen ban mogelijkheid , maar alleen een IGNORE mogelijkheid , maar allen waren TE bemoeizuchtig om daar gebruik van te maken , dus dat was / is ook geen optie , hoewel een ignore optie ok FOK misschien voor sommigen hier WEL een oplossing zou zijn ...
Ik zou zeggen , hou alle opties eens open .
Zie ten eerste mijn antwoord hier direct boven. Ten tweede is dit een forum, daar praat je met elkaar en óver elkaar. Alles wat je open en bloot doet wordt door de rest gezien. Persoonlijk zie ik een ignore knopje gewoon niet zitten. Je had in bovenstaand geval ook gewoon via de mail/MSN verder kunnen gaan.....
quote:
Het recht van de sterkste mag hier never nooit gaan gelden , maar als je de buitensporig afwijkende users hun gang gaat gaan ten koste van de users met een teer hartje , door tegen HEN te zeggen , " gewoon negeren joh" , dan geef je een signaal af aan die irritante users van " ok , ga je gang maar met bashen , want als hij of zij reageert , dan is het zijn of haar schuld , want ik heb hen gewaarschud je te negeren ...

Dat is de omgekeerde wereld ... MODJES hebben de macht om er SNEL een einde aan te maken , en als dat een oldbie betreft , en als dat op de finaledag is ..... dan is dat dikke vette pech voor die user met misschien wel 10000 of 20000 posts ...
Geef die 20 users met een grote bek maar een speciaal topic waar ze elkaar af kunnen maken , zoals nu is gebeurd met het users_sErvival spel ........ maar laat ze zich 100 gedragen in de reguliere topics , met users met " tere zieltjes " , die hebben net zoveel rechten als de irri's .
Zoals ik al eerder aangaf zijn we hier soepeler geweest met modden dan op andere fora. Dat is een keuze en het heeft imho goed gewerkt. De sfeer hier was goed! En wat dat finale-dag gedoe betreft. Daar is een behoorlijk stevige waarschuwing uit voortgekomen. Zoals je zelf al gezien hebt zijn de meeste users hier gewoon heel blij met de gang van zaken. Je zou jezelf af kunnen vragen bij wíe het probleem dan zit....
quote:
wordt vervolgd denk ik
Alsjeblieft niet zeg...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zaterdag 24 december 2005 @ 15:00:39 #227
129907 mamapan
alles met een knipoog....
pi_33370814
Ook nog maar even een duit in het zakje doen
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 03:58 schreef luciano het volgende:
maar sommige zaken afdoen met een " gewoon negeren joh " , dat gaat er bij mij niet in helaas . Het nadeel van dit alles is wel helaas nu , dat er meerdere mensen , zoals ondergetekende , en ook wat meer gerenomeerde oldbies , zich zachtjes hebben teruggetrokken , en alleen maar op de achtergrond hebben meegelurkt . En ongetwijfeld heeft het ook een heleboel newbies afgeschrikt om later oldbie te gaan worden , maar das moeilijk te bewijzen natuurlijk !

Dit is nu precies hoe ik het ervaren heb, vooral als je de reactie van Pinball ( Pinball - zaterdag 24 december 2005 @ 00:57) dan leest. Je durft dan nog nauwelijks te reageren
Misschien heb ik bij BB6 meer lef en zal ik wat meer posten, maar zeker weer meelezen
er zijn belangrijkere dingen in de wereld dan waar jij je nù druk over maakt.
  zaterdag 24 december 2005 @ 16:26:21 #228
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_33372981
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 15:00 schreef mamapan het volgende:
Ook nog maar even een duit in het zakje doen
[..]

Dit is nu precies hoe ik het ervaren heb, vooral als je de reactie van Pinball ( Pinball - zaterdag 24 december 2005 @ 00:57) dan leest. Je durft dan nog nauwelijks te reageren
Misschien heb ik bij BB6 meer lef en zal ik wat meer posten, maar zeker weer meelezen
Ik ben zelf ook een relatieve newbie, maar je laat je toch door woorden niet afschrikken? Over het agemeen zijn ze binnen 5 posts alles weer vergeten, ik denk dat, ook gezien je reacties hier, je het probleem, als dat er al is, toch vooral bij jezelf moet zoeken. En reageren, ieder doet dat op zijn eigen wijze. Meestal lezen ze alleen de posts van hun vaste "relatie"dus als ze al op jou reageren moet je dat gewoon zien als een compliment. En schelden, je scheldt gewoon alles twee keer zo hard terug, net zo lang tot ze het begrijpen.
Alleen, wat je niet moet verwachten dat ze ergens serieus over gaan doen, daar is het hier ook niet voor.
_ De mens is de maat van alle dingen _
  zaterdag 24 december 2005 @ 17:26:45 #229
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_33374573
Ik vond dat er wel ietsje strenger gemod mag worden in de toekomst. Repetitief bewoner-afzeik shit komt het op een volwassen manier uitwisselen van meningen niet ten goede, omdat trollen werkt: velen kunnen het niet laten en gaan reageren op het getroll. Wat mij betreft mag iedereen z'n punt maken, maar als ze hier obsessief mee worden trekken ze het niveau snel omlaag, wat helaas in de laatste maand nogal gebeurd is. De discussie richt zich dan alleen maar op de stromannen die door de flamers worden opgeworpen. En het leuke van een forum is nou juist dat een discussie meer kan worden dan cafepraat.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zaterdag 24 december 2005 @ 18:37:29 #230
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_33376604
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 17:26 schreef soylent het volgende:
Ik vond dat er wel ietsje strenger gemod mag worden in de toekomst. Repetitief bewoner-afzeik shit komt het op een volwassen manier uitwisselen van meningen niet ten goede, omdat trollen werkt: velen kunnen het niet laten en gaan reageren op het getroll. Wat mij betreft mag iedereen z'n punt maken, maar als ze hier obsessief mee worden trekken ze het niveau snel omlaag, wat helaas in de laatste maand nogal gebeurd is. De discussie richt zich dan alleen maar op de stromannen die door de flamers worden opgeworpen. En het leuke van een forum is nou juist dat een discussie meer kan worden dan cafepraat.
Ben ik niet met je eens hoor.. een groot deel van de fun is toch juist het afzeiken van de bewoners? De keren dat ik vloekend en tierend mijn post typte omdat tanja of rob weer eens iets deden waar ik me aan ergerde waren (achteraf gezien ) de leukste momenten van BB op Fok...
Vooral als er nog users zijn zoals Peter6000 die tegen alle stroom in zijn favoriet blijft verdedigen....
Ik denk dat je niet moet verwachten dat op een forum als Fok alleen maar "een volwassen manier van uitwisselen van meningen" kan (of moet) zijn.

maar natuurlijk alles met mate....
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  zaterdag 24 december 2005 @ 19:46:29 #231
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_33378478
Je bent het wel met me eens hoor!

Afzeiken is fun, maar het zit hem precies in het "met mate". Sommige bewoners vond ik minder, maar ik ben niet elk topic en elk deeltje over hun gaan 'bezetten' door het telkens uitlokken van dezelfde flamewars. Vijf mensen gaan het misschien verdedigen, maar vijf anderen knappen er op af en die hoor je niet. Er is een groot verschil tussen af en toe een originele sarcastische opmerking droppen waar men om kan lachen, of elk topic blokkeren met steeds maar dezelfde scheldwoorden, kots smileys, et cetera... Je kan er namelijk wel omheen lezen, maar anderen kunnen dat niet en dan ontstaan steeds dezelfde zeikdiscussies.

Een belangrijk criterium bij editen/sluiten lijkt me dan ook of het gezeik origineel, grappig is of repeterend. Op een gegeven moment weet iedereen 't wel en dan is het eigenlijk geen bijdrage meer!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zaterdag 24 december 2005 @ 20:59:18 #232
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_33380847
Dat zou theoretisch wel kunnen maar in de praktijk gaat het soms zo snel dat er m.i. geen tijd is om èn inhoudelijk de post door te lezen èn tevens te beoordelen op originaliteit, grappigheid of repeterend posten. Ik denk niet dat daar een eensluidende regel voor op te stellen is.
_ De mens is de maat van alle dingen _
  zaterdag 24 december 2005 @ 21:27:00 #233
129907 mamapan
alles met een knipoog....
pi_33381583
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 16:26 schreef PH52 het volgende:

[..]

Ik ben zelf ook een relatieve newbie, maar je laat je toch door woorden niet afschrikken? Over het agemeen zijn ze binnen 5 posts alles weer vergeten, ik denk dat, ook gezien je reacties hier, je het probleem, als dat er al is, toch vooral bij jezelf moet zoeken. En reageren, ieder doet dat op zijn eigen wijze. Meestal lezen ze alleen de posts van hun vaste "relatie"dus als ze al op jou reageren moet je dat gewoon zien als een compliment. En schelden, je scheldt gewoon alles twee keer zo hard terug, net zo lang tot ze het begrijpen.
Alleen, wat je niet moet verwachten dat ze ergens serieus over gaan doen, daar is het hier ook niet voor.
Eerst en voor alles: ik heb niet echt een probleem met wàt er geschreven wordt, maar wel met de manier waarop. Waarom moet het soms zo persoonlijk worden met idd gescheld. Ik kan dus niet twee keer zo hard terug schelden, dus houd ik me maar stil, waarna ik alleen maar mee ga lezen en dus nooit een oldbie zal worden

Het commentaar geven op de bewoners vond ik wel leuk, maar idd ook met wat meer respect, en niet met van die vreselijke scheldwoorden
er zijn belangrijkere dingen in de wereld dan waar jij je nù druk over maakt.
  zondag 25 december 2005 @ 10:32:54 #234
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_33390180
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 21:27 schreef mamapan het volgende:

[..]

<knip> dus houd ik me maar stil, waarna ik alleen maar mee ga lezen en dus nooit een oldbie zal worden
Het commentaar geven op de bewoners vond ik wel leuk, maar idd ook met wat meer respect, en niet met van die vreselijke scheldwoorden
Je wordt oldbie niet persé door te posten, lurken telt ook mee.
Wat betreft het reageren in topics, ik zie het als volgt.

Als je voor de kerst een kerststol koopt, dan kun je dat bij een willekeurige bakker doen. Je krijgt dan een stol gemaakt door die bakker, met zijn kennis, vakmanschap, maar ook met de door hem, na jarenlang bakken opgedane ervaringen, vastgestelde verhoudingen van ingrediënten.

Voldoet die stol niet aan jouw wensen, dan zou je dus naar die bakker kunnen gaan en hem vragen die stol aan te passen aan jouw persoonlijke wensen en voorkeuren.
Daarmee zou die bakker dus al die klanten die jaarlijks bij hem specifiek die stol kopen, moeten verlochenen om aan jouw persoonlijke wensen te voldoen.

Het is veel handiger als jij van alle beschikbare bakkers net zo lang een stol koopt tot je die ene bakker vindt die de stol maakt die je van pure vreugde doet watertanden als je de deur van de bakkerij opendoet.

Ik hoop dat je nog lang blijft hangen, en niet met een slecht gevoel van Fok afscheid neemt maar de moeite wil nemen om jouw stolletje in de enorme bakkerswinkel die Fok is te zoeken.
Blijven proeven dus.

Prettige Kerstdagen.

PH52

laat watertandend het laatste stukje stol richting maag zakken
_ De mens is de maat van alle dingen _
  † In Memoriam † zondag 25 december 2005 @ 12:14:11 #235
135486 Manu82
How you doin'?
pi_33391631
Alles leuk en aardig, maar ik vind dat er genoeg is opgetreden door de mods. Als het uit de hand liep werd daar keurig voor gewaarschuwd over het algemeen. Het te lang doorzeiken en afzeiken gebeurd gewoon door forumgebruikers en als je eenmaal iemand verdedigt hebt, en je krijgt tegenstand wordt je mening alleen nog maar sterker en extremer. Misschien zijn er zo af en toe wat vervelende woorden over en weer gevallen, maar ik las ergens dat je dat maar irl moet doen. Dat vind ik dus weer nergens op slaan. Waarom zou ik iemand irl belachelijk gaan maken terwijl die misschien best cool kan zijn. Op dat moment heb je gewoon een andere mening over een bewoner en kun je elkaar verrotschelden terwijl als je het over een andere bewoner hebt je het wel met elkaar eens zult zijn. Wat de bewoners betreft vind ik dat je weet dat als je BB ingaat dat je meningen losmaakt. En ik blijf vinden dat die extreem mogen zijn. Als ze BB uitzijn zijn het weer normale mensen en heb ik niks meer met ze te maken in principe. En volgens mij geld dat voor de meeste Fokkers.

Nouja Prettige Kerstdagen allemaal
Some memories are best forgotten
Room 23
  zondag 25 december 2005 @ 12:25:07 #236
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_33391852
quote:
Op zondag 25 december 2005 12:14 schreef Manu82 het volgende:
Alles leuk en aardig, maar ik vind dat er genoeg is opgetreden door de mods. Als het uit de hand liep werd daar keurig voor gewaarschuwd over het algemeen. Het te lang doorzeiken en afzeiken gebeurd gewoon door forumgebruikers en als je eenmaal iemand verdedigt hebt, en je krijgt tegenstand wordt je mening alleen nog maar sterker en extremer. Misschien zijn er zo af en toe wat vervelende woorden over en weer gevallen, maar ik las ergens dat je dat maar irl moet doen. Dat vind ik dus weer nergens op slaan. Waarom zou ik iemand irl belachelijk gaan maken terwijl die misschien best cool kan zijn. Op dat moment heb je gewoon een andere mening over een bewoner en kun je elkaar verrotschelden terwijl als je het over een andere bewoner hebt je het wel met elkaar eens zult zijn. Wat de bewoners betreft vind ik dat je weet dat als je BB ingaat dat je meningen losmaakt. En ik blijf vinden dat die extreem mogen zijn. Als ze BB uitzijn zijn het weer normale mensen en heb ik niks meer met ze te maken in principe. En volgens mij geld dat voor de meeste Fokkers.

Nouja Prettige Kerstdagen allemaal
Mee eens...

irl sloeg trouwens op de post van Luciano... Als je niet wilt dat mensen óp het forum op je stoeipartij reageren moet je het niet op het forum doen maar elders. Dát is wat ik gezegd heb...

Bedoelde daar natuurlijk niet mee dat je elkaar op moet zoeken om elkaar de hersenpan in te slaan

Jij ook fijne feestdagen
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  maandag 26 december 2005 @ 00:15:15 #237
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_33404303
kuch....
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 01:05 schreef teamlead het volgende:
Wordt het BB5 forum open gehouden tijdens "Hotel Big Brother" bij voldoende belangstelling tenminste?
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_33408993
Hier is al vaker naar gevraagd, teamlead, we weten het nog niet, de vraag ligt 'achter' ter overleg.

Persoonlijk denk ik niet dat dit programma zo'n topper wordt dat het voldoende draagvlak biedt voor een volledig forumonderdeel...
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_33409796
quote:
Op maandag 26 december 2005 09:30 schreef CartWOman het volgende:
Hier is al vaker naar gevraagd, teamlead, we weten het nog niet, de vraag ligt 'achter' ter overleg.

Persoonlijk denk ik niet dat dit programma zo'n topper wordt dat het voldoende draagvlak biedt voor een volledig forumonderdeel...
Ik vind het ook een goede zaak, dat over zo'n gevoelig onderwerp een duidelijk en goed onderbouwde mening gevormd wordt alvorens er heel misschien besloten wordt de stekker er uit te trekken, het BB forum te aborteren. En dat kan natuurlijk niet in een paar uurtjes besloten worden.
Voor zo een gevoelige kwestie waarbij mensenlevens in het geding zijn - de maatschappelijke gezondheid van een natie staat per slot van zaken op het spel - kan mijns inziens het beste een forumbrede commissie in het leven geroepen worden die via een maandelijks overleg, met vanzelfsprekende terugkoppeling aan haar achterban met woord en wederwoord een verantwoord advies kan geven, waarbij de minst schade berokkend wordt aan de - toch al door het abrupte en vokomen anti-sociale BB einde - geschokte forumdeelnemers (foristen).
Het moge dan ook vanzelfsprekend zijn dat de schrijfster dezes een hartstochtelijk voorstandster is van een continuering van dit subforum met haar levendige discussies, met hart - onder - de - riem - stekende reacties, met een warm meelevend aanwezig zijn bij de dagelijkse beslommeringen van de foristen.
Maar ik zal, als er na lang en rijp beraad besloten wordt tot voortzetting van dit tot de dood veroordeelde subforum, de vlag zwaaien: de waanzin van de dag is doorbroken door het gevoel van compassie.
Ik verheug me dan nu al vol vertrouwen op de voor de BB foristen goed uitpakkende finale beslissing.

Lang leve het BB forum!
pi_33425897
Dames, griept 'em: [BB SC 1026]

Donders, dat is snel
Too old to Trick or Treat, too young to die
  maandag 26 december 2005 @ 23:27:08 #241
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_33425925
quote:
Op maandag 26 december 2005 23:26 schreef doka het volgende:
Dames, griept 'em: [BB SC 1026]
beurt...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_33433566
Modjes bedankt!
(kort maar krachtig!)

Ik ben al een oldbie, (meer lurkend dan postend), en BB6 ben ik er weer bij!
Babe In Totale Control of Herself
pi_33433601
quote:
Op maandag 26 december 2005 23:27 schreef flugeltje het volgende:

[..]

beurt...
He joe, IK kom hier uut Grunn!
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_33433617
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 10:47 schreef Sassefras het volgende:
Modjes bedankt!
(kort maar krachtig!)

Ik ben al een oldbie, (meer lurkend dan postend), en BB6 ben ik er weer bij!
Leuk!

Bedankt.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  dinsdag 27 december 2005 @ 15:31:26 #245
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_33441125
Heee modjes, beetje laat misschien, maar ook bedankt dus ! Jullie deden het top!
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
  dinsdag 27 december 2005 @ 16:29:10 #246
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_33442822
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 10:49 schreef CartWOman het volgende:

[..]

He joe, IK kom hier uut Grunn!
Heej... Was wel een goeie CW imitatie van mij hè?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  † In Memoriam † woensdag 28 december 2005 @ 08:30:47 #247
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_33461987
quote:
Op maandag 26 december 2005 09:30 schreef CartWOman het volgende:
Hier is al vaker naar gevraagd, teamlead, we weten het nog niet, de vraag ligt 'achter' ter overleg.

Persoonlijk denk ik niet dat dit programma zo'n topper wordt dat het voldoende draagvlak biedt voor een volledig forumonderdeel...
Het begint toch al over 3 weken of zo?
Gewoon ff lekker openhouden ok?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_33462563
Modjes bedankt zonder jullie zou het forum een zooitje zijn geworden

Als Lieske fan ben ik vaak door meerdere users in een hoek gezet.
Je kan er kwaad om worden of er gewoon om lachen.
Nou ik zat vaak lachend achter mijn tft en reageerde er gewoon niet op.
Dan is de lol er snel vanaf en konden we weer gezellig verder.
  woensdag 28 december 2005 @ 12:05:58 #249
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_33465900
quote:
Op maandag 26 december 2005 09:30 schreef CartWOman het volgende:
Hier is al vaker naar gevraagd, teamlead, we weten het nog niet, de vraag ligt 'achter' ter overleg.

Persoonlijk denk ik niet dat dit programma zo'n topper wordt dat het voldoende draagvlak biedt voor een volledig forumonderdeel...
Of BBH een kijkcijferkanon gaat worden betwijfel ik ook, maar het feit dat er wederom gratis streams zijn, zal een flink aantal BB-streamjunks vast wel weer over de streep trekken
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_33466367
quote:
Op woensdag 28 december 2005 08:30 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Het begint toch al over 3 weken of zo?
Gewoon ff lekker openhouden ok?


Na de feestdagen gaan we even overleggen.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')