Club 69?quote:Op woensdag 14 december 2005 01:01 schreef Waxxer het volgende:
Ik zie nu dat we spelen tegen een club met een dubieuze naam, en het theater heeft een dubieus adres..
Ik was een kei-onschuldig padvindertje. Sliep altijd in de brave tent, niet wetend dat in de tent naast ons mijn mede-padvindertjes 's nachts met elkaar ehn... Nou ja. Enzovoort.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*G_E in padvinder outfit voor zich ziet*.
"de paden op, de laaaanen in"
Ik durf niets meer te zeggen, straks wordt ik ook hier bestookt met allerlei vragen.quote:Op woensdag 14 december 2005 01:00 schreef Waxxer het volgende:
Ja, jij hebt vast dat Boek thuis liggen!
quote:Op woensdag 14 december 2005 01:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je weet je wachtwoord toch nog wel he?.
Pfoe, Firefox aarzelde wel even, maar gelukkig wist ie zich na een paar seconden mijn wachtwoord toch nog te herinneren. Ik weet 'm zelf niet.quote:
Hoi helpdesk Pet&Wiz.quote:
De groep heet Expreszo, en het adres is meer in de trant van Spannend Bosje, en dan ook nog in Hoorn, wat ik nu ook weer heel dubbelzinnig benader.quote:Op woensdag 14 december 2005 01:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Club 69?
of is dat mijn verdorven geest weer?.
Nooit gedacht dat ik nog iets zou missen door niet bij de padvinders te gaan.quote:Op woensdag 14 december 2005 01:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik was een kei-onschuldig padvindertje. Sliep altijd in de brave tent, niet wetend dat in de tent naast ons mijn mede-padvindertjes 's nachts met elkaar ehn... Nou ja. Enzovoort..
[..]
Ik durf niets meer te zeggen, straks wordt ik ook hier bestookt met allerlei vragen..
Een ei. Hoe lang kook je dat nou?!quote:Op woensdag 14 december 2005 01:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik was een kei-onschuldig padvindertje. Sliep altijd in de brave tent, niet wetend dat in de tent naast ons mijn mede-padvindertjes 's nachts met elkaar ehn... Nou ja. Enzovoort..
[..]
Ik durf niets meer te zeggen, straks wordt ik ook hier bestookt met allerlei vragen..
quote:Op woensdag 14 december 2005 01:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
oh ja..
Ik denk niet zo snel aan CBS qua programma's.
Eerst komen ABC, NBC, FOX, HBO en zelfs UPN voordat ik aan CBS denk.
Je wilt niet weten hoe we hier in spanning zaten.quote:Op woensdag 14 december 2005 01:04 schreef Nuvole het volgende:
Pfoe, Firefox aarzelde wel even, maar gelukkig wist ie zich na een paar seconden mijn wachtwoord toch nog te herinneren. Ik weet 'm zelf niet.
Nou meneer.. zet hem maar terug op default, jouw theme dus, wantquote:Op woensdag 14 december 2005 01:04 schreef Nuvole het volgende:
[..]
[..]
Pfoe, Firefox aarzelde wel even, maar gelukkig wist ie zich na een paar seconden mijn wachtwoord toch nog te herinneren. Ik weet 'm zelf niet.
[..]
Hoi helpdesk Pet&Wiz.
Mijn template staat op foksilver, maar kwikkwoot weigert nog steeds even hardnekkig.![]()
Talk me through it!![]()
Liefs, Nuvole.
quote:De eerste stabiele uitgave van Forum Tools, met de volgende functies:
* QuickPI
* QuickQuote
* URL-fixer
* Referrer-blocking
Let op: versie 0.3 werkt niet meer in de foksilver template van FOK!
En hoe doe je dat ook alweer met die Gele Doekjes?quote:Op woensdag 14 december 2005 01:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Een ei. Hoe lang kook je dat nou?!
Ik mocht nooit op scoutingquote:Op woensdag 14 december 2005 01:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[..]
Het was meer in willekeurige volgorde maar het zit er inderdaad niet zo ver naast.quote:Op woensdag 14 december 2005 01:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
![]()
ik denk FOX, CBS, ABC, UPN, NBC HBO..
quote:Op woensdag 14 december 2005 01:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het was meer in willekeurige volgorde maar het zit er inderdaad niet zo ver naast..
*aanhaaktquote:Op woensdag 14 december 2005 01:07 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nou meneer.. zet hem maar terug op default, jouw theme dus, want
[..]
Jackiequote:
quote:Op woensdag 14 december 2005 01:09 schreef Waxxer het volgende:
Nou, hey, joh, ik ga slapen!
Welterusten!
Trustequote:Op woensdag 14 december 2005 01:09 schreef Blubberzwijn het volgende:
truste waxen de rest want ik ga ook slapen
Bedoel je nou te zeggen dat we vanaf nu voorlopig niet meer kunnen kwikkwoten?quote:Op woensdag 14 december 2005 01:07 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nou meneer.. zet hem maar terug op default, jouw theme dus, want
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |