mail bol.com anders gewoon ff en vraag t ze. in mijn ervaring is hun service erg goed.quote:
en jaws s.e. ook. Zelf die combie vandaag meegenomen.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Lock, Stock zit ook in de 3 voor 25 daar.
ik heb anders ook wel interesse..quote:Op zondag 8 januari 2006 12:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb season 1 nog thuis staan, maar doe er niets meer mee. Als je wilt kun je 'm eventueel wel van me overnemen.
Mail maar ff naar mikejuh [at] hotmail.com in dat geval
kut kikkerquote:
Had zomaar gekund, al zijn er wel teweinig 'kikkerflicks' die echt leuk zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:58 schreef Intrepidity het volgende:
The revenge of the yellow frog, part 4 (special edition)
Met kortingslink van 2 euro komt die op 2,99...quote:Op zondag 15 januari 2006 19:51 schreef newyorkcity het volgende:
Ik wacht op deze
[afbeelding]
Nooit gezien, schijnt niet dat allerbeste te zijn van Woody Allen.. Maar koste maar 4,99 bij cdwow.
Zeker bij de FRS besteld...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:08 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik wacht nog steeds op Unleashed, al sinds 23 december![]()
In dit lijstje was ik Garden State nog vergetenquote:Op zondag 15 januari 2006 03:12 schreef RAILGUNNER het volgende:
Net ff besteld bij Play.com:
- 24 season 4 (7 discs voor 29 euro)
- Shrek 2
- Napoleon Dynamite
- Layer Cake
Welkom beste heer, bij het selecte groepje van echte mannen. Nu nog een Alien head en minstens 700 dvd'squote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:03 schreef Shogo het volgende:
Voor dat ik hier de diehard fans ongerust ga maken, jah het is de Regio 3 die ik heb besteld.
cool die set heb ik ookquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:40 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Welkom beste heer, bij het selecte groepje van echte mannen. Nu nog een Alien head en minstens 700 dvd's
![]()
Ontopic:
[afbeelding]
eindelijk je hoort er nu echt bijquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:40 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Welkom beste heer, bij het selecte groepje van echte mannen. Nu nog een Alien head en minstens 700 dvd's
![]()
Ontopic:
[afbeelding]
Yay! Feest! Ben benieuwd wanneer die aankomt, Brotherhood is de 15e verstuurd en vandaag nog niet binnen gekomenquote:To: xxx(xx)
Your order for 24 (Twenty Four) - Season 4 Box Set (7 Discs) (Promotion Price)
has been posted.
Please note PLAY MAIL ORDER will show on your statement.
Please allow 3-5 days delivery.
Please check the following order information:
kuch.. dat zegt iemand met maar 335 titels? en geen alien head en al helemaal niks van Evil Dead!!!! eigenlijk zou je een perm ban moeten krijgen!!quote:Op woensdag 18 januari 2006 07:07 schreef pascalheister het volgende:
[..]
eindelijk je hoort er nu echt bij
haha LOL, zo snel gaat dat ook nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:13 schreef Euc- het volgende:
[..]
Brotherhood is de 15e verstuurd en vandaag nog niet binnen gekomen
Ik leer maar niet dat de : ( hier niet zeg maar een triest smilie is, maar een beetje boos kijk smilie. Ik moest deze hebben:quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:38 schreef Timo20 het volgende:
[..]
haha LOL, zo snel gaat dat ook niet
reken op 5-6 dagen. dat is bij mij tenminste de gemiddelde levertijd van Play
maar ja met zo een make-up doos mag je sowieso nooit bij DE clubquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:32 schreef kinky_queen het volgende:
Aan de andere kant, hij heeft geen makeup doos
![]()
shaun of the dead niet goed?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:26 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
kuch.. dat zegt iemand met maar 335 titels? en geen alien head en al helemaal niks van Evil Dead!!!! eigenlijk zou je een perm ban moeten krijgen!!![]()
wooden LOTR?? pfffff ga toch weg ik heb alledrie de normale versies + alle drie de giftsetsquote:Op donderdag 19 januari 2006 07:11 schreef pascalheister het volgende:
[..]
shaun of the dead niet goed?
waar is jou wooden Lotr box?![]()
Die heb ik vandaag ontvangen, was niet blij verrast toen ik zag dat het niet om een digipack ging, maar om 7 losse doosjesquote:Op maandag 23 januari 2006 22:03 schreef Timo20 het volgende:
Gewonnen op ebay gisteravond:
[afbeelding]
En nu al onderweg
de R2NL zijn idd van die losse doosjes (ook wel slim cases genoemdquote:Op maandag 23 januari 2006 22:48 schreef Euc- het volgende:
[..]
Die heb ik vandaag ontvangen, was niet blij verrast toen ik zag dat het niet om een digipack ging, maar om 7 losse doosjes![]()
Mja maar de mijne is de 18e al verstuurd dus ik verwacht em eigenlijk ook vandaagquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die zou toch pas de 23e verschijnen?Je bent wel érg snel
Dacht ik dus alquote:Missing or delayed items: Please note that we will need to wait 14 days before being able to trace, replace or refund lost items.
Dankzij mijn tip zeker?quote:
Als je ook die spin van dvdforum bent dan wel ja.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:18 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Dankzij mijn tip zeker?
Hier wacht ik momenteel op:
[afbeelding]
Kloptquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:00 schreef Shogo het volgende:
[..]
Als je ook die spin van dvdforum bent dan wel ja.![]()
En idd mooie box van the x files wat mag dat kosten?
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:56 schreef Timo20 het volgende:
Gewonnen op ebay:
[afbeelding]
de Engelse digipack version
Oeeh... die moet ik nog hebben, ziet er gaaf uitquote:
waarom dat een "quote:
sale van Bol?? vertelquote:Op zondag 29 januari 2006 13:31 schreef Mikkie het volgende:
[afbeelding]
In de sale van Bol... voor 5,44 wordt ie thuisbezorgd
Hoe kan dat, 5,44? hij kost 7.99quote:Op zondag 29 januari 2006 13:31 schreef Mikkie het volgende:
[afbeelding]
In de sale van Bol... voor 5,44 wordt ie thuisbezorgd
En dan nog heb je iets van 3 euro verzendkostenquote:Op zondag 29 januari 2006 13:45 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wel eens van kortingsbonnen gehoord![]()
1,95quote:Op zondag 29 januari 2006 13:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
En dan nog heb je iets van 3 euro verzendkosten
quote:Op zondag 29 januari 2006 13:12 schreef Timo20 het volgende:
[..]
waarom dat een "" waard is, is me een raadsel maar goed
Die had ik vorige week op t oog op ebay, maar die kost ook meer dan t dubbele: ruim ¤ 25,- incl. tegen iets meer dan ¤ 11,- voor deze. Dus niet zeiken![]()
nicequote:Op zondag 29 januari 2006 13:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_BrowseCatalog-Gifts;sid=MYmovDfRQE6ou3QNifyWi9cGtG3wfw4kdjo=?Section=GIFTS&Template=BOL_hp_GIFTS
'T laatste tabblad, gewoon op de homepage
Steelbookquote:Op zondag 29 januari 2006 16:04 schreef Shogo het volgende:
The Grudge 2 dvd steelbook voor 6,99 bij bol.com...
Jammer dat ik de film zo gaar vond.Maar misschien voor anderen leuk.
![]()
quote:Your order for Tim Burton's Corpse Bride has been posted.
same herequote:
Je was er snel bij want dat werd vrij vlot een stuk duurder. Blijft een flinke aankoop.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:13 schreef SPiDeY. het volgende:
Bij Play natuurlijk..
[afbeelding]
Waren voor een paar uurtjes 19 euri p/s bij amazon
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Klopt, had er gewoon mazzel mee qua tijdstip.. Maar vind het wel waard al dat geld voor al de seizoenen, ben erg blij dat ik me tot dusver nog niet had gewaagd aan die dure digipacks. Dit is de beste prijs die je ervoor kan neerleggen. En de verkoop van de R2UK collector's box (dus incl mooi karton eromheen) compenseert ook wel weerquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:22 schreef sampoo het volgende:
[..]
Je was er snel bij want dat werd vrij vlot een stuk duurder. Blijft een flinke aankoop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |