Nee, dank je.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet even lekker roeren in haar diner van gister?
quote:
kliekjesquote:Op woensdag 14 december 2005 13:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet even lekker roeren in haar diner van gister?
Die sluitpost...quote:
Wel eens gedaan? Ik vond t best grappig... Tampon eruit halen bedoel ik...quote:
HET bewijs dat we geen klonen zijnquote:
he getver Joeyquote:Op woensdag 14 december 2005 13:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maandag nog over de rode zee gevaren... Trws ook voor t eerst een ongesteld meisje gebeft... Best ok... Trws ook voor t eerst een tampon dr uit gehaald...
Allemaal nieuwe ervaringen deze week![]()
Speciaal voor jou:quote:
Dude!! Nee... en nee .. en zeker geenquote:Op woensdag 14 december 2005 13:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wel eens gedaan? Ik vond t best grappig... Tampon eruit halen bedoel ik...![]()
naar strakke groene broeken?quote:Op woensdag 14 december 2005 13:20 schreef Pheno het volgende:
Van brillen naar ongestelde bitches beffen, we gaan vooruit
Bij deze bied ik aan iedereen mn excuses aan voor de post naar aanleiding waarvan JoeyT meende dit met ons te moeten delen. Hoewel ik wel enige reactie had verwacht, had ik echt in mn wildste dromen niet kunnen vermoeden wat voor een "beerput" ik hiermee open zou trekken.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
[censuur]
Allemaal nieuwe ervaringen deze week![]()
Dank u, die tekst was ik al bekend mee... Het grote mysterie is de relatie tot Ynske...quote:
En deze keer ben ik onschuldig.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:20 schreef Pheno het volgende:
Van brillen naar ongestelde bitches beffen, we gaan vooruit
Moment zelf viel t me niet eens echt op... Maar even later vroeg ik me idd af wat ik rook en dat was die ijzer geur...quote:Op woensdag 14 december 2005 13:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
he getver Joey
smaakte het niet ijzerig?
Dus eigenlijk wil Ynske zeggen dat ze spinnenwebben kweekt? De plaats is alleen maar naar te radenquote:
geen beerput, een rodekutquote:Op woensdag 14 december 2005 13:21 schreef Mokster het volgende:
[..]
Bij deze bied ik aan iedereen mn excuses aan voor de post naar aanleiding waarvan JoeyT meende dit met ons te moeten delen. Hoewel ik wel enige reactie had verwacht, had ik echt in mn wildste dromen niet kunnen vermoeden wat voor een "beerput" ik hiermee open zou trekken.![]()
Klinkt alsof het geen toevoeging voor je 'nog te doen voor ik in huize Avondrood zit' lijstje wordt...quote:Op woensdag 14 december 2005 13:21 schreef Mokster het volgende:
[..]
Bij deze bied ik aan iedereen mn excuses aan voor de post naar aanleiding waarvan JoeyT meende dit met ons te moeten delen. Hoewel ik wel enige reactie had verwacht, had ik echt in mn wildste dromen niet kunnen vermoeden wat voor een "beerput" ik hiermee open zou trekken.![]()
Mja, leermoment voor de volgende keerquote:Op woensdag 14 december 2005 13:21 schreef Mokster het volgende:
[..]
Aanvaardquote:Op woensdag 14 december 2005 13:21 schreef Mokster het volgende:
[..]
Bij deze bied ik aan iedereen mn excuses aan
Ynske is als kind misbruikt en heeft nu een fascinatie voor kinderrijmpjes...quote:Op woensdag 14 december 2005 13:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dank u, die tekst was ik al bekend mee... Het grote mysterie is de relatie tot Ynske...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |