Geen probleem, mijn partner is verantwoordelijk genoeg om de grens aan te geven. Ze zegt er wat van, en bij herhaling kapt ze zelf en loopt ze weg. Lief hequote:Op woensdag 14 december 2005 13:57 schreef dvdk het volgende:
en stel dat degene waarmee je partner danst dan z'n/haar handen op de kont van je partner legt?
dan verwacht ik dat ze daar wat van zegtquote:Op woensdag 14 december 2005 13:57 schreef dvdk het volgende:
en stel dat degene waarmee je partner danst dan z'n/haar handen op de kont van je partner legt?
nou ik vind dat als je met je vriend(in) uitgaat dat je je dan daar mee bezig moet houden en niet met vreemden moet gaan staan dansen....quote:Op woensdag 14 december 2005 14:00 schreef Copycat het volgende:
Wat vindt TS zelf?
quote:Op woensdag 14 december 2005 14:03 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Geen probleem, mijn partner is verantwoordelijk genoeg om de grens aan te geven. Ze zegt er wat van, en bij herhaling kapt ze zelf en loopt ze weg. Lief he![]()
wat kan zij daar nou aan doenquote:Op woensdag 14 december 2005 14:04 schreef dvdk het volgende:
[..]
en als over dat voorbeeld...hand op de kont kan echt niet...dan gaan er vuistjes op een gezicht denk ik.
Dus omdat jij dan even geen zin hebt om te dansen heeft zij dus pech?quote:Op woensdag 14 december 2005 14:04 schreef dvdk het volgende:
[..]
nou ik vind dat als je met je vriend(in) uitgaat dat je je dan daar mee bezig moet houden en niet met vreemden moet gaan staan dansen....
Maar dat verplicht haar niet om te doen wat jij doet. Als jij geen zin hebt om te dansen, dan kan zij toch even lekker gaan dansen?quote:je gaat toch uit om samen een fijne tijd te hebben lijkt me.
niet met geile sukkels die uitgaan en willen neuken, ik ken mannenquote:Op woensdag 14 december 2005 14:06 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dus omdat jij dan even geen zin hebt om te dansen heeft zij dus pech?
[..]
Maar dat verplicht haar niet om te doen wat jij doet. Als jij geen zin hebt om te dansen, dan kan zij toch even lekker gaan dansen?
geweldige kick toch dat die kerels de hele avond kwijlend achter d'r aanlopen en hun best doen en dan die blik in hun ogen als ze aan het eind van de avond met jou mee naar huis gaatquote:Op woensdag 14 december 2005 14:08 schreef dvdk het volgende:
[..]
niet met geile sukkels die uitgaan en willen neuken, ik ken mannen
Je bent toch geen Siamese tweeling ofzo? Als de een geen zin heeft om te dansen en de ander wel en die kan met iemand anders dansen, moet dat kunnen hoor. Wat een claimerig gedragquote:Op woensdag 14 december 2005 14:04 schreef dvdk het volgende:
[..]
nou ik vind dat als je met je vriend(in) uitgaat dat je je dan daar mee bezig moet houden en niet met vreemden moet gaan staan dansen....
je gaat toch uit om samen een fijne tijd te hebben lijkt me.
jeuh, lekker agressiefquote:en als over dat voorbeeld...hand op de kont kan echt niet...dan gaan er vuistjes op een gezicht denk ik.
Hangt er een beetje vanaf hoelang je al een relatie hebt, bij een 1e, 2e , 3e, 4e date is het wat ongepast, maar als je na een paar maanden nog zo bezitterig bent, ben je imo niet goed bezigquote:Op woensdag 14 december 2005 14:04 schreef dvdk het volgende:
[..]
je gaat toch uit om samen een fijne tijd te hebben lijkt me.
ja of ze gaat met die geile sukkel naar huis en dan sta je daarquote:Op woensdag 14 december 2005 14:10 schreef Flurry het volgende:
[..]
geweldige kick toch dat die kerels de hele avond kwijlend achter d'r aanlopen en hun best doen en dan die blik in hun ogen als ze aan het eind van de avond met jou mee naar huis gaat
En ik ken vrouwen en ik ben ooke en jaloers kreng.quote:Op woensdag 14 december 2005 14:08 schreef dvdk het volgende:
[..]
Sure. Waarom niet?quote:Op woensdag 14 december 2005 13:54 schreef dvdk het volgende:
Stel je gaat samen uit en je partner wilt dansen....maar jij hebt even geen zin.
Mag je partner dan met andere mensen dansen?
Dan weet je dus ook meteen dat jij niet de geile sukkel van haar dromen bent!quote:Op woensdag 14 december 2005 14:13 schreef dvdk het volgende:
ja of ze gaat met die geile sukkel naar huis en dan sta je daar![]()
En dat is dan allemaal de schuld van die geile sukkel, niet van jou lieve vriendinquote:Op woensdag 14 december 2005 14:13 schreef dvdk het volgende:
[..]
als ze zo snel is met dat soort dingen, dan kan je d'r ook niet alleen naar de supermarkt laten gaanquote:Op woensdag 14 december 2005 14:13 schreef dvdk het volgende:
[..]
tjsa als je de kat op het spek bindt.....quote:Op woensdag 14 december 2005 14:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En dat is dan allemaal de schuld van die geile sukkel, niet van jou lieve vriendin![]()
Ja dus, ze is toch al van jou, of vertrouw je haar niet?quote:Op woensdag 14 december 2005 14:08 schreef dvdk het volgende:
[..]
Nee, het zit helemaal goed met het vertrouwen dat je in je vriendin hebtquote:Op woensdag 14 december 2005 14:16 schreef dvdk het volgende:
[..]
tjsa als je de kat op het spek bindt.....
Ja mag wel why not?? Als je geen vertrouwen in haar hebt neem dan ook geen relatie met haarquote:Op woensdag 14 december 2005 13:54 schreef dvdk het volgende:
Stel je gaat samen uit en je partner wilt dansen....maar jij hebt even geen zin.
Mag je partner dan met andere mensen dansen?
het probleem kan zijn dat jou partner andere grenzen stelt dan jij....hoe ga je daar dan mee om?quote:Op woensdag 14 december 2005 14:17 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja dus, ze is toch al van jou, of vertrouw je haar niet?
Zolang zij haar grenzen duidelijk maakt is er niks mis met dansen met andere kerels.
Heb je zelf al gedaan. JIJ HAD GEEN ZIN, dus JIJ wil niet fijn samen met je partner zijn......quote:Op woensdag 14 december 2005 14:16 schreef dvdk het volgende:
[..]
tjsa als je de kat op het spek bindt.....
Elkaar echt leren kennen.Als zij weet dat jij niet voorjezelf instaat als ze met een ander gaat staan dansen, moet zij eens bedenken of ze wel toelaat dat jij bepaald wat zij mag of niet.Is ze het ermee eens a la is ze het niet mee eens .... jah dan gaat dat wel eens moeilijk worden..quote:Op woensdag 14 december 2005 14:21 schreef dvdk het volgende:
[..]
het probleem kan zijn dat jou partner andere grenzen stelt dan jij....hoe ga je daar dan mee om?
Dansen ok dan.....maar geen aanrakingen! call me oldfashioned....maar toch
Alleen mannen willen neuken.quote:Op woensdag 14 december 2005 14:08 schreef dvdk het volgende:
[..]
Neem een hond...die kun je sturen en korthouden zoveel je wilt.quote:Op woensdag 14 december 2005 14:21 schreef dvdk het volgende:
[..]
het probleem kan zijn dat jou partner andere grenzen stelt dan jij....hoe ga je daar dan mee om?
Dansen ok dan.....maar geen aanrakingen! call me oldfashioned....maar toch
vrouwen zijn even erg! daarom dat ik zelf niet met andere meisjes dans...omdat ik altijd mezelf bedenk: "hoe zou ik me voelen als het andersom was."quote:
Duidelijk overeenkomen wat de grenzen zijn die je binnen je relatie samen stelt.quote:Op woensdag 14 december 2005 14:21 schreef dvdk het volgende:
[..]
oldfashioned? eerder een bezitterig, naar mannetje.quote:Dansen ok dan.....maar geen aanrakingen! call me oldfashioned....maar toch
Je hebt rekening houden met en je hele leven ophangen aan.quote:Op woensdag 14 december 2005 14:26 schreef dvdk het volgende:
[..]
vrouwen zijn even erg! daarom dat ik zelf niet met andere meisjes dans...omdat ik altijd mezelf bedenk: "hoe zou ik me voelen als het andersom was."
Is idd rekening houden met je partner.
Dat heb je mooi gezegd, Ripleyquote:Op woensdag 14 december 2005 14:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je hebt rekening houden met en je hele leven ophangen aan.
Als jij verwacht dat je vriendin nooit situaties tegenkomt waarbij ze wordt blootgesteld aan verleidingen ben je wel heel naief. En het gaat niet om de gedachten van anderen, maar om hoe zij denkt en omgaat met die verleidingen. Jij toont daar wel heel weinig vertrouwen in.
Rekenig houden met? Het is bang en onzeker zijn...dat bedoel je. Als de relatie goed is kun je vertrouwen op de band die je met je partner hebt. Is de relatie niet goed of zit er iets fout in je hoofd dan ga je claimen.quote:Op woensdag 14 december 2005 14:26 schreef dvdk het volgende:
[..]
vrouwen zijn even erg! daarom dat ik zelf niet met andere meisjes dans...omdat ik altijd mezelf bedenk: "hoe zou ik me voelen als het andersom was."
Is idd rekening houden met je partner.
Mijn zusje heeft een surinaamse vriend, al drie jaar, en die gaat er ook normaal mee om. En zijn vrienden ook. Dus stel je niet aan.quote:Op woensdag 14 december 2005 14:35 schreef dvdk het volgende:
julie gaan natuurlijk weer uit van de NL cultuur he...maar bij surinamers moet je die shit niet flikken.
Ik denk dat iedereen hier gewoon van zichzelf uitgaat.quote:Op woensdag 14 december 2005 14:35 schreef dvdk het volgende:
julie gaan natuurlijk weer uit van de NL cultuur he...maar bij surinamers moet je die shit niet flikken.
sry, moslim surinamers....die andere zijn fake.quote:Op woensdag 14 december 2005 14:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft een surinaamse vriend, al drie jaar, en die gaat er ook normaal mee om. En zijn vrienden ook. Dus stel je niet aan.
dat zou ik niet weten, vraag 't op een surinaams forumquote:Op woensdag 14 december 2005 14:35 schreef dvdk het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |