en jaws s.e. ook. Zelf die combie vandaag meegenomen.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Lock, Stock zit ook in de 3 voor 25 daar.
ik heb anders ook wel interesse..quote:Op zondag 8 januari 2006 12:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb season 1 nog thuis staan, maar doe er niets meer mee. Als je wilt kun je 'm eventueel wel van me overnemen.
Mail maar ff naar mikejuh [at] hotmail.com in dat geval
kut kikkerquote:
Had zomaar gekund, al zijn er wel teweinig 'kikkerflicks' die echt leuk zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:58 schreef Intrepidity het volgende:
The revenge of the yellow frog, part 4 (special edition)
Met kortingslink van 2 euro komt die op 2,99...quote:Op zondag 15 januari 2006 19:51 schreef newyorkcity het volgende:
Ik wacht op deze
[afbeelding]
Nooit gezien, schijnt niet dat allerbeste te zijn van Woody Allen.. Maar koste maar 4,99 bij cdwow.
Zeker bij de FRS besteld...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:08 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik wacht nog steeds op Unleashed, al sinds 23 december![]()
In dit lijstje was ik Garden State nog vergetenquote:Op zondag 15 januari 2006 03:12 schreef RAILGUNNER het volgende:
Net ff besteld bij Play.com:
- 24 season 4 (7 discs voor 29 euro)
- Shrek 2
- Napoleon Dynamite
- Layer Cake
Welkom beste heer, bij het selecte groepje van echte mannen. Nu nog een Alien head en minstens 700 dvd'squote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:03 schreef Shogo het volgende:
Voor dat ik hier de diehard fans ongerust ga maken, jah het is de Regio 3 die ik heb besteld.
cool die set heb ik ookquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:40 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Welkom beste heer, bij het selecte groepje van echte mannen. Nu nog een Alien head en minstens 700 dvd's
![]()
Ontopic:
[afbeelding]
eindelijk je hoort er nu echt bijquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:40 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Welkom beste heer, bij het selecte groepje van echte mannen. Nu nog een Alien head en minstens 700 dvd's
![]()
Ontopic:
[afbeelding]
Yay! Feest! Ben benieuwd wanneer die aankomt, Brotherhood is de 15e verstuurd en vandaag nog niet binnen gekomenquote:To: xxx(xx)
Your order for 24 (Twenty Four) - Season 4 Box Set (7 Discs) (Promotion Price)
has been posted.
Please note PLAY MAIL ORDER will show on your statement.
Please allow 3-5 days delivery.
Please check the following order information:
kuch.. dat zegt iemand met maar 335 titels? en geen alien head en al helemaal niks van Evil Dead!!!! eigenlijk zou je een perm ban moeten krijgen!!quote:Op woensdag 18 januari 2006 07:07 schreef pascalheister het volgende:
[..]
eindelijk je hoort er nu echt bij
haha LOL, zo snel gaat dat ook nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:13 schreef Euc- het volgende:
[..]
Brotherhood is de 15e verstuurd en vandaag nog niet binnen gekomen
Ik leer maar niet dat de : ( hier niet zeg maar een triest smilie is, maar een beetje boos kijk smilie. Ik moest deze hebben:quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:38 schreef Timo20 het volgende:
[..]
haha LOL, zo snel gaat dat ook niet
reken op 5-6 dagen. dat is bij mij tenminste de gemiddelde levertijd van Play
maar ja met zo een make-up doos mag je sowieso nooit bij DE clubquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:32 schreef kinky_queen het volgende:
Aan de andere kant, hij heeft geen makeup doos
![]()
shaun of the dead niet goed?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:26 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
kuch.. dat zegt iemand met maar 335 titels? en geen alien head en al helemaal niks van Evil Dead!!!! eigenlijk zou je een perm ban moeten krijgen!!![]()
wooden LOTR?? pfffff ga toch weg ik heb alledrie de normale versies + alle drie de giftsetsquote:Op donderdag 19 januari 2006 07:11 schreef pascalheister het volgende:
[..]
shaun of the dead niet goed?
waar is jou wooden Lotr box?![]()
Die heb ik vandaag ontvangen, was niet blij verrast toen ik zag dat het niet om een digipack ging, maar om 7 losse doosjesquote:Op maandag 23 januari 2006 22:03 schreef Timo20 het volgende:
Gewonnen op ebay gisteravond:
[afbeelding]
En nu al onderweg
de R2NL zijn idd van die losse doosjes (ook wel slim cases genoemdquote:Op maandag 23 januari 2006 22:48 schreef Euc- het volgende:
[..]
Die heb ik vandaag ontvangen, was niet blij verrast toen ik zag dat het niet om een digipack ging, maar om 7 losse doosjes![]()
Mja maar de mijne is de 18e al verstuurd dus ik verwacht em eigenlijk ook vandaagquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die zou toch pas de 23e verschijnen?Je bent wel érg snel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |