Ik heb een informatiebeveiligingsplan opgesteldquote:Op woensdag 14 december 2005 09:00 schreef Ratt het volgende:
je kunt beginnen over de magische wereld van de streep![]()
maar ik denk niet dat dat de bedoeling is![]()
Wat voor project doe je/heb je gedaan?
ben je wel eens op school geweestquote:Op woensdag 14 december 2005 08:58 schreef MaxiTaxi het volgende:
Ik moet in januari een presentatie houden ter afsluiting van mijn project bij het stagebedrijf. Dit is voor mij, m’n eerste echte presentatie, waar ik nu dus ook al zenuwachtig voor ben![]()
De opzet is iig een prima begin, daar heb je sowieso al 10 minuten mee ol zitten, ik weet niet hoe lang je presentatie moet duren maar over een stageopdracht is het dorgaans niet moeilijk om veel meer te vertellen dan nodig, iets waar je overigens voor op moet passen. Als je wat minder lang uitkomt dan de voraf opgelegde tijd is dit vaak NIET erg, daarbij klan je door op sommige gebieden bewust onvolledig te blijven de vragen achteraf een beetje sturen, zodat dat je ook makkelijker afgaat. En als laatste: zenuwachtig zijn is niet erg, het valt vanzelf van je af als je eenmaal bezig bent. Ik val ook altijd om van de zenuwen voor een presentatie, maar iedere keer weer is het resultaat volgens de beoordelende leraar zeer overtuigend geweest, dus laat ja daardoor zeker niet van de wijs brengen.quote:Op woensdag 14 december 2005 08:58 schreef MaxiTaxi het volgende:
Ik moet in januari een presentatie houden ter afsluiting van mijn project bij het stagebedrijf. Dit is voor mij, m’n eerste echte presentatie, waar ik nu dus ook al zenuwachtig voor ben![]()
* De presentatie begin ik met een inleiding, een stukje over mezelf en mijn opleiding.
* Vervolgens beschrijf ik het project (de huidige situatie, de opdracht en wat mijn rol was tijdens
het project)
* Daarna vertel ik iets over de projectaanpak, welke stappen in heb doorlopen
* Tot slot beschrijf ik de resultaten en laat ik wat uitwerkingen zien.
Nu lijkt mij dit een beetje weinig en ben ik vast na 5 minuten al uitgepraat![]()
Hebben jullie een idee wat ik toe zou kunnen voegen?
Alvast bedankt!![]()
Dat is toch meer een betoog-presentatie.. Dit slaat toch op een informatiefe presentatie?quote:Op woensdag 14 december 2005 10:00 schreef Manneke_Pils het volgende:
Begin met een leuke anekdote, opmerking. grap of stelling.
In het geval van een stelling, geef je op het einde aan of die stelling klopte of niet n.a.v. je verhaal.
Anekdotes, stellingen etc. kunnen ook prima gebruikt worden om een informatieve presentatie wat levendiger te maken!quote:Op woensdag 14 december 2005 10:11 schreef Roycoooooo het volgende:
Dat is toch meer een betoog-presentatie.. Dit slaat toch op een informatiefe presentatie?
Nope, gewoon een andere intro dit dan de standaard: Welkom bij mijn presentatie, mijn naam is die en die, het zal zo lang duren, dit gaat er verteld wordenquote:Op woensdag 14 december 2005 10:11 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dat is toch meer een betoog-presentatie.. Dit slaat toch op een informatiefe presentatie?
Wil jij niet ff mijn presentatie komen houden?quote:Op woensdag 14 december 2005 10:23 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Nope, gewoon een andere intro dit dan de standaard: Welkom bij mijn presentatie, mijn naam is die en die, het zal zo lang duren, dit gaat er verteld worden![]()
- knip -
Zoiets? Heb je daar iets aan?
Is weer eens een andere intro dan standaard.
Hehe, dat gaat moeilijk worden denk ik, maar ik kan je evt. wel verder helpen als het verder niet luktquote:Op woensdag 14 december 2005 11:18 schreef MaxiTaxi het volgende:
[..]
Wil jij niet ff mijn presentatie komen houden?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |