Heb je zeker gelijk in, ik zie het zo:quote:Op donderdag 15 december 2005 10:08 schreef sp3c het volgende:
anyways, ik hoop toch wel dat we het verschil in kunnen zien van de toon in bv Bruce Allmighty of Dogma en Submission
imo zou Submission nooit uitgebracht mogen worden valt wmb in dezelfde categorie als Michael Moore zijn onzin ... beetje creatief doen met feiten en meningen, alles wat dik er op leggen en vooral veel mensen tegen het zere been schoppen.
nutteloos, als ze daadwerkelijk iets wil veranderen aan de Islam dan kan ze dat beter op een wat vriendelijkere toon doen want als iemand tegen mij zegt 'stoppen met roken vies rotjoch, je moeder is een hoer!' dan blijf ik roken tot het einde der dagen terwijl ik weet dat het toch niet zo heel erg goed voor me is
Je hoeft natuurlijk niet te slikken als je er niet naar kijkt. Hoe meer moslims het negeren hoe beter, zo zie je nu al dat Submission II bijvoorbeeld echt nauwelijks aandacht heeft gekregen.quote:Op donderdag 15 december 2005 10:12 schreef sp3c het volgende:
behalve beledigingen slikken natuurlijk ... ik hoop dat die pulp verboden wordt
werd is tijd dat de vrijheid van meningsuiting duidelijk en voor iedereen afgebakend wordt en niet dat je over het huidige politieke hangijzer zo maar alles maar kunt zeggen
mjah er wordt hier een standaard gezet die ik niet graag zie.quote:Op donderdag 15 december 2005 10:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je hoeft natuurlijk niet te slikken als je er niet naar kijkt. Hoe meer moslims het negeren hoe beter, zo zie je nu al dat Submission II bijvoorbeeld echt nauwelijks aandacht heeft gekregen.
en houd jij ook is op!quote:Op donderdag 15 december 2005 10:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Het gaat niet zozeer om de inhoud bij deze heks, het gaat om de stijl, de manier waarop. Haar stijl werkt averechts, daarom weet ik ook bijna 100% zeker dat ze geen goede bedoelingen heeft, of ze is gewon dom, dat kan ook.²
Dat doe ik bewust, en jij bent de 1ste die het opvalt, je leest gelukkig goed, ik probeer nl. bewust mijn stijl (rigoreus) aan te passen aan de manier van Hirsi Ali, bij Hirsi Ali is het een graag geziene bedoening, als ik of een andere Moslim dit doet is dit zwaar uit den boze.quote:Op donderdag 15 december 2005 10:23 schreef sp3c het volgende:
je zegt Ayaan of Hirshi of Ali of een combinatie van voorafgaande of je houd lekker je mond want je doet feitelijk gewoon hetzelfde als haar
Is niet meer nodig. Mijn opzet is reeds geslaagd.quote:Op donderdag 15 december 2005 10:28 schreef sp3c het volgende:
ja doe het maar lekker gewoon niet ... geld ook voor Meki btw
quote:AMSTERDAM - Tweede Kamerlid Hirsi Ali (VVD) komt met een nieuwe Submission-film. In deel III zal ze God zelf opvoeren. "Dat wordt het moeilijkste deel", zegt ze in het kerstnummer van het weekblad De Groene Amsterdammer. "Want wie zal Allah kunnen spelen?"
Dat moet ze toch al omdat er een hoop zielige ziekelijk figuren in Nederland rondlopen die niks tollererenquote:Op woensdag 14 december 2005 22:02 schreef Meki het volgende:
Als Hirsi Allah gaat bijhalen dan moet Hirsi voor haar leven vrezen
offtopic: heb jij al goed achter de schermen gekeken recently?quote:Op donderdag 15 december 2005 10:33 schreef sp3c het volgende:
ik zou allah best kunnen spelen denk ik hoor ... ik ben hier toch ook een soort god en ik heb helemaal (nog) geen grootheidswaanzin ofzo
ik zal dr is emailen
Daar hebben we feedback voor sizzlerquote:Op donderdag 15 december 2005 10:54 schreef sizzler het volgende:
[..]
offtopic: heb jij al goed achter de schermen gekeken recently?
Opvallend dat juist deze vraag onbeantwoord blijft, en dat daarna wel een reactie komt waarin wordt gezegd dat mensen die Mohammed beledigen terecht vrezen voor hun leven.quote:Op donderdag 15 december 2005 07:47 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ah, dus je keurt moord wel degelijk af?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |