Ik game op PC, want die is 10x beter voor games. (upgrades, etc)quote:Op donderdag 15 december 2005 20:25 schreef Sickert het volgende:
[..]
ben jij ook al zo'n laptop pauper
weet niet vind het gewoon raar staan![]()
gamen doe je op een pc niet op een platgeslagen verhuisdoos![]()
zo'n ding ga ik van het weekend van het bureau aftrappenquote:Op donderdag 15 december 2005 21:05 schreef Suikermais het volgende:
Kep net een vette pc aangeboden op Marktplaats.
7800 gtx erin..2 gig intern...en meer van dat mooie spul.
Nog zo goed als nieuw.......
Dat mag..maar w8 dan wel effe totdat ik m'n geld heb.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:10 schreef Sickert het volgende:
[..]
zo'n ding ga ik van het weekend van het bureau aftrappen
whehequote:Op donderdag 15 december 2005 21:12 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Dat mag..maar w8 dan wel effe totdat ik m'n geld heb.
waar blijft het mailtje met adres enzo?quote:Op donderdag 15 december 2005 21:25 schreef Timminater het volgende:
tafels en stoelen zijn versleept en inkopen gedaan, nu nbog wachten tot morgenavond
ben om 12:10 klaar met school, alleen jedi heeft de sleutel en is pas rond 7 uur klaar en aanwezig
quote:Op donderdag 15 december 2005 21:31 schreef Suikermais het volgende:
Eindelijk is dan de volgende lanparty op handen!
Data: 16-17-18 december
Plaats: Het oude ABN ARMO hoofdkantoor, Tuinzichtlaan in Breda
Tijd: welkom vanaf 20:00 op 16 december
Kosten: 10 euro excl avondeten
Meenemen:
verdeelsnoeren,
UTP kabels
Eigen deugdelijke pc
Goed humeur
introducées
NIET meenemen:
draadloze muis (of zelf batterijen meenemen!)
draadloos toetsenbord (of zelf batterijen meenemen!)
boxen anders dan pc boxjes
mengtafels of andere muziek zooi
Deelnemers:
mrwheels
Timminater
DrBravo
Jedi
Sickert
Di3ki3
Wouter
Wouter2 (1 dag)
Cysrusthevirus (1 dag)
Postman (met dedserver)
Ferdi (Zondag)
JafarX (Zondag)
Frank (Zondag)
Misterfox mag niet komen van zijn ouders
NLboy (zondag)
Linux geen PC die BF2 able is
Escape (zondag)
heb je toevallig ook nog ergens een goedkope headset liggen op je werk, oude is verrotquote:Op donderdag 15 december 2005 21:12 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Dat mag..maar w8 dan wel effe totdat ik m'n geld heb.
Koop een Trust. Goedkoper kan bijna niet...quote:Op donderdag 15 december 2005 21:44 schreef Timminater het volgende:
[..]
heb je toevallig ook nog ergens een goedkope headset liggen op je werk, oude is verrot
rara wat is er gesneuveldquote:Op donderdag 15 december 2005 21:48 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Koop een Trust. Goedkoper kan bijna niet...
mee eens, enige dat ik van trust hebquote:Op donderdag 15 december 2005 21:50 schreef Suikermais het volgende:
een Trust.....
echt..als ik dat spul in m'n handen heb begint mij alles te jeuken. Zelfde heb ik met Sweex...niks geen plug & play ,maar plug & pray.
laat maar, opengeschroefd, wat lopen wrikken, blazen en contactjes aandrukken en hij werkt weerquote:Op donderdag 15 december 2005 21:44 schreef Timminater het volgende:
[..]
heb je toevallig ook nog ergens een goedkope headset liggen op je werk, oude is verrot
teamspeak ligt down ofzo ??quote:Op donderdag 15 december 2005 21:28 schreef Suikermais het volgende:
en nog steeds doet TS 't niet....was da nou ?
dat is jouw probleemquote:Op donderdag 15 december 2005 21:58 schreef Timminater het volgende:
ben maar een arm scholiertje hoor
wel, dit is goedkoperquote:Op donderdag 15 december 2005 21:48 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Koop een Trust. Goedkoper kan bijna niet...
quote:Op donderdag 15 december 2005 22:04 schreef Timminater het volgende:
[..]
wel, dit is goedkoperhttp://www.inkoopacties.net/ia/nvsc21bl/1/vtthvjnn
echt buitenlands handenarbeid
quote:Op donderdag 15 december 2005 21:25 schreef Timminater het volgende:
tafels en stoelen zijn versleept en inkopen gedaan, nu nbog wachten tot morgenavond
ben om 12:10 klaar met school, alleen jedi heeft de sleutel en is pas rond 7 uur klaar en aanwezig
Ik hoorde Jedi net een aantal roepen waar je U tegen zegt..........quote:Op donderdag 15 december 2005 22:40 schreef Umm-Qasr het volgende:
Heeft iemand veel lege dvd's die hij mee kan nemen om bepaalde dingen te branden? For money ofcourse ...
ik zeg U!!quote:Op donderdag 15 december 2005 22:47 schreef Timminater het volgende:
100 stuks genoeg ???
btw, hebben we wel een grote router/switch ???
Geen probleem ik neem wel wat spindeltjes mee en we hebben inderdaad een 32 poort switch staan met autocrossquote:
ik neem mn eigen spindeltje meequote:Op donderdag 15 december 2005 23:08 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Geen probleem ik neem wel wat spindeltjes mee en we hebben inderdaad een 32 poort switch staan met autocross
kom jij ookquote:Op donderdag 15 december 2005 23:42 schreef Incolumis het volgende:
TS is weer up!
ik kom zaterdag ochtend ergens, zal wel zo rond 12 uur zijn
ik betwijfel of dat van mij ook gaat passenquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:53 schreef Suikermais het volgende:
Mijn God....d8 dat 't allemaal wel in m'n auto kon....nou,met moeite.Die gekke pc-doos van Jedi neemt verdomme alle ruimte in beslag.
Nou alleen nog m'n kratje warsteiner in de auto zien te proppen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |