quote:Op donderdag 22 december 2005 13:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel goed! Vandaar mijn:![]()
Alleen om zelf nu mijn warme bedje ervoor te verlaten.
Maar nogmaals, laat onverlet mijn respect voor I.R.Baboon!
quote:Op donderdag 22 december 2005 09:51 schreef Frollo het volgende:
I.R.Baboon![]()
![]()
Heb nogal een gehandicapt slaapritme door wat papers en zo, en was gistermiddag iets te hard het café in gedoken met een werkgroep, dus meteen naar bed toen ik thuiskwam,, en toen lag ik rond 5 uur wakker. En toen dacht ik 'als ik om 10 over half 6 nog wakker ben ga ik m'n bed uit, Reve opzetten en even op Fok! posten'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zo geschiedde.Het gaat slecht, verder gaat het goed.
Misschien een andere ftp-client? of misschien kun je ergens anders op het web FTP-hulp vinden?quote:12/22/2005 7:14:33 PM - fok (<jouwipstondhier>) > asked to change directory : 'E:\ -> E:\Mp3\' --> Access allowed.
Goed, maar verder gaat het slecht.quote:Op zondag 25 december 2005 10:20 schreef keeper het volgende:
Hoe gaat het verder met de De Avonden-lezers?
De kunst is natuurlijk om op schema te blijven. Dus niet alvast vooruitlezen.quote:Op zondag 25 december 2005 10:20 schreef keeper het volgende:
[..]
Hulde.
Hoe gaat het verder met de De Avonden-lezers?
quote:Op maandag 26 december 2005 03:10 schreef cioran63 het volgende:
Alles voor de kunst.
Nu moet ik tot mijn spijt bekennen dat ik vannacht niet scherp genoeg was om je toiletgang als kunst te erkennen.quote:Op maandag 26 december 2005 03:12 schreef LXIV het volgende:
Wanneer je pissen als kunstuiting beschouwd...
Je moest nu maar eens weggaan, cioran63.quote:Op maandag 26 december 2005 14:03 schreef cioran63 het volgende:
Nou, geen punt hoor.
Helaas. Mijn schema is helemaal overhoop. Ik heb één hoofdstuk gelezen en dat was het dan ook wel. Het komt nooit meer goed. Misschien volgend jaar weer!quote:Op donderdag 29 december 2005 17:22 schreef corc het volgende:
En, hoe gaat het nu? Op schema?
Ja zeg. Als we ons allemaal aan de bedoeling zouden houden zou het maar een saaie boel worden in den wereld.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, maar... dat is niet de bedoeling!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |