Geweldige hal! Mijn vriendin klimt niet geweldig (want nog niet zo lang en zeer onregelmatig) maar daar kan ze toch zowaar wat overhangetjes klimmen. Leuke routes, interessant gebouwd, een wedstrijdwaardige voorklimwand, en een hele mooie structuurwand van T-wall. Als je gaat zoeken wat dat merk voor moois bouwt, ga je kwijlen...quote:Op donderdag 15 december 2005 03:12 schreef Sport_Life het volgende:
Rock steady lijkt me ook wel leuk, nooit geweest eigenlijk.
Dat zou misschien ook nog niet zo gek zijn voor deze meeting.quote:Ervaren klimmers, die geen instructie nodig hebben, kunnen buiten de gebruikelijke openingstijden terecht. Voor de normale prijs, lekker de ruimte en alle routes voor jezelf!
Bel wel even voor reservering. Anders sta je mischien voor een dichte deur...
Tel. : 020-6810121 (tijdens openingstijden)
Is ook een hele leuke hal! Smerig, stoffig, oude stijve touwen, maar een boulderhok!!!quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:55 schreef Roel_spaarndam het volgende:
Ik zat net ff op de site van klimhal Amsterdam te kijken, en daar kwam ik nog wel iets interessants tegen :
[..]
Dat zou misschien ook nog niet zo gek zijn voor deze meeting.![]()
De hal licht ook vrij centraal, bij station sloterdijk.
Aangezien ik voorlopig nog een leasebak rij, en je sowieso al had ingecalculeerd dat je naar Utrecht moet, zullen je kosten beperkt zijn. Je hoeft alleen maar op de meet-dag een retourtje ede te kopen en je zorgen zijn voorbijquote:Op maandag 19 december 2005 17:13 schreef Lortnoc het volgende:
Boeit me helemaal niks maar Utrecht is wel weer wat cheaper om te komen dan Amsterdan, dat dan weer wel.
Ik misschien ook wel. Hangt even af van het weer: als het deze week droog blijft (ziet het niet naar uit) gaan we donderdag klimmen in Duitsland. Als het voor dinsdag niet droog is, is de wand donderdag nog nat, en hoeven de klimmaatjes die woensdagavond al bij mij komen tukken niet te komen. En kan ik dus rustig naar Bussumquote:Op maandag 22 mei 2006 13:52 schreef Sport_Life het volgende:
Komende woensdag kan evt. wel.
Waar ga je heen in Duitsland? Toevallig gaan vrienden van mij ook dit weekend. Ik niet want ik heb geen geldquote:Op maandag 22 mei 2006 14:05 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik misschien ook wel. Hangt even af van het weer: als het deze week droog blijft (ziet het niet naar uit) gaan we donderdag klimmen in Duitsland. Als het voor dinsdag niet droog is, is de wand donderdag nog nat, en hoeven de klimmaatjes die woensdagavond al bij mij komen tukken niet te komen. En kan ik dus rustig naar Bussum
Neem d'r mee? Dat het geen fokker is zal vast geen onoverkomelijk probleem zijnquote:Op maandag 22 mei 2006 14:12 schreef freecell het volgende:
Ik kan vrijdag dus wel, maar zou vrijdag eigenlijk al met een vriendin klimmen....
En zaterdag heb ik een mega-feest
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:44 schreef Sport_Life het volgende:
Nou mini-meet is weer afgelopen, toch even lekker geklommen met Gripper, was erg gezellig. Leuke hal, ook leuk boulderen buiten! Vond alleen de routes soms wat ingewikkeld en/of zwaar/ a-technisch. Maar verder wel leuke hal dus.
Volgende meet zijn we gewoon met alle Fok-klimmers aanwezig!.
Dan moet ik dus ook komenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:44 schreef Sport_Life het volgende:
Beetje late reactie, maar: het was inderdaad gezellig!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:44 schreef Sport_Life het volgende:
Nou mini-meet is weer afgelopen, toch even lekker geklommen met Gripper, was erg gezellig. Leuke hal, ook leuk boulderen buiten! Vond alleen de routes soms wat ingewikkeld en/of zwaar/ a-technisch. Maar verder wel leuke hal dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |