Waar ga je heen in Duitsland? Toevallig gaan vrienden van mij ook dit weekend. Ik niet want ik heb geen geldquote:Op maandag 22 mei 2006 14:05 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik misschien ook wel. Hangt even af van het weer: als het deze week droog blijft (ziet het niet naar uit) gaan we donderdag klimmen in Duitsland. Als het voor dinsdag niet droog is, is de wand donderdag nog nat, en hoeven de klimmaatjes die woensdagavond al bij mij komen tukken niet te komen. En kan ik dus rustig naar Bussum
Neem d'r mee? Dat het geen fokker is zal vast geen onoverkomelijk probleem zijnquote:Op maandag 22 mei 2006 14:12 schreef freecell het volgende:
Ik kan vrijdag dus wel, maar zou vrijdag eigenlijk al met een vriendin klimmen....
En zaterdag heb ik een mega-feest
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:44 schreef Sport_Life het volgende:
Nou mini-meet is weer afgelopen, toch even lekker geklommen met Gripper, was erg gezellig. Leuke hal, ook leuk boulderen buiten! Vond alleen de routes soms wat ingewikkeld en/of zwaar/ a-technisch. Maar verder wel leuke hal dus.
Volgende meet zijn we gewoon met alle Fok-klimmers aanwezig!.
Dan moet ik dus ook komenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:44 schreef Sport_Life het volgende:
Beetje late reactie, maar: het was inderdaad gezellig!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:44 schreef Sport_Life het volgende:
Nou mini-meet is weer afgelopen, toch even lekker geklommen met Gripper, was erg gezellig. Leuke hal, ook leuk boulderen buiten! Vond alleen de routes soms wat ingewikkeld en/of zwaar/ a-technisch. Maar verder wel leuke hal dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |