Verborgen? Ik leef ervan.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jij bent echt zo iemand met een heleboel Verborgen Kennis, volgens mij.
Precies.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja dus ze zijn de leadin al kwijt..
Hee wat leuk! Nou, Beaverhausen, moet je horen! Ik heb nog een leuk klusje voor je. Dus gewoon nou ja, iets voor de lol, gewoon iets voor je plezier waar je je gewoon rigoureus mee bezig kunt houden. Dus echt zo van, hey, ik heb wat te doen, iets voor mijzelf en iets voor anderen. Waar anderen weer profijt van hebben (immers, het zijn derden) en waar jij zelf ook weer invulling hebt van een stukje "eigen", een stukje van jouzelf, en dat gevoel kan zeer zeker best wel bevredigend genoemd worden.quote:
Fok is bij mij nogal grijsbruinachtig, bedoel je die?quote:Op woensdag 14 december 2005 00:52 schreef petre86 het volgende:
[..]
apart.. ik bedoel de skin @ fok
de zilveren uitstraling.. of zie je fok in text only.. of in wit/blauw..
Vorig jaar was eind februari al rond dat seizoen 2 er kwam..en er worden nu al hints naar college gedropt dus laten we t hopen! Er gaan zelfs nog steeds roddels dat CBS twiijfelt.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Precies..
Maar UPN gelooft nogal erg in Veronica dacht ik.
Zegtie?quote:Op woensdag 14 december 2005 00:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hee wat leuk! Nou, Beaverhausen, moet je horen! Ik heb nog een leuk klusje voor je. Dus gewoon nou ja, iets voor de lol, gewoon iets voor je plezier waar je je gewoon rigoureus mee bezig kunt houden. Dus echt zo van, hey, ik heb wat te doen, iets voor mijzelf en iets voor anderen. Waar anderen weer profijt van hebben (immers, het zijn derden) en waar jij zelf ook weer invulling hebt van een stukje "eigen", een stukje van jouzelf, en dat gevoel kan zeer zeker best wel bevredigend genoemd worden.
Doen?
Log eens uit.. En kijk dan ff bij forum tools boveninquote:Op woensdag 14 december 2005 00:54 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Fok is bij mij nogal grijsbruinachtig, bedoel je die?
Wist niet dat ik fok zelf een skin kon geven...
Jaaaaaa neeee maar ik bedoel, heb je het gehad met insetreëel werken dan kun je nog kok worden, messenslijper, helpdeskert her en der, dominee, ik zal al die beroepen nu niet noemen...quote:Op woensdag 14 december 2005 00:53 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Verborgen? Ik leef ervan..
Dat klinkt best wel Helga-ig.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:55 schreef Great_Expectations het volgende:
Kut, het is al weer één uur maar mijn glas is nog lang niet leeg. Ik had ook niet op de bank in slaap moeten vallen..
Nou ja, je kunt kiezen voor de oude lay-out. (Oh nostalgie!)quote:Op woensdag 14 december 2005 00:54 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik stond op het station van Terborg met zés peuken in me muil!quote:Op woensdag 14 december 2005 00:53 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Je hebt nog één een heel pakje tegelijk opgepaft?![]()
![]()
Blijf van die stinkerds af! Misschien kan je donkere binnenkant langzaam toch weer een beetje roze gaan kleuren.
Dat Veronica van UPN naar CBS verhuist? Weet niet of het zo veel zal uitmaken. CBS is nou ook weer niet zo geweldig qua series toch?quote:Op woensdag 14 december 2005 00:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Vorig jaar was eind februari al rond dat seizoen 2 er kwam..en er worden nu al hints naar college gedropt dus laten we t hopen! Er gaan zelfs nog steeds roddels dat CBS twiijfelt.
zés kamelen tegelijk?!quote:Op woensdag 14 december 2005 00:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik stond op het station van Terborg met zés peuken in me muil!
Oooh, je bedoelt meer van die ehmm... Jonge Woudlopers-achtige weetjes enzo.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaaaaaa neeee maar ik bedoel, heb je het gehad met insetreëel werken dan kun je nog kok worden, messenslijper, helpdeskert her en der, dominee, ik zal al die beroepen nu niet noemen...
U-u-u-u-uitloggen?quote:Op woensdag 14 december 2005 00:56 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Log eens uit.. En kijk dan ff bij forum tools bovenin.
*G_E in padvinder outfit voor zich ziet*quote:Op woensdag 14 december 2005 00:58 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oooh, je bedoelt meer van die ehmm... Jonge Woudlopers-achtige weetjes enzo..
Ja, jij hebt vast dat Boek thuis liggen!quote:Op woensdag 14 december 2005 00:58 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oooh, je bedoelt meer van die ehmm... Jonge Woudlopers-achtige weetjes enzo..
CSI oa?quote:Op woensdag 14 december 2005 00:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat Veronica van UPN naar CBS verhuist? Weet niet of het zo veel zal uitmaken. CBS is nou ook weer niet zo geweldig qua series toch?
Je weet je wachtwoord toch nog wel he?quote:Op woensdag 14 december 2005 00:58 schreef Nuvole het volgende:
[..]
U-u-u-u-uitloggen?
Da's Eng.![]()
* Nuvole spreekt zichzelf moed in.
Daar gaat ie!
bij mij werkt ie welquote:Op woensdag 14 december 2005 00:54 schreef Nuvole het volgende:
[..]
H-hallo?quote:Op woensdag 14 december 2005 01:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je weet je wachtwoord toch nog wel he?.
oh ja.quote:Op woensdag 14 december 2005 01:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
CSI oa?
Ze hebben v/d zomer wat VM reruns gehad die werden keigoed bekeken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |