Kan iemand me nog helpen,quote:Op maandag 19 december 2005 19:41 schreef Razorback het volgende:
Iemand die even een link kan geven van de foto's,
Kan ze niet vinden op het www.bandoffokkers.nl forum![]()
De enigste 2 die ik zie is Welkom en BoF! Ranked Serverquote:
Moet je eerst worden geaccepteerd...quote:Op maandag 19 december 2005 22:58 schreef Razorback het volgende:
[..]
De enigste 2 die ik zie is Welkom en BoF! Ranked Server
Edit: Ik heb mezelf geregristreerd dus daar licht het denk ik niet aan.
Of inloggen...quote:Op maandag 19 december 2005 23:17 schreef nlboy het volgende:
[..]
Moet je eerst worden geaccepteerd...
dat waren zequote:Op dinsdag 20 december 2005 00:26 schreef Fillipe het volgende:
Méér foto's, of was dit alles?
Nu moet het lukkenquote:Op maandag 19 december 2005 22:58 schreef Razorback het volgende:
[..]
De enigste 2 die ik zie is Welkom en BoF! Ranked Server
Edit: Ik heb mezelf geregristreerd dus daar licht het denk ik niet aan.
Eenmaal thuis!quote:Op maandag 19 december 2005 22:06 schreef Sickert het volgende:
[..]
SPAMMERDESPAM![]()
JOINEN SLETJES JOINEN
ik zou lekker een mini-image laden, er is er een voor bf2 en sf. meer kan ik niet helpen, dat zou tegen de regels in zijnquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Weet iemand hoe dat zit met BF2 SF,moet je dan en de BF2 cd en de SF cd in een drive hebben?
En moet je die cd nog wel gebruiken.om te starten met het spel.
Het is echt toptijd volgens mij voor de pc winkels. Dit is alweer het vierde topsysteem in korte tijd van de mensen die op de lan waren.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:24 schreef escape_nl het volgende:
1 x Antec Performance TX1050B 500Watt
1 x Zalman NB47-J Chipset Passive Northbrige
1 x ASUS A8N-SLI
1 x AMD Athlon 64 X2 3800+ BOX (939)
1 x Asus 256Mb EN7800GT PCI-E
1 x Nec ND 4550 Zwart Bulk
2 x Kingston DDR 512Mb 400MHz NonECC CL3A
1 x WD 160 GB 7200rpm SATA II
Deze staat onder de knop om te bestellen, de bonus kan elke moment binnenkomen
Bij deze Diki3i als je dit leest zou je voor mij een prijslijst kunnen maken, met eventueel een marge voor jezelfquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:48 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Het is echt toptijd volgens mij voor de pc winkels. Dit is alweer het vierde topsysteem in korte tijd van de mensen die op de lan waren.![]()
Heb je de prijs al aangevraagd bij Di3ki3? Voor een dergelijk vet systeem kan hij wel wat regelen.
Haha dat doet die heus wel automatisch, hij is ook niet gek. En terecht trouwens.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:59 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Bij deze Diki3i als je dit leest zou je voor mij een prijslijst kunnen maken, met eventueel een marge voor jezelf
Zelf heb ik nog 2 gb intern geheugen liggen waarvan er 1 gb naar dit systeem gaat.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:48 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Het is echt toptijd volgens mij voor de pc winkels. Dit is alweer het vierde topsysteem in korte tijd van de mensen die op de lan waren.![]()
Heb je de prijs al aangevraagd bij Di3ki3? Voor een dergelijk vet systeem kan hij wel wat regelen.
zelfs als je de bf2 schijf erin stopt kun je sf spelen en andersomquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Weet iemand hoe dat zit met BF2 SF,moet je dan en de BF2 cd en de SF cd in een drive hebben?
En moet je die cd nog wel gebruiken.om te starten met het spel.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:18 schreef jpjedi het volgende:
Hij wilde niks meer met voetbal te maken hebben![]()
Oh okquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:24 schreef JumperJack het volgende:
[..]
zelfs als je de bf2 schijf erin stopt kun je sf spelen en andersom![]()
met al die ***patches ben ik zo'n drie weken zoet geweestquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh ok
En dan hebben we nog een patch probleem volgens mij ook
Ik kan geen server joinen met de laatste patch
quote:Op woensdag 21 december 2005 10:42 schreef JumperJack het volgende:
[..]
met al die ***patches ben ik zo'n 1,5 uur zoet geweest![]()
oplossing:
zorg ervoor dat je minimaal 7 gig vrije ruimte hebt op je C:/ partitie
- installeer bf2
- installeer patch 1.03
- installeer [als je die hebt] special forces
- installeer patch 1.12 [ook als je geen special forces hebt]
Vreemd,quote:Op woensdag 21 december 2005 10:42 schreef JumperJack het volgende:
[..]
met al die ***patches ben ik zo'n drie weken zoet geweest![]()
oplossing:
zorg ervoor dat je minimaal 7 gig vrije ruimte hebt op je C:/ partitie
- installeer bf2
- installeer patch 1.03
- installeer [als je die hebt] special forces
- installeer patch 1.12 [ook als je geen special forces hebt]
- open battlefield
- zet ALLE filters uit
- laat dat ding steeds helemaal bijwerken
- zet een filter aan die je aan wilt hebben
- herhaal dit tot je een normaal aantal servers hebt waar je uit kan kiezen
als dit niet werkt proberen de IP van een server in te voeren.
anders... ... ... weet ik het niet![]()
tik je dan "/join #bof"?quote:Op woensdag 21 december 2005 11:12 schreef -Dries- het volgende:
Als ik de irc.fok.nl server join kom ik ook automatisch terecht in 3 tweakers.net servers :s Met als gevolg dat ik dus ongeveer 5 servers open heb staan
Tja dan weet ik het ook niet.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:19 schreef -Dries- het volgende:
Ja, maar ik tik dus /server -m irc.fok.nl en ik krijg meteen 3 servers met als gevolg dat ik dus 3x in #BOF zit
Ja, dat was toen het nog werktequote:Op woensdag 21 december 2005 12:06 schreef Incolumis het volgende:
ik zag je maar 1 keer in irc, dus een beetje vreemd imo
ik je idd al een keer gezien volgens mij ja...quote:Op woensdag 21 december 2005 13:57 schreef staticdata het volgende:
ik wist dat iemand op elite ging reageren vandaar![]()
Heb in een paar clans gezeten, maar het concept van de BOF clan spreekt me nog het meest aan. Geen verplichtingen en gewoon lekker knallen wanneer je wilt.
Misschien dat sommige me al wel gezien hebben op de BOF server. Ik speel onder de naam Punisher-SD.
Dat heb ik wel in mijn vorige clan gebruikt, maar das toch alleen voor als je wars speelt?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:39 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ik je idd al een keer gezien volgens mij ja...
btw we moeten dit toch gaan implementeren als we weer eens met een aantal man op de servert zijn
Ziet er goed uit, nog gratis ook.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:39 schreef RudyCarell het volgende:
btw we moeten dit toch gaan implementeren als we weer eens met een aantal man op de servert zijn
klik eens op die potloodjes boven in de balkquote:Op woensdag 21 december 2005 11:26 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Tja dan weet ik het ook niet.
Sickert of incolumis zijn wat beter thuis in dat IRC gebeuren. Ik vind het maar een schraal tekstschermpje moet ik zeggen.
Ik heb een kerst settingquote:Op woensdag 21 december 2005 18:10 schreef Sickert het volgende:
[..]
klik eens op die potloodjes boven in de balk
kun je een hoop veranderen achter grond zwart en je letters gekleurd
kan je ook wel mijn versie sturen
of download het Borg script![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |