abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33067918
Verzin hier net zoals de Belgische vice-premier onzinnige quotes over het Nederlandse beleid:
quote:
Belgische vice-premier hekelt Nederlandse regering

Hadden we eerder dit jaar al de Belgische minister De Gucht die zich weinig vleiend uitliet over onze minister-president - hij noemde Balkenende een mix van Harry Potter en brave stijfburgerlijkheid - nu is het de beurt aan de Belgische vice-premier Freya van den Bossche. Zij hekelt in het kerstnummer van Vrij Nederland (VN) de kleinburgerlijkheid van de Nederlandse bewindslieden.

De sociaal progressief alternatief(SP.a)-politica in VN: ''Hebben jullie in jullie kranten soms personeelsadvertenties staan met: als je niet stijf, truttig en kleinburgerlijk bent, kom je niet in aanmerking voor een ministerspost?'' Over Gerrit Zalm zegt ze: ''Is die pas 53 jaar? Hij ziet er veel ouder uit.'' En over Balkenende: ''Is die 49? Zou je niet zeggen. Die droeg op zijn negentiende waarschijnlijk al zo'n gestreept pak.''

Ook het Nederlandse kabinetsbeleid kan de Belgische vice-premier niet bekoren: ''Het is hardvochtig. Er ontstaat een maatschappij van winnaars waarbij anderen uit de boot vallen. Zo'n tweedeling van de samenleving wijzen wij in België af. Ik begrijp niet dat Balkenende het zo doet. Die man wil zeker niet worden herkozen als minister-president.''

Volgens Van den Bossche bezuinigt ons land te veel: ''Het is een verkeerd soort zuinigheid, die consumenten ertoe aanzet hun geld op te potten in plaats van uit te geven. Daardoor komen winkeliers in de problemen. Wat ik bij jullie zie is dat WAO'ers naar de bijstand worden overgeheveld in plaats van dat ze werk krijgen aangeboden. Zo los je het probleem van het financieringstekort nooit op. Dat los je alleen op als meer mensen aan de slag gaan.''

Freya van den Bossche is met 30 jaar de jongste minister in het Belgische kabinet. Ze is een bewust ongehuwde moeder en staat bekend om haar linkse en vrijzinnige standpunten.
"Met die Afsluitdijk los de problemen van de stijgende zeespiegel natuurlijk niet mondiaal op"

"Het het terugdringen van het begrotingstekort los het je het probleem van de staatsschuld natuurlijk niet op"

"Met een NEE-stem bij de EU-grondwet komt er natuurlijk nooit een Europese Grondwet"

"Met legale wietteelt los je de problemen van de vertraagde treinen natuurlijk niet op"

.
pi_33067949
Ga toch weg met je politiek man
  † In Memoriam † woensdag 14 december 2005 @ 11:47:50 #3
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_33068105
Wheheheh, kan alleen niks zelf verzinnen. .
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
pi_33068163

"Wah Gertje, daar heb je meneer Baggerende"

Of hoeven ze niet per se Belgisch te zijn?
pi_33068288
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:42 schreef Intrepidity het volgende:
Ga toch weg met je politiek man
"Door de hele tijd over politiek te praten los je de problemen in Nederland natuurlijk niet op"

.
pi_33068354
"De zilvervloot van de Spanjaarden winnen, daar los je het integratieprobleem niet mee op"
pi_33068395
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:50 schreef Intxaurraga het volgende:
[afbeelding]

lol
Op maandag 5 april 2010 18:35 schreef DutchRodent het volgende:
jij bent stoer,
  † In Memoriam † woensdag 14 december 2005 @ 12:00:50 #8
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_33068406
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:58 schreef Intxaurraga het volgende:
"De zilvervloot van de Spanjaarden winnen, daar los je het integratieprobleem niet mee op"
!
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
pi_33070169
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:50 schreef Intxaurraga het volgende:
[afbeelding]

woensdag 14 december 2005 @ 13:22:18 #10
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33070236
"als de nederlandse overheid het dit jaar minder had laten regen was de aardappeloogst groter geweest en konden wij meer patattekes eten, zunne"
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_33071682
"Met Sharon Dijksma als kamerlid los je het obesitasprobleem nog niet op"
  † In Memoriam † woensdag 14 december 2005 @ 14:20:48 #12
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_33071795
"Met Rita Verdonk als minister wordt je natuurlijk nooit wereldkampioen voetbal"
pi_33075948
Met Staatssecretaris Rutte van Onderwijs kun je nooit verwachten dat de no claimkorting in de zorg invloed heeft op de energierekening en de internetabonnementen. Dit treft dan ook vooral de ouderen, de jongeren en de mensen van middelbare leeftijd.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_33076978
ga toch lekker poepen met jullie vice premier Freya van den Bossche
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')