Kan iemand me nog helpen,quote:Op maandag 19 december 2005 19:41 schreef Razorback het volgende:
Iemand die even een link kan geven van de foto's,
Kan ze niet vinden op het www.bandoffokkers.nl forum![]()
De enigste 2 die ik zie is Welkom en BoF! Ranked Serverquote:
Moet je eerst worden geaccepteerd...quote:Op maandag 19 december 2005 22:58 schreef Razorback het volgende:
[..]
De enigste 2 die ik zie is Welkom en BoF! Ranked Server
Edit: Ik heb mezelf geregristreerd dus daar licht het denk ik niet aan.
Of inloggen...quote:Op maandag 19 december 2005 23:17 schreef nlboy het volgende:
[..]
Moet je eerst worden geaccepteerd...
dat waren zequote:Op dinsdag 20 december 2005 00:26 schreef Fillipe het volgende:
Méér foto's, of was dit alles?
Nu moet het lukkenquote:Op maandag 19 december 2005 22:58 schreef Razorback het volgende:
[..]
De enigste 2 die ik zie is Welkom en BoF! Ranked Server
Edit: Ik heb mezelf geregristreerd dus daar licht het denk ik niet aan.
Eenmaal thuis!quote:Op maandag 19 december 2005 22:06 schreef Sickert het volgende:
[..]
SPAMMERDESPAM![]()
JOINEN SLETJES JOINEN
ik zou lekker een mini-image laden, er is er een voor bf2 en sf. meer kan ik niet helpen, dat zou tegen de regels in zijnquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Weet iemand hoe dat zit met BF2 SF,moet je dan en de BF2 cd en de SF cd in een drive hebben?
En moet je die cd nog wel gebruiken.om te starten met het spel.
Het is echt toptijd volgens mij voor de pc winkels. Dit is alweer het vierde topsysteem in korte tijd van de mensen die op de lan waren.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:24 schreef escape_nl het volgende:
1 x Antec Performance TX1050B 500Watt
1 x Zalman NB47-J Chipset Passive Northbrige
1 x ASUS A8N-SLI
1 x AMD Athlon 64 X2 3800+ BOX (939)
1 x Asus 256Mb EN7800GT PCI-E
1 x Nec ND 4550 Zwart Bulk
2 x Kingston DDR 512Mb 400MHz NonECC CL3A
1 x WD 160 GB 7200rpm SATA II
Deze staat onder de knop om te bestellen, de bonus kan elke moment binnenkomen
Bij deze Diki3i als je dit leest zou je voor mij een prijslijst kunnen maken, met eventueel een marge voor jezelfquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:48 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Het is echt toptijd volgens mij voor de pc winkels. Dit is alweer het vierde topsysteem in korte tijd van de mensen die op de lan waren.![]()
Heb je de prijs al aangevraagd bij Di3ki3? Voor een dergelijk vet systeem kan hij wel wat regelen.
Haha dat doet die heus wel automatisch, hij is ook niet gek. En terecht trouwens.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:59 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Bij deze Diki3i als je dit leest zou je voor mij een prijslijst kunnen maken, met eventueel een marge voor jezelf
Zelf heb ik nog 2 gb intern geheugen liggen waarvan er 1 gb naar dit systeem gaat.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:48 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Het is echt toptijd volgens mij voor de pc winkels. Dit is alweer het vierde topsysteem in korte tijd van de mensen die op de lan waren.![]()
Heb je de prijs al aangevraagd bij Di3ki3? Voor een dergelijk vet systeem kan hij wel wat regelen.
zelfs als je de bf2 schijf erin stopt kun je sf spelen en andersomquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Weet iemand hoe dat zit met BF2 SF,moet je dan en de BF2 cd en de SF cd in een drive hebben?
En moet je die cd nog wel gebruiken.om te starten met het spel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |