en waarom zou de PS2 firmware dit niet toelaten? Er wordt vanaf internet ook op je mem-card gekeken naar je netwerk-ID.quote:Op maandag 19 december 2005 19:04 schreef P-Style het volgende:
[..]
De PS3 kan niet zomaar via ethernet memory cards in de PS2 uitlezen. De twee apparaten moeten met elkaar communiceren en dat kan alleen met de juiste software. De firmware van de PS2 laat dit niet toe.
ik was bijna bang dat ik em voor nix had gemaaktquote:Op maandag 19 december 2005 17:54 schreef H.Flick het volgende:
Ik zie trouwens dat ik helemaal vergeten ben om een opmerking te maken over de geniale topictitel!
[afbeelding]
Er zitten geen netwerkfuncties in de firmware. Je moet de juiste software draaien op de PS2 om een extern apparaat via het netwerk op de memorycards te laten kijken.quote:Op maandag 19 december 2005 20:33 schreef SocialDisorder het volgende:
en waarom zou de PS2 firmware dit niet toelaten? Er wordt vanaf internet ook op je mem-card gekeken naar je netwerk-ID.
dat heeft niks met elkaar te maken hoorquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:55 schreef Daxter-freak het volgende:
de controllers van de ps3 zijn toch draadloos?
hoe zit het dan met de ps2 spellen? er zijn volgens mij behoorlijk wat spellen die het niet doen met een draadloze controllerdoen die het dan niet op de ps3
![]()
OMG PS3 AM DOOMEDquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:55 schreef Daxter-freak het volgende:
hoe zit het dan met de ps2 spellen? er zijn volgens mij behoorlijk wat spellen die het niet doen met een draadloze controllerdoen die het dan niet op de ps3
![]()
Zag hem vanmorgen ja, erg vermakelijkquote:Op woensdag 21 december 2005 11:44 schreef SocialDisorder het volgende:
[afbeelding]
Ik vond vooral plaatje 3 erg leuk
het spel beslist niet iets ofzo, het wordt gewoon uitgevoerd door een apparaat dat zelf de invoer krijgt en verwerkt in dat spel.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:55 schreef Daxter-freak het volgende:
![]()
Hoe wil je er anders mee gooien?quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:55 schreef Daxter-freak het volgende:
http://www.gamespot.com/pages/news/story.php?sid=6141640quote:Unreal Tournament 2007 to be PS3 launch title
Seven months after a snippet was shown at E3, Midway and Epic's shooter is confirmed for Sony's next-gen console.
As part of its pre-E3 PlayStation 3 conference in May, Sony brought Epic Games cofounder Tim Sweeney on stage. Besides saying that Epic had already received a PS3 software-development kit--which he said was "easy to program"--Sweeney also performed a tech demo of a shooter running on PS3 hardware.
The game on display appeared to be Unreal Tournament 2007, the flashy-looking, Unreal Engine 3-based successor to the popular PC shooter Unreal Tournament 2004. However, neither Sony nor Epic would confirm when--or even if--UT 2007 would arrive on the PS3.
Seven months later, the two companies have broken their silence. The January 2006 issue of PlayStation Magazine proudly proclaims that, yes, UT 2007 is coming to the PlayStation 3. Inside, the magazine also reveals that the game will be a launch title for the PlayStation 3, which is tentatively slated for a spring 2006 launch.
UT 2007 for PS3 is the second Epic shooter announced for next-generation consoles. However, the first, Gears of War for the Xbox 360, is slated for a general "2006" release date, meaning it could conceivably come out after the PS3 UT 2007.
Ik dacht dat hij ook al voor de 360 aangekondigd was?quote:Op donderdag 22 december 2005 02:38 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
http://www.gamespot.com/pages/news/story.php?sid=6141640
Wow, dat is geen slecht voorteken. Epic geeft ook aan dat het ontwikkelen voor de Ps3 makkelijk gaat. Daarom kan het spel tijdens de Ps3 launch aanwezig zijn.
Wat ik me dan vooral afvraag... Hoe zit het dan met het online gebeuren van Sony? Blijkbaar weet Epic er veel over en hebben ze volle vertrouwen erin.
Het spel is trouwens alleen voor de Ps3 en PC aangekondigd.
Bron? Op alle gamesites staat hij ook voor de 360 en op de site van Epic zelf staat er verder niets over.quote:
Tja, ik weet het niet hoor, een Call of Duty 2 beviel me prima met een controller, maar of ik UT nou wel zo geweldig zou vinden er mee. UT vind ik eigenlijk echt een typische PC shooter en is niet direct iets van waar ik zeg 'dat ga ik op de console halen'. Maar goed nu krijg ik vast weer heel veel PC fanboy gezeur, ondanks dat dat er niks mee te maken heeft, tis gewoon hetzelfde als Civilization II: The Test of Time voor de Playstation.quote:Op donderdag 22 december 2005 03:53 schreef P-Style het volgende:
Nou, weten we in ieder geval één (mogelijke) launchtitel. Maar echt enthousiast ben ik niet.
Waarom zou het zo moeilijk zijn? Van alles wat ik er over gelezen heb is het een redelijk conventionele (Maar desondanks erg krachtige) console.quote:Wow, dat is geen slecht voorteken. Epic geeft ook aan dat het ontwikkelen voor de Ps3 makkelijk gaat. Daarom kan het spel tijdens de Ps3 launch aanwezig zijn.
volgens Tothegame ook op de 360: http://www.tothegame.com/game.asp?id=4257quote:
PS3- 360 zie ik wel kunnen, maar tegen de PC is echt kansloos. Die hebben nu eenmaal een keyboard...quote:Op donderdag 22 december 2005 11:42 schreef SocialDisorder het volgende:
UT2007 wordt zo cross-platform als de titten! X360, PS3 en PC. Nou nog tegen elkaar kunnen spelen over de verschillende platforms, en ik ben gelukkig.
Moet kunnen, maar dan geen lame-ass auto-aim voor de console usersquote:Op donderdag 22 december 2005 11:44 schreef kepler het volgende:
[..]
PS3- 360 zie ik wel kunnen, maar tegen de PC is echt kansloos. Die hebben nu eenmaal een keyboard...
Ain't happening, Live is een gesloten netwerk.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:44 schreef kepler het volgende:
[..]
PS3- 360 zie ik wel kunnen, maar tegen de PC is echt kansloos. Die hebben nu eenmaal een keyboard...
jawel er is namelijk ook een game aangekondigd waarbij PS2 tegen Xbox mogelijk isquote:Op donderdag 22 december 2005 12:04 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ain't happening, Live is een gesloten netwerk.
Online kan ook buiten live om als de developer daar voor kiestquote:Op donderdag 22 december 2005 12:04 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
FFXI wordt ook PC, PS2 en 360 op dezelfde servers. Nu is dat een MMO en niet totaal te vergelijken maar het kan welquote:Op donderdag 22 december 2005 12:04 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
serieus? Welke?quote:Op donderdag 22 december 2005 12:06 schreef kepler het volgende:
[..]
jawel er is namelijk ook een game aangekondigd waarbij PS2 tegen Xbox mogelijk is
http://games.fok.nl/news.php?newsid=6634
quote:Op donderdag 22 december 2005 12:13 schreef SocialDisorder het volgende:
Nu is het wachten op PES die cross-platform online gespeeld kan worden, en ik ben gelukkig.
nou of het via Xbox Live gaat weet ik niet, maar je kan wel online tegen elkaar gamen.quote:Op donderdag 22 december 2005 12:13 schreef SocialDisorder het volgende:
VET ik dacht MS z'n Live! netwerk wilde afschermen van de kwade PC en PS2 invloeden van buitenaf. Nu is het wachten op PES die cross-platform online gespeeld kan worden, en ik ben gelukkig.
Owh nee, wacht, ook nog genoeg bandbreedte om tegelijk te kunnen downloaden op 300k en te kunnen spelen.
Dat dacht ik nou ook!quote:Op donderdag 22 december 2005 09:40 schreef Retuobak het volgende:
...UT vind ik eigenlijk echt een typische PC shooter en is niet direct iets van waar ik zeg 'dat ga ik op de console halen'...
Kan nog leuk worden online voor controller gebruikers danquote:Op donderdag 22 december 2005 13:50 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dat dacht ik nou ook!Overigens is er wel een grote kans dat Epic muis+toetsenbord support in deze game propt. via USB of draadloos via bluetooth.
Ach iedereen heeft tegenwoordig toch wel een USB muis liggen en een USB toetsenbord kost ook geen drol meer.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:53 schreef Retuobak het volgende:
Kan nog leuk worden online voor controller gebruikers dan
zou wel eens tijd worden, kan ik zo van balen. Ik bedoel; id had in Quake 1 al keyboard+muis support. En een muis hangt al een tijdje aan de PC, wordt toch wel eens tijd om hem te gaan gebruiken.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:50 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dat dacht ik nou ook!Overigens is er wel een grote kans dat Epic muis+toetsenbord support in deze game propt. via USB of draadloos via bluetooth.
De PS3 versie uiteraard.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:01 schreef SocialDisorder het volgende:
of had je het stiekem alleen over de console-versies![]()
Ach weet je, drukgevoelige knoppen zijn leuk, maar om nou te zeggen dat ik ze nodig heb in een FPS game? En een toetsenbord volstaat ook eigenlijk perfect, veel knoppen die fijn bereikbaar zijn voor je vingers omdat ze dicht bij elkaar liggen. Bij een toetsenbord kun je met 1 hand gerust bij 15 knoppen, wat moeilijker gaat bij alternatieven.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:00 schreef P-Style het volgende:
Wat me opvalt is dat er nog nooit een fatsoenlijke vervanging voor het toetsenbord is geweest voor FPS's. Kijk de muis is zo fijn, omdat 'ie een héél precieze analoge besturing biedt. Maar een toetsenbord is heeft maar simpele digitale knopjes.Waarom is er nooit een fatsoenlijk apparaat op de markt gekomen voor "de linkerhand" met analoge besturing dmv drukgevoelige knoppen bijv.?
Iets beter dan de muis kan ik me ook niet voorstellen. Maar iets beters dan een toetsenbord wel!quote:Op donderdag 22 december 2005 14:06 schreef Retuobak het volgende:
Ach weet je, drukgevoelige knoppen zijn leuk, maar om nou te zeggen dat ik ze nodig heb in een FPS game? En een toetsenbord volstaat ook eigenlijk perfect, veel knoppen die fijn bereikbaar zijn voor je vingers omdat ze dicht bij elkaar liggen. Bij een toetsenbord kun je met 1 hand gerust bij 15 knoppen, wat moeilijker gaat bij alternatieven.
Vervanging voor de muis is trouwens ook niet echt nodig, ik kan me sowieso niks voorstellen dat fijner zou werken, een draadloze luchtmuis zou opzich grappig zijn bijv., maar door trillingen (die je krijgt wanneer je zoiets in de lucht gebruikt) lang niet zo precies als een gewone muis. Daarbij levert een dergelijke overstap je ook niks op qua snelheid.
quote:Op donderdag 22 december 2005 14:12 schreef P-Style het volgende:
[..]
Iets beter dan de muis kan ik me ook niet voorstellen. Maar iets beters dan een toetsenbord wel!Zeker voor consoles. Straks kun je iedere willekeurige USB-muis in de PS3 proppen, maar het zou leuk zijn als er speciaal voor de linkerhand een accessoire komt voor FPS's, die niet zo lomp en omslachtig is als een toestenbord. Met een handzamer formaat, niet zoveel (onnodige) knoppen en als het kan analoge besturing. Aan de andere kant... als je op een console aan het spelen bent, is een muis eigenlijk ook niet handig, omdat je dan altijd een bijzettafeltje oid moet gebruiken, wat me ook niet erg handzaam lijkt.
Laten we het maar gewoon bij controllers houden.
De Phantom!!!quote:Op donderdag 22 december 2005 14:14 schreef Tain het volgende:![]()
Met zoiets wordt muis + tobo wel handig voor consoles
Hmmm... dat is dan schijnbaar nooit een succes geworden!quote:Op donderdag 22 december 2005 14:15 schreef Retuobak het volgende:
Trouwens, wat je beschrijft bestaat al hoor, ik heb wel eens een ding gezien voor je linkerhand waar je je hand zeg maar in steekt en je verder een stuk of 10 knoppen bedient. Dus ook gewoon te gebruiken op de bank oid omdat het ding aan je hand zit.
Blijkbaar dachten de vele media aanwezig op de E3 in 2004 daar anders over toen ze het ding uitprobeerden op de bank.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:17 schreef P-Style het volgende:
[..]
De Phantom!!!
Nee voor muis+toetsenbord besturing heb je toch eigenlijk een fatsoenlijk bureau nodig. Een schoot werkt niet zo fijn.
Mja, men koopt niet graag wat men al heeft, het is niet alsof een toetsenbord heel erg gebrekkig is. Tobo is goedkoop, multifunctioneel, gebruiksvriendelijk en mits je een goed model kiest erg fijn om mee te werken.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:18 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hmmm... dat is dan schijnbaar nooit een succes geworden!
Dàn is het bedrijf achter deze accessoire niet zo goed in het promoten van hun product.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:18 schreef Retuobak het volgende:
Blijkbaar dachten de vele media aanwezig op de E3 in 2004 daar anders over toen ze het ding uitprobeerden op de bank.
Tis meer dat de Phantom nooit uit gaat komenquote:Op donderdag 22 december 2005 14:19 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dàn is het bedrijf achter deze accessoire niet zo goed in het promoten van hun product.
Ik had het eigenlijk over...quote:Op donderdag 22 december 2005 14:21 schreef Retuobak het volgende:
Tis meer dat de Phantom nooit uit gaat komen
En dus ws. dat accessoire ook niet, weer een mooi idee dood.
Bij infinium labs hadden ze geld kunnen verdienen als ze dit ding naar de PS3/X360 hadden gebracht.
...dàt ding dus.quote:Trouwens, wat je beschrijft bestaat al hoor, ik heb wel eens een ding gezien voor je linkerhand waar je je hand zeg maar in steekt en je verder een stuk of 10 knoppen bedient. Dus ook gewoon te gebruiken op de bank oid omdat het ding aan je hand zit.
Is de phantom óóit officiëel geweest?!quote:Op donderdag 22 december 2005 14:24 schreef SocialDisorder het volgende:
is de phantom officieel overleden?
Als ie ooit uitkomt meer doodgeborenquote:Op donderdag 22 december 2005 14:24 schreef SocialDisorder het volgende:
is de phantom officieel overleden?
Ja, heb ik nog gehad. Na 2 dagen teruggebracht, was totaal niet mee te werken.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:26 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk over...
[..]
...dàt ding dus.
Ze zeggen van wel.quote:[..]
Is de phantom óóit officiëel geweest?!
Zo zie je maar weer, zo slecht is een toetsenbord nietquote:Op donderdag 22 december 2005 14:30 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ja, heb ik nog gehad. Na 2 dagen teruggebracht, was totaal niet mee te werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |