Ik ook niet, maar zie je mij wanhopig proberen de aandacht te trekken?quote:Op donderdag 15 december 2005 15:28 schreef mcDavid het volgende:
sta ik dr potjandriedubbeltjes weer niet in!
Je staat er pontificaal wel in, huilnegerquote:Op donderdag 15 december 2005 15:54 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar zie je mij wanhopig proberen de aandacht te trekken?
Zo ja: goed gezien.
Ik zie mijn icoon nergens tussen staan, gelegenheidsaspergetelerquote:Op donderdag 15 december 2005 18:58 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Je staat er pontificaal wel in, huilneger
Je wil er toch niet óók met die kutkloon in, kristalsuikergnoequote:Op donderdag 15 december 2005 19:06 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Ik zie mijn icoon nergens tussen staan, gelegenheidsaspergeteler
Ik wil 'm wel even omruilen met die andere.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:06 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Ik zie mijn icoon nergens tussen staan, gelegenheidsaspergeteler
Dat zou wel okay zijn. Bij voorbaat dank.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:44 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik wil 'm wel even omruilen met die andere.
Je bent hier lang genoeg om te weten dat zulke plaatjes niet mogen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:22 schreef Reloaded het volgende:
WTF slangenmans!? Waarom haal je mijn kerstkaart weg? Post hier je kerstkaart aan Fok!
Ik weet het, maar daarvan zijn sommige zulk een bagger geworden dat niemand zijn of haar naam eraan durft te verbinden door er in te postenquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:22 schreef Billekoek het volgende:
Heej Sneek, dr staan nog meer topics van mij open die nergens meer over gaan![]()
Toch fijn zulks een samenwerkingquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik weet het, maar daarvan zijn sommige zulk een bagger geworden dat niemand zijn of haar naam eraan durft te verbinden door er in te posten![]()
Kortom, het zakt wel weg. En zo niet krijgt het alsnog een slotje.![]()
ik wacht nog steedsquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:15 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Bedank McDavid. De arme ziel.
Jouw tijd komt nog wel.quote:
Die mag in drievoud naar het ministerie van FOK!.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:48 schreef riverorange het volgende:
ik heb een klacht!
is dat zo?quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:32 schreef SCH het volgende:
De Friesland topicreeks komt er trouwens gewoon hoor. yvonne is akkoord
quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:32 schreef SCH het volgende:
De Friesland topicreeks komt er trouwens gewoon hoor. yvonne is akkoord
In SCH zijn eigen fantasiewereld is het zo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |