abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33094906
Nog altijd niet voor.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_33095025
Ik ben wel voor, jongen speelt al geloof ik 6? jaar in Nederland.. Spreekt de taal en wil het graag zelfs!
Dus Rita: geef hem een paspoort !
En verder denk ik niet dat die ooit nog voor Ivoorkust gaat spelen, heb het verhaal gehoord over wat zijn broer schrijft.. Hij wordt daar met argusogen aangekeken en zal dan ook niet lekker in zijn vel zitten als die toch voor het land gaat voetballen!
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
  donderdag 15 december 2005 @ 10:47:04 #28
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_33096710
Ik ben voor. ons elftal bestaat ook uit surinamers, fransen (cocu), etc. over 3 generaties is de familie kalou gewoon een familie in nederland, niks ivoriaans aan. en aangezien kalou wel dégelijk erg goed is, is hij van mij van harte welkom!
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_33096840
ik hoop dat deze discussie snel dicht kan. Het is tijd voor een beslissing..

Wat mij betreft schept het een slecht precedent als Kalou voor het NL elftal mag uitkomen.. Dan wordt daarna namelijk iedere (jonge) buitenlandse speler aan zijn kop gezeurd dat hij voor NL uit moet komen. Als het waar is dat San Marco Kalou gepolst heeft, in feite dus dit opzetje voor Kalou bedacht heeft dan is dat echt een tragische fout. Vooral van iemand, die samen met Cruijff altijd pleit voor meer NL spelers in de competitie. ( ) Wat een idioten.
Kalou moet gewoon voor Ivoorkust spelen. (En de Guzman voor Canada)
pi_33097553
quote:
Op donderdag 15 december 2005 10:53 schreef JorgeCampos het volgende:
ik hoop dat deze discussie snel dicht kan. Het is tijd voor een beslissing..

Wat mij betreft schept het een slecht precedent als Kalou voor het NL elftal mag uitkomen.. Dan wordt daarna namelijk iedere (jonge) buitenlandse speler aan zijn kop gezeurd dat hij voor NL uit moet komen. Als het waar is dat San Marco Kalou gepolst heeft, in feite dus dit opzetje voor Kalou bedacht heeft dan is dat echt een tragische fout. Vooral van iemand, die samen met Cruijff altijd pleit voor meer NL spelers in de competitie. ( ) Wat een idioten.
Kalou moet gewoon voor Ivoorkust spelen. (En de Guzman voor Canada)
En Aisatti en Affelay voor Turkije cker?!
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_33097731
quote:
Op donderdag 15 december 2005 11:23 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

En Aisatti en Affelay voor Turkije cker?!
Uhm... Marokko. Maar dat zijn jongens die hier op gegroeid zijn. Klein verschil maar
pi_33097801
quote:
Op donderdag 15 december 2005 09:17 schreef Roycoooooo het volgende:
Ik ben wel voor, jongen speelt al geloof ik 6? jaar in Nederland.. Spreekt de taal en wil het graag zelfs!
Dus Rita: geef hem een paspoort !
En verder denk ik niet dat die ooit nog voor Ivoorkust gaat spelen, heb het verhaal gehoord over wat zijn broer schrijft.. Hij wordt daar met argusogen aangekeken en zal dan ook niet lekker in zijn vel zitten als die toch voor het land gaat voetballen!
Ja hallo. Daar heeft ie toch zelf voorgezorgd. Wat een ongelovelijke bullshit is dat. Als je zelf samen met je zaakwaarnemer ZELF het idee oppert om Nederlander te worden, hoe gepushed door wie dan ook, dan kan je er 100% op rekenen dat je dan niet meer welkom bent in je eigen land. Nogal logisch.

Maar omdat dan als reden op te geven om meneer Kalou dan maar snel even te naturaliseren op basis van humanitaire redenen, zoals Johan Derksen zegt, is echt pure bullshit. Het is godsamme een voetballer die ZELF een paspoort heeft aangevraagd en bij thuiskomst een beetje uitgejouwd wordt.. Geen asielzoeker die voor de oorlog is gevlucht en wanneer hij thuis komt een executie-peleton als welkomst commitee heeft staan.

Ik ben echt tegen en hoop van harte dat ie niet met ons meespeelt tegen Ivoorkust.
pi_33097868
quote:
Uhm... Marokko. Maar dat zijn jongens die hier op gegroeid zijn. Klein verschil maar ]
precies. Dat zijn Nederlanders. (Met Marrokaanse roots)
  donderdag 15 december 2005 @ 11:50:53 #34
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_33098157
Rita Verdonk zal het verzoek opnieuw afwijzen, aangezien ze anders enorm gezichtsverlies lijdt. Alle andere politieke kwesties worden nl. niet door de gemiddelde voetbalsupporter gevolgd, waardoor er voor deze zaak meer aandacht is dan voor de andere zaken. Johan Derksen (VI) is daarom samen met broerlief Bonaventure Kalou alvast een andere richting opgegaan, Salomon Kalou is ineens een slachtoffer geworden en is heel zielig. Rot toch op! Het is uiteindelijk zijn eigen beslissing geweest om te gaan procederen, dan moet je vooraf weten dat je kunt winnen én verliezen. Face it!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_33098258
quote:
Op donderdag 15 december 2005 11:50 schreef M0NTANA het volgende:
Rita Verdonk zal het verzoek opnieuw afwijzen, aangezien ze anders enorm gezichtsverlies lijdt. Alle andere politieke kwesties worden nl. niet door de gemiddelde voetbalsupporter gevolgd, waardoor er voor deze zaak meer aandacht is dan voor de andere zaken. Johan Derksen (VI) is daarom samen met broerlief Bonaventure Kalou alvast een andere richting opgegaan, Salomon Kalou is ineens een slachtoffer geworden en is heel zielig. Rot toch op! Het is uiteindelijk zijn eigen beslissing geweest om te gaan procederen, dan moet je vooraf weten dat je kunt winnen én verliezen. Face it!
Inderdaad. Echt te triest.

Als je iemand op basis van sport-kwaliteiten voortrekt kan ik nog inkomen. Maar het is echt niet meer serieus te nemen wanneer Kalou op basis van humanitaire redenen een paspoort krijgt. Dan maak je jezelf zo verschrikkelijk belachelijk. Kan me niet voorstellen dat Verdonk daar aan mee gaat werken.
  donderdag 15 december 2005 @ 14:53:26 #36
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_33102538
Gewoon voet bij stuk houden Rita.
  donderdag 15 december 2005 @ 14:55:37 #37
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_33102583
Dat de discussie nog steeds gevoerd wordt...

Geen paspoort, punt. Hij gaat maar ballen voor de Ivoorkust op het WK.
A.M.A.B
pi_33102610
Zoals de rechter zei: gewoon volgens het wetboek handelen. En ik kan me niet voorstellen dat daar iets in staat als: Indien een buitenlander door zijn eigen schuld niet meer welkom/veilig is in zijn eigen land moet hem een paspoort worden verschaft. Hooguit om sportieve redenen zou hij een Nederlands paspoort moeten krijgen.
  donderdag 15 december 2005 @ 14:56:42 #39
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_33102613
quote:
Op donderdag 15 december 2005 14:55 schreef Cart_man het volgende:
Dat de discussie nog steeds gevoerd wordt...

Geen paspoort, punt. Hij gaat maar ballen voor de Ivoorkust op het WK.
Alsof die hem nu nog moeten daar.
pi_33102709
wat moeten wij in godsnaam met kalou, kbedoel hij kan goed voetballen maar cruiijff is het niet hoor. En tsja ik vind dat ook een beetje competitievervalsing worden, ik bedoel Giggs had toch ook engelsman kunnen worden of keane maar die blijven ook gewoon voor Wales en Ierland spelen.

Hou het bij spelers van je eigen land, vooral bij teamsporten vind ik dat belangrijk, individuele sporten boeien mij geen zak wat dat betreft
Even a broken clock is right twice a day.
  donderdag 15 december 2005 @ 15:02:19 #41
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_33102766
Je moet als speler zelf zo wijs zijn om voor je vaderland uit te komen. Kalou mag dan wel gevraagd zijn door San Marco, maar had moeten zeggen dat ie meer heeft met z'n eigen land. Lekker met je broer voetballen.
  donderdag 15 december 2005 @ 15:02:38 #42
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_33102774
quote:
Op donderdag 15 december 2005 14:56 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Alsof die hem nu nog moeten daar.
De bewoners zijn inderdaad niet echt blij met hem. Spelers van Ivoorkust blijken hem nog wel te willen...

Mij interesseert het vrij weinig eigenlijk. Zolang hij maar geen paspoort krijgt...
A.M.A.B
  donderdag 15 december 2005 @ 15:09:37 #43
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_33102946
Wie had dat ooit gedacht? Cart_man en ik zijn het volledig eens met elkaar!

Kan iemand mij overigens vertellen of Salomon Kalou in 2008 nog in aanmerking komt voor een Nederlands paspoort wanneer hij dan niet meer in Nederland speelt en woonachtig is?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 15 december 2005 @ 15:11:47 #44
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_33103010
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:02 schreef Cart_man het volgende:

[..]

De bewoners zijn inderdaad niet echt blij met hem. Spelers van Ivoorkust blijken hem nog wel te willen...

Mij interesseert het vrij weinig eigenlijk. Zolang hij maar geen paspoort krijgt...
Als ie een paspoort krijgt mag ie wmb (Sorry Salomon , niks persoonlijks) allebei z'n enkels breken )
  donderdag 15 december 2005 @ 15:17:05 #45
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_33103164
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:09 schreef M0NTANA het volgende:
Wie had dat ooit gedacht? Cart_man en ik zijn het volledig eens met elkaar!
quote:
Kan iemand mij overigens vertellen of Salomon Kalou in 2008 nog in aanmerking komt voor een Nederlands paspoort wanneer hij dan niet meer in Nederland speelt en woonachtig is?
Geloof het niet. Alleen wanneer hij 5 jaar onafgebroken in Nederland woonachtig is of gewerkt heeft.
A.M.A.B
  donderdag 15 december 2005 @ 15:17:46 #46
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_33103179
Dat laatste klopt C_m.
  donderdag 15 december 2005 @ 15:17:48 #47
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_33103186
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:17 schreef Cart_man het volgende:

[..]

[..]

Geloof het niet. Alleen wanneer hij 5 jaar onafgebroken in Nederland woonachtig cq gewerkt heeft.
Denk je dat Salomon Kalou in 2008 nog voor Feyenoord voetbalt? Ik persoonlijk niet, dus dan zou het echt now or never betekenen wat betreft zijn Nederlandse paspoort.
  donderdag 15 december 2005 @ 15:19:09 #48
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_33103214
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:17 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Denk je dat Salomon Kalou in 2008 nog voor Feyenoord voetbalt? Ik persoonlijk niet, dus dan zou het echt now or never betekenen wat betreft zijn Nederlandse paspoort.
Nee, hij is weg na dit seizoen, met of zonder paspoort.
A.M.A.B
  donderdag 15 december 2005 @ 15:22:17 #49
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_33103321
Waar wil ie dan naartoe?

Engeland kan niet toch, Spanje ook niet geloof ik , Italie misschien?
  donderdag 15 december 2005 @ 15:23:11 #50
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_33103340
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:19 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Nee, hij is weg na dit seizoen, met of zonder paspoort.
Mooizo. Dat betekent dus dat Rita Verdonk nog even haar poot stijf moet houden en Salomon Kalou speelt voortaan gewoon lekker met zijn broer voor Ivoorkust.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')