Als ik het nog uitlees, verandert het dan vanzelf in gewone bessen-appel? Maar voor die light doe ik het ook!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:59 schreef corc het volgende:
Ik heb nog bessen-appel voor je. Bessen appel light om precies te zijn, het is tenslotte maar half verdiend![]()
In het 60e verschijningsjaar van het Boek-der-boeken lijkt me dat een goed idee, aap.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
Mijn enige goede voornemen is dat ik het komend jaar wél ga halen.
Ik ga weer m'n best doen. Ik heb overigens nu ook een mooie zeefdruk met daarop één pagina van de verstripping in mijn bezit.quote:Op maandag 17 december 2007 20:51 schreef keeper het volgende:
[..]
In het 60e verschijningsjaar van het Boek-der-boeken lijkt me dat een goed idee, aap.
Dit jaar lees ik ook voor het eerst de stripversie, ik vind deze versie zeker niet minder (heb vanochtend het eerste hoofdstuk gelezen). Maar ik kan begrijpen dat je liever de normale versie leest. Dus als je die vandaag perse moet hebben, kan je hem altijd hier komen lenenquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:49 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik word er wel een beetje treurig van dat ik nu moet kiezen tussen op tijd beginnen met het stripboek of wachten tot maandag of zelfs na de kerst tot het echte boek arriveert.
Waar is hier?quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:11 schreef phish852 het volgende:
[..]
Dit jaar lees ik ook voor het eerst de stripversie, ik vind deze versie zeker niet minder (heb vanochtend het eerste hoofdstuk gelezen). Maar ik kan begrijpen dat je liever de normale versie leest. Dus als je die vandaag perse moet hebben, kan je hem altijd hier komen lenen... Anders zou ik gewoon beginnen als ik jou was.
Hier is Hengelo, Twente.quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:35 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Waar is hier?![]()
Het is mijn eerste keeren dan moet je eigenlijk wel beginnen met het echte boek vind ik. De stripversie is leuk als hebbedingetje maar als je een boek voor het eerst leest is je eigen voorstelling erg bepalend voor de ervaring. De tekeningen van deze versie laten weinig ruimte voor mijn eigen fantasie en dat vind ik wel jammer.
Eerste kerstdag ben ik bij mijn ouders in Enschede. Als ik dan nog geen kopie op de kop heb kunnen tikken kom ik wel even bij je binnenvallen tijdens het kerstdiner om hem te lenen goed?quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:15 schreef phish852 het volgende:
[..]
Hier is Hengelo, Twente.
Het klopt wel wat je zegt inderdaad, de tekeningen zijn erg gedetailleerd.
Wat jammer toch. Nu zag ik twee weken geleden nog een prachtig exemplaar liggen voor slechts vijftig eurocenten, TTK LPT 310, maar wat moet ik met nóg een kopie?quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:45 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Eerste kerstdag ben ik bij mijn ouders in Enschede. Als ik dan nog geen kopie op de kop heb kunnen tikken kom ik wel even bij je binnenvallen tijdens het kerstdiner om hem te lenen goed?
Ah, da's liefquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat jammer toch. Nu zag ik twee weken geleden nog een prachtig exemplaar liggen voor slechts vijftig eurocenten, TTK LPT 310, maar wat moet ik met nóg een kopie?
Had ik haar nu toch maar gekocht, en zo een goede kerstdaad kunnen verrichtten.
check je berichten hier op FOK.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:45 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Eerste kerstdag ben ik bij mijn ouders in Enschede. Als ik dan nog geen kopie op de kop heb kunnen tikken kom ik wel even bij je binnenvallen tijdens het kerstdiner om hem te lenen goed?
Hij is binnenquote:Op donderdag 27 december 2007 23:45 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik loop achter, voornamelijk doordat ik het boek nog steeds niet binnen heb.
Krijg je dan ook een droge keel, alsof er een hoop meel in vastzit?quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:43 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik heb wel al geleerd dat ik stukjes die ik heel grappig vind niet moet voorlezen. Mijn familieleden kijken me steeds vreemder aan...
Dat plan had ik ook al. Met de door mij gewaardeerde zinnen, tenminste. Welnu, hoe meer aandacht hoe beter.quote:Op maandag 21 december 2009 13:45 schreef keeper het volgende:
Voor de integrale volger die weinig tijd heeft of moe wordt van zinnen langer dan 140 karakters: volg De Avonden vanaf morgen mee op twitter.
Voor de integrale volger die genoeg tijd heeft en zich weer in de kleuterklas waant als zinnen niet langer mogen zijn dan 140 karakters: veel plezier met het boek.
Ah, van de stripversie heb ik helaas alleen deel 1. Dus ik ga gewoon voor de boekversie.quote:Op maandag 21 december 2009 14:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat plan had ik ook al. Met de door mij gewaardeerde zinnen, tenminste. Welnu, hoe meer aandacht hoe beter.
Ik ga dit jaar ook weer meelezen, ditmaal de stripversie.
quote:Op maandag 21 december 2009 14:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dat plan had ik ook al.
Meedoen met @FritsVanEgters mag natuurlijk altijd.quote:Met de door mij gewaardeerde zinnen, tenminste. Welnu, hoe meer aandacht hoe beter.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Vergeet niet om ook dit jaar weer @FritsVanEgters te volgen.
Geweldig!quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Vergeet niet om ook dit jaar weer @FritsVanEgters te volgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |