Ze is weer bezig... ze denkt dat Amy dood is... en dat terwijl een paar maanden geleden nog dat hele verhaallijn gaande wasquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:33 schreef Svensational het volgende:
Ze heeft ook totaal geen benul welke smilies ze post, ze slaan nooit ergens op.
Whehehehee en ik kan klachten indienenquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Whehehe, ik kan posts deleten!
Dan altijd regenjas aan natuurlijkquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, maar stel he, je gaat eens voor een nachtje met een aantrekkelijke deerne mee naar huis, ga je dan eerst inwendig onderzoek doen alvorens je haar inwendig gaat, euh, onderzoeken?.
Ja daar ben ik het wel mee eens. Vaste realtie = weg met condooms. Condooms geven me altijd het gevoel dat ik vastgesloten zit of zo...quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:34 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dan altijd regenjas aan natuurlijkDenk je nou echt dat ik het in dat geval zonder zou doen
In het geval van een vaste relatie is het een ander verhaal. Sex met condoom is natuurlijk minder dan zonder
![]()
Lieve Zhenar,quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:36 schreef Zhenar het volgende:
IK WORD GEK!!!!!
Die ik vervolgens weer kan deleten.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Whehehehee en ik kan klachten indienen!
Je moet hem natuurlijk alleen over je dingetje doen hequote:Op dinsdag 13 december 2005 23:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja daar ben ik het wel mee eens. Vaste realtie = weg met condooms. Condooms geven me altijd het gevoel dat ik vastgesloten zit of zo...
Ik vind het knap dat jij in mijn persoonlijke mail en in die van Yvonnen kan kijken en deletenquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die ik vervolgens weer kan deleten.
Kon je dat niet eerder zeggenquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Je moet hem natuurlijk alleen over je dingetje doen he.
Yvonnenquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat jij in mijn persoonlijke mail en in die van Yvonnen kan kijken en deleten!
Drie...quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Yvonnen? Hoeveel zijn er wel niet
?
Het is gewoon minder lekker. Vasgesloten? Gebruik je het dan wel goed?quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja daar ben ik het wel mee eens. Vaste realtie = weg met condooms. Condooms geven me altijd het gevoel dat ik vastgesloten zit of zo...
Oftwel, ga gewoon wegquote:
Zo bedoel ik het niet. Ik voel me gewoon minder vrij. Lastig uit te leggenquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:39 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het is gewoon minder lekker. Vasgesloten? Gebruik je het dan wel goed?
quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Je moet hem natuurlijk alleen over je dingetje doen he.
Nou... dan ga ik weg... en kom ik nooit meer terugquote:
Jezus, die award heb je allang gewonnen hoorquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou... dan ga ik weg... en kom ik nooit meer terug
Heb je hem weerquote:
Als er íéts kut isquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hela, ik heb m'n 40.000e post gemist..
ficken?quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:45 schreef Copycat het volgende:
Hoi!
Ik zeg:
Condooms zijn crap.
Ik zeg:
Test en pil!
En ook:
Weltrusten!
Morgen weer een volle dag voor de boeg.
![]()
Op z'n Duits?quote:
Wat is op z'n Duits?quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op z'n Duits?
Eerst even je gezondheidsverklaring overleggen!
Godver, hoeveel klonen heb je wel niet Dizertquote:
Ja, ficken is toch duitsquote:
Ficken...quote:
Zie je wel: nasty (sauer)krauts.quote:
Ik heb het over ficken op z'n Duitsquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ficken is toch duits!!!!
Gejodel in de grot?quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ficken...
Hoe het in z'n werk gaat, weet ik niet. Maar ik vermoed dat er bratwurst und sauerkraut aan de pas komt.
En gejodel, heel veel gejodel.
![]()
Hmz. I learned some Dutch when I was leading the secret mission to free Arnheim. Correct me if I'm wrong. There are some clones of God in the desert?quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Godver, hoeveel klonen heb je wel niet Dizert?
En uitkijken voor die Duivelsche vleermuizen!quote:
Ja, had je dat niet door danquote:
MajorWinters is er nogquote:Op woensdag 14 december 2005 00:01 schreef Dizer het volgende:
Godver... ik heb zowel Tom Cruise als Major Winters gemist
Ja fuck off.. ze zijn dus echt niet van mij hoorquote:Op woensdag 14 december 2005 00:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, had je dat niet door dan?
Nou zeg.. dit is echt niet leuk gewoonquote:Op woensdag 14 december 2005 00:05 schreef Svensational het volgende:
Puhleaase Dizer, drop the act!
Whehehehequote:Op woensdag 14 december 2005 00:05 schreef Dizer het volgende:
SVEEEEN GTST #162: Nina, je bloeit uit tot een echte prinses!
2 vaste klonenquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Godver, hoeveel klonen heb je wel niet Dizert?
WTF... wat is jouw probleem opeens?quote:Op woensdag 14 december 2005 00:05 schreef Haaibaaike het volgende:
Dizer doe niet zo stom
Ben ik meervoudquote:
Deze moeten we inlijsten.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:10 schreef Haaibaaike het volgende:
WTF van jullie , van jullie vraag ik mij af !
Die eerste zin begrijp ik niet, maar mij mogen het toch best over jou hebben? Omdat we je gewoon grappig vinden, niks mis mee toch?quote:Op woensdag 14 december 2005 00:10 schreef Haaibaaike het volgende:
WTF van jullie , van jullie vraag ik mij af !
Laat mij met rust.
Ik wou dat ik ook persoonlijk stalkers hadquote:Op woensdag 14 december 2005 00:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die eerste zin begrijp ik niet, maar mij mogen het toch best over jou hebben? Omdat we je gewoon grappig vinden, niks mis mee toch?
Zeg, loop mij niet zo achterna te stalkenquote:Op woensdag 14 december 2005 00:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik wou dat ik ook persoonlijk stalkers had
Jij stalkt mij hoor..quote:Op woensdag 14 december 2005 00:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zeg, loop mij niet zo achterna te stalken.
Newsflash: ik kwam eerder in de GVH-SC dan jij. Dus dan staan we quittequote:Op woensdag 14 december 2005 00:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij stalkt mij hoor..![]()
Wie duikt opeens in de DVD topics?
Wie duikt opeens in de GVH SC?
Stalker
Niet dus. Want ik ben ShowChat gestart en ben jij dus mij achterna gekomen in:quote:Op woensdag 14 december 2005 00:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Newsflash: ik kwam eerder in de GVH-SC dan jij. Dus dan staan we quitte. Achternastalkert
![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |