Jij hebt gewoon nooit een goeie whisky gehadquote:Op woensdag 14 december 2005 17:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ook niet, anders had ik het uitgespuugd.
Mag jij mij de volgende keer dat ik bij je ben een goeie whisky voorzetten.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:43 schreef Doffy het volgende:
Jij hebt gewoon nooit een goeie whisky gehad
Net als kalfsleverworst met 0,1% kalfslever en verder varkensvlees.quote:Op woensdag 14 december 2005 18:05 schreef Alicey het volgende:
whiskysaus schijnt voor een heel klein percentage uit whisky te bestaan. Zeg maar zoals alle commerciele "xxx"-producten, waarbij xxx staat voor de naam die het zou hebben, maar welk ingredient maar in zeer beperkte mate aanwezig is.
Dat idee bedoel ik ja.quote:Op woensdag 14 december 2005 18:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Net als kalfsleverworst met 0,1% kalfslever en verder varkensvlees.
Ok, die is ook leuk. Jeugdherinneringen aan de versie van Nana Mouskouriquote:Op woensdag 14 december 2005 18:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik vind bijna alle kerstnummers mooi. Vooral The Little Drummer Boy.
quote:Op woensdag 14 december 2005 18:34 schreef livEliveD het volgende:
Hoi
Ik was vandaag op een begrafenis. Sta ik aan het einde buiten te roken, komt de pastoor naar me toe.
Pastoor: “Och jongen toch, zou je niet eens stoppen?”
livEliveD: “Binnenkort poging 27. Tis nogal moeilijk”
Pastoor: “Het is ook moeilijk tenzij je in Hem gelooft, dan kun je makkelijk stoppen”
livEliveD: “Ik ben bang dat ik wat anders over dat soort dingen denk”
Pastoor: “Nou het is dus heel simpel. Accepteer je Hem niet dan blijf je verslaaft. Accepteer je Hem wel dan is stoppen heel gemakkelijk”
livEliveD: “…”
Moeilijk he, praten?quote:Op woensdag 14 december 2005 18:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Heb je heb ter plekke gekruisigd?
Waarom kom jij altijd te laat met goede ideeen?quote:Op woensdag 14 december 2005 18:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:Heb je heb ter plekke gekruisigd?
en dat geeft Nederlandsquote:Op woensdag 14 december 2005 19:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Fok lijkt plotsklapseling uitgestorven. Of was het nou klapsplotseling?
Dat al helemaal, gezien je nu al voor de tweede keer de fout in gaat.quote:Op woensdag 14 december 2005 18:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Schrijven zul je bedoelen.
Dhimmitude trut!quote:Op woensdag 14 december 2005 19:12 schreef Alicey het volgende:
Dat al helemaal, gezien je nu al voor de tweede keer de fout in gaat.
Hmmquote:Op woensdag 14 december 2005 19:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wie kan er hier nou niet schrijven?
Labiel figuur.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:22 schreef Alicey het volgende:
Hmm
Jij, want jij hebt al 2 posts verneukt met grote fouten, en ik nog maar eentje met een kleine!
Zeker als de treinen weer zijn stil gelegd?quote:Op woensdag 14 december 2005 19:38 schreef Doffy het volgende:
[..]
Geen zorgen, we hebben je in no-time op de rails
Je weet überhaupt nooit of de treinen wel rijden.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:41 schreef Alicey het volgende:
Zeker als de treinen weer zijn stil gelegd?
Hoewel je er nog best mee moet oppassen als je iets zo zat bent en stelt de sneltrein te gaan halen. Niet iedereen weet tenslotte of die rijdt in de regio waar je je dan bevindt. ')
Tegenwoordig niet meer nee.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:43 schreef Doffy het volgende:
[..]
Je weet überhaupt nooit of de treinen wel rijden.
echt welquote:Op woensdag 14 december 2005 19:54 schreef DionysuZ het volgende:
dan maar hier.
KABOUTERS BESTAAN NIET!
schattig.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:57 schreef -Trinity- het volgende:
Ik wilde jullie even mijn überschattige karikatuurcharacter uit een MMORPG laten zien:
[afbeelding]
Met snowboard.
[afbeelding]
Met boogje![]()
.
weet ik nietquote:Op woensdag 14 december 2005 19:55 schreef Alicey het volgende:
Kaboutjes bestonden toch niet zei je?
Het ging om kaboutjes, en dat zijn:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |