Jij bent TS... dan kun je toch tekst editten?quote:Op woensdag 14 december 2005 16:37 schreef Lortnoc het volgende:
Hehe, beetje rommeltje geworden zo, maar editten gaat niet meer.
Dat kwam omdat ik de Openingspost uit het andere topic hier in ge-edit had, dan is het daarna automatisch onmogelijk om die post weer te editen.quote:Op woensdag 14 december 2005 16:54 schreef Gripper het volgende:
[..]
Jij bent TS... dan kun je toch tekst editten?
Tja... Ze zijn er al vanaf 170 euro, en dan heb je ook topbijltjes hoor. Maar goedkoop is inderdaad anders. Daar staat tegenover dat de watervallen in de alpen elke winter weer gratis voor je bevriezen.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:15 schreef superheist het volgende:
die ijsbijlen waar ik mee omhoog ging kostte 250 euro per stuk![]()
Zie mijn posting in het vorige topic..quote:Op woensdag 14 december 2005 17:37 schreef Shivo het volgende:
Ben in Tanzania geweest, maar Kili is geen klimmen. Dat is bergwandelen. Niet dat het niet zwaar is, maar onder klimmen versta ik toch echt wat anders.
Tuurlijk, je gebruikt technische pickels en bijltjes eigenlijk altijd wel met polslussen. Maar dan nog kan je iets raars doen waardoor ze vallen. En je zal net zien dat op dat moment die sneaky zwaartekracht weer eens toeslaatquote:Op woensdag 14 december 2005 17:24 schreef Lortnoc het volgende:
Mmm, ik zou die bijlen dan ook vastmaken bij lange routes. Het argument dat je verwond kunt worden doordat je de bijl achter je aantrekt gaat ook niet meer op bij een val in de noordwand van Les Courtes want dan ga je toch wel dood.
Had je al bedacht welke ijzers? Ik ben erg tevreden over Petzl Vasaks, met snelsluiters. Vandezomer gekocht bij decathlon voor 100 ¤. Hier al snel 20 euro duurder meen ik.quote:Wil voor de zomer wel stijgijzers aanschaffen, die ijsbijlen komen dan later wel een keer. Tenzij ik in het voorjaar nog ergens couloirs ga klimmen ofzo (vrijwilligers?)![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |