Weet je, ik hoop het zo, zoveel PC games die nog de moeite waard zijn maar waar niet eens vergelijkbare alternatieven voor zijn op consoles. Als Sony echt de PC markt op deze manier een plek geeft op consoles dan kan ik eindelijk stoppen met al die dure upgrades, ik zou het iig ideaal vinden. Maar ik vrees dat als ze het doen dat dan alleen de grote titels er heen gaan en bijv. Duitse handelssimulaties PC-only blijven.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:36 schreef P-Style het volgende:
Nu we het toch over toetsenbord en muis hebben... Ik ben benieuwd of we ook wat fatsoenlijke RTS'en te zien gaan krijgen op de PS3. Want als er één genre is waar ik verslaafd aan ben die niet op (de huidige consoles) te spelen is, dan is het wel RTS!Dat zijn overigens ook de enige spellen die ik op de pc speel.
De PS3 heeft geen resolutiebeperkingen meer èn hij kan met (daar zijn ze weer) toetsenbord en muis overweg.
1900x1080 noem ik niet "geen resloutiebeperkingen"quote:Op donderdag 22 december 2005 14:36 schreef P-Style het volgende:
Nu we het toch over toetsenbord en muis hebben... Ik ben benieuwd of we ook wat fatsoenlijke RTS'en te zien gaan krijgen op de PS3. Want als er één genre is waar ik verslaafd aan ben die niet op (de huidige consoles) te spelen is, dan is het wel RTS!Dat zijn overigens ook de enige spellen die ik op de pc speel.
De PS3 heeft geen resolutiebeperkingen meer èn hij kan met (daar zijn ze weer) toetsenbord en muis overweg.
o.a. de Patrician en Port Royale series, heerlijke gamesquote:Op donderdag 22 december 2005 14:44 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Klinkt geweldig. Welke game is het?
1920x1080quote:Op donderdag 22 december 2005 14:44 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
1900x1080 noem ik niet "geen resloutiebeperkingen"
aan de andere kant........mijn PC zou Act of War in 1900 x 1080 niet trekken
Nou voorlópig lijkt 1920x1080 me geen beperking hoor!!!quote:Op donderdag 22 december 2005 14:44 schreef SocialDisorder het volgende:
19001920x1080 noem ik niet "geen resloutiebeperkingen"
aan de andere kant........mijn PC zou Act of War in 1900 x 1080 niet trekken
2xHDMI!quote:Op donderdag 22 december 2005 14:46 schreef Retuobak het volgende:
19001920x1080
Ik wil 2560x1600
Bring on the Dell 3007WFP
2x de resolutie van 1080p
volgens mij moet je liquid nitrogen-koeling uit de kast gaan trekken voor zo'n opstellingquote:Op donderdag 22 december 2005 14:52 schreef Retuobak het volgende:
Ja, voor 2560x1600 is dual-link DVI ook een vereiste, en voor games spelen ws. ook 2x X1800XT in crossfire met triple-cascade koeling en zware OC's op zowel de CPU als de GPU's
Gaat wat moeilijk in een crossfire opstelling, kaarten zitten te dicht bij elkaar, cascade koeling kan net en is ook al behoorlijk koud mits goed gedaanquote:Op donderdag 22 december 2005 14:56 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
volgens mij moet je liquid nitrogen-koeling uit de kast gaan trekken voor zo'n opstelling
Gelukkig zijn we toe aan een nieuwere generatie BT inmiddelsquote:Op donderdag 22 december 2005 15:42 schreef Retuobak het volgende:
Sneller maakt niet uit, veel data hoeft er niet overgebracht te worden, het moet echter wel lage latencies hebben. En daar blinkt BT niet echt in uit, dat bewees bijv. de Logitech MX900 wel.
RFquote:Op donderdag 22 december 2005 15:47 schreef H.Flick het volgende:
Wat gebruikt dat ding van de Xbox360 eigenlijk? Dat werkt ook best goed vanuit vreemde hoeken en door muren heen.
Ik blijf toch liever bij Logitech's FastRFquote:Op donderdag 22 december 2005 15:46 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we toe aan een nieuwere generatie BT inmiddelsWist je dat de boemerang ook BT gebruikt
Die heb ik ookquote:Op donderdag 22 december 2005 15:53 schreef SocialDisorder het volgende:
ik rock de bomb nog heerlijk ouderwets met m'n MX700 RF
is er ook, alleen niet krachtig genoeg om iets zinnigs mee te doen.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:53 schreef H.Flick het volgende:
Er zou ook veilige draadloze electriciteit moeten zijn.
Spelers moeten dan X360 in hun tag zetten, dan doen de PC en P3 spelers wat rustiger aan met zequote:Op donderdag 22 december 2005 16:49 schreef PandorasBox het volgende:
Ps3 en PC halen makkelijk de 60fps.
Epic engine draait niet zo soepel op de X360. Gezien GOW...
PC en Ps3 bezitters zullen dan niet tegen X360 bezitters kunnen spelen. Dat zou niet eerlijk zijn.
Dat ligt maar net aan je PC dan hequote:Op donderdag 22 december 2005 16:49 schreef PandorasBox het volgende:
'Officieel' is zonder een trema op de 'e'.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:26 schreef P-Style het volgende:
Is de phantom óóit officiëel geweest?!
wat is er dan met GOW?quote:Op donderdag 22 december 2005 16:49 schreef PandorasBox het volgende:
Epic engine draait niet zo soepel op de X360. Gezien GOW...
PC en Ps3 bezitters zullen dan niet tegen X360 bezitters kunnen spelen. Dat zou niet eerlijk zijn.
Dat had volgens mij meer te maken met het ontwerp van de muis, dan met de beperkingen van Bluetooth. Wat ik begrepen heb, sprong de muis veel te snel weer in slaapstand, om het batterijgebruik te beperken. Hierdoor moest hij bij vrijwel elke beweging die je maakte weer uit standby worden gehaald, waardoor hij erg traag reageerde.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:42 schreef Retuobak het volgende:
Sneller maakt niet uit, veel data hoeft er niet overgebracht te worden, het moet echter wel lage latencies hebben. En daar blinkt BT niet echt in uit, dat bewees bijv. de Logitech MX900 wel.
O ja...quote:Op donderdag 22 december 2005 17:07 schreef chibibo het volgende:
'Officieel' is zonder een trema op de 'e'.
Dát zijn getallen waar Sony blij van wordtquote:InfoPlant, een marktonderzoeksbureau, heeft in Japan een vragenlijst afgenomen over de next-gen consoles. In totaal werden er 400 mensen ondervraagd in de leeftijd van 10 tot 39 jaar.
Er werd gevraagd welke next-gen console mensen het liefst wilden kopen. Maar liefst 63% gaf aan de PlayStation 3 te willen kopen. Maar 34% wil de Revolution kopen en slechts 1% bezit een Xbox 360 en 0% is van plan een Xbox 360 te gaan kopen.
Alsof Sony blij wordt van onderzoeken onder 400 man, waarbij de doelgroep 20-29 maar wordt vergetenquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:40 schreef SocialDisorder het volgende:
weer tijd voor onderzoekjes:
http://www.gamer.nl/nieuws/28868
[..]
Dát zijn getallen waar Sony blij van wordt
sinds wanneer valt die groep buiten een groep van 10-39 jarigen?quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:47 schreef Tain het volgende:
[..]
Alsof Sony blij wordt van onderzoeken onder 400 man, waarbij de doelgroep 20-29 maar wordt vergeten
de onderzoeksgroepen liepen van 10-19 en van 30-39quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
sinds wanneer valt die groep buiten een groep van 10-39 jarigen?
Zoiets lijkt me echt relaxed, ook gewoon om te internetten ofzo als ik een HDTV heb.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:15 schreef Retuobak het volgende:
Gek genoeg zag ik bij de Phantom () het beste idee voor een tobo + muis op de bank
[afbeelding]
Volgens media op de E3 was het ding nog fijn om te gebruiken ook, jammer dat het never nooit op de markt gaat komen, had echt wat kunnen zijn als een accessoire voor de PS3.
Trouwens, wat je beschrijft bestaat al hoor, ik heb wel eens een ding gezien voor je linkerhand waar je je hand zeg maar in steekt en je verder een stuk of 10 knoppen bedient. Dus ook gewoon te gebruiken op de bank oid omdat het ding aan je hand zit.
Dat is imho zeker geen slechte optiequote:Op vrijdag 23 december 2005 20:34 schreef peristilius het volgende:
[..]
Zoiets lijkt me echt relaxed, ook gewoon om te internetten ofzo als ik een HDTV heb.
Wat heb je nou aan een monitor, we verplaatsen de PC ook gewoon naar de TV en dus bank.
Daar speelt het zeker relaxter, mja, muis en tobo blijf ik met afstand de beste controle combo vinden voor de meeste games (en vrijwel alle overige applicaties) en er is momenteel geen goede optie voor vanaf de bank muizen/tikken.quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:45 schreef SocialDisorder het volgende:
je kan zeggen wat je wil, maar op de bank speelt gewoon relaxter. En het bier tikt ook lekkerder weg.
Ik denk dat ik straks World of Warcraft in HDTV met 5.1 surround sound vanaf de bank ga spelen
Meeste games?quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:03 schreef Retuobak het volgende:
Daar speelt het zeker relaxter, mja, muis en tobo blijf ik met afstand de beste controle combo vinden voor de meeste games (en vrijwel alle overige applicaties) en er is momenteel geen goede optie voor vanaf de bank muizen/tikken.
Alleen RTS en FPS prefereer ik met M&K, Platform-games, sport, race en vechtspellen speel ik toch echt liever met een controller.quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:03 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Daar speelt het zeker relaxter, mja, muis en tobo blijf ik met afstand de beste controle combo vinden voor de meeste games (en vrijwel alle overige applicaties) en er is momenteel geen goede optie voor vanaf de bank muizen/tikken.
Dat komt omdat jij een PC-homo bent die niet beter gewend isquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:03 schreef Retuobak het volgende:
[..]
RTS, FPS, Adventure, Sim, Isometrische RPG's etc. etc.quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:08 schreef P-Style het volgende:
[..]
Meeste games?RTS en FPS zijn de enige genre's die ik me kan bedenken waarbij muis+toestenbord voordeel hebben ten opzichte van de controller.
En àlle games die ik op m'n PS en PS2 heb gespeeld zou ik nooit van m'n leven met een muis+tb willen spelen!quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:43 schreef Retuobak het volgende:
RTS, FPS, Adventure, Sim, Isometrische RPG's etc. etc.
Heb je al een enorm deel van de gamesmarkt gehad.
En H.Flick
Ja... je bent consoles ècht nog niet gewend!quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:25 schreef Retuobak het volgende:
Adventures en FPS games kan ik me toch best wel aan storen met een controller.
Rest komt uberhaupt niet op consoles omdat het niet werkbaar is met een controller, wat zonde is. Bied beide standaard aan en je hebt een echt veelzijdig platform......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |