Het zijn er altijd 11 of 12, tenminste, de afgelopen zoveel seizoenen wel =);quote:Op zondag 8 januari 2006 19:50 schreef Meiske78 het volgende:
Ben idd erg benieuwd hoe het zonder Angela gaat zijn, en jammer dat het weer met BN-ers is. En april? Met een aflevering of 9 ŕ 10 is het dan echt krap voor de zomer klaar.
April??? Ik dacht dat ze - net als vorig seizoen - weer in januari zouden beginnen. Peking Express is ook wel leuk jaquote:Op zondag 8 januari 2006 23:24 schreef babette21 het volgende:
april duurt nog wel lang, maar kunnen ze mooi even een seizoentje Peking Expres tussendoor doen
jammer van Geert Hoes, de rest is wel oké
Hopen dat net5 de AVRO-kijkers een plezier wil doen dan, of is P-E tegenwoordig ook bij Talpa?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:24 schreef babette21 het volgende:
april duurt nog wel lang, maar kunnen ze mooi even een seizoentje Peking Expres tussendoor doen
jammer van Geert Hoes, de rest is wel oké
Ik bedoel meer dat Expeditie Robinson wel van net5 naar Talpa is gegaan. Hetzelfde zou voor Peking Expres kunnen gelden?quote:Op maandag 9 januari 2006 17:05 schreef MrManiak het volgende:
Wat ebdoel je met OOK bij Talpa? WIDM is nog gewoon AVRO hoor
Aprilquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:56 schreef ally-gator het volgende:
(Bedankt Mike. Ben inmiddels al iets meer op de hoogte!)
Misschien heb ik er overheen gekeken, maar ik weet nog steeds niet wanneer de uitzendingen van Wie is de Mol beginnen. Wie weet het?![]()
http://www.geocities.com/robbieazertyui/quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:44 schreef ally-gator het volgende:
Nu nog weten waar we ze vandaag kunnen halen.![]()
Ik ga nog eens op de website kijken
De idioten.quote:
Dan maken we ons eigen nieuwsquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:19 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Er is gewoon geen nieuws rondom het programma.![]()
Op de officiële site valt te lezen dat de nieuwe serie vanaf vrijdag 10 maart op tv te zien is.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:56 schreef ally-gator het volgende:
(Bedankt Mike. Ben inmiddels al iets meer op de hoogte!)
Misschien heb ik er overheen gekeken, maar ik weet nog steeds niet wanneer de uitzendingen van Wie is de Mol beginnen. Wie weet het?![]()
Komt Angela echt terug met WIDM ?quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:30 schreef PM-girl het volgende:
Mooi zo, Angela terug waar thuishoort!
*zucht*... of men leest de subs...quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:32 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Komt Angela echt terug met WIDM ?
Dat zou gaaf zijn voor haar.![]()
Lees dan de de posting van 17 januari 19.39quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:47 schreef MrManiak het volgende:
[..]
*zucht*... of men leest de subs...
Die bedoeld hij ook. Lees het dikgedrukte hieronder eens. De staat boven het originele nieuws uit zijn bericht. Omdat ik zei dat er geen nieuws was, verzon hij dat nieuws als grapje uit zijn duim.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:25 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Lees dan de de posting van 17 januari 19.39![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:39 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Dan maken we ons eigen nieuws.
ANGELA GROOTHUIZEN GAAT WIDM 2006 PRESENTEREN
HILVERSUM - Vandaag heeft de AVRO in het programma "Twee Vandaag" officieel bekend gemaakt dat Angela Groothuizen het nieuwe seizoen van "Wie is de Mol" gaat presenteren. In eerste instantie zou Karel de Graaf de presentatie op handen nemen...
Eerder makte de AVRO al de nieuwe lijst met kandidaten bekend, en de lokatie van seizoen 6; Argentinië.
Ik zit net even hier nog wat quotes van 'm na te lezen en nog wat fragmenten na te luisteren, echt geweldig gewoon. Lig weer in een deuk.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:16 schreef Falco het volgende:
(...)vooral door Marc-Marie Huijbregts, die het fenomenaal deed allemaal. (...)
Het was opzich wel humor dat iedereen met die geheime hints veel te ver zat te zoeken. Gezien de eerste series met achteruitspeelfragmenten etc. Terwijl er vorig jaar maar alleen maar overduidelijke hints waren die zo overduidelijk waren, dat ze over het hoofd werden gezienquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:42 schreef Suuz_ het volgende:
omg die hints elke keer, ik keek elke dag en was helemaal actief op het widm forum, met z'n alle uitzoeken wat de complotten waren en de verborgen hints!!
ik vond het zo geweldig dat op een gegeven moment marc-marie een tattoo op zijn onderbeen had laten zetten {zo'n henna ding} en dat johnny DE MOL dus écht zo'n tattoo op die plek heeft zitten precies dezelfde schijnbaar ofzo. nou dat was voor ons weer genoeg om marc-marie als DE MOL te zien omg dat was echt komisch!!!
doet dat roept iedereen al bedenk wat origineelsquote:Op zondag 22 januari 2006 22:14 schreef CSfreakje het volgende:
WIDM is tof! Kan echt niet wachten tot 10 maart...wel jammer dan Angela het niet meer presenteert![]()
ga toch fietsenquote:Op zondag 22 januari 2006 23:00 schreef berc het volgende:
[..]
doet dat roept iedereen al bedenk wat origineels![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |