Ik denk watquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:50 schreef Bartoli het volgende:
is Roel nu aan het breien of wat?
Hai, stout engeltjequote:
Over verkochte etappes?quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:50 schreef Bartoli het volgende:
[..]
over wanneer ze gaan slapen?
over wanneer die afhaakt?
over wanneer er ruzie komt?
over wanneer die het mss opgeeft?
zeg het maar![]()
Nee dat denk ik nietquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:50 schreef Sjet het volgende:
[..]
Heeft 'ie daar de bidon van Lies en Ing mee gevuld?![]()
ik gok op hij haalt het niet want dat is de bedoeling denk ik. Hij gaat niet agressief worden omdat die 3 deuzen (Ing valt mee) zo irritant doen. Dus mission accomplished idd rond half 1quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hai, stout engeltje![]()
Ik gok op: Ja, hij haalt het en om 00.25 is hij klaar![]()
Mag ook, ik ben mischien te positief, ik denk dat hij het haalt. Naar bed gaan mag ook, lijkt mij het duidelijkstquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:50 schreef Bartoli het volgende:
[..]
over wanneer ze gaan slapen?
over wanneer die afhaakt?
over wanneer er ruzie komt?
over wanneer die het mss opgeeft?
zeg het maar![]()
Zoiets jaquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Over verkochte etappes?
Over epo?
Over Tête de la Course die altijd wint?![]()
Is wel leuk om je aan iemand te irriteren, en je bent verslaafd of je bent het nietquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:46 schreef Sjet het volgende:
[..]
Bij jou misschien.
Ik snap niet waarom jij je streams niet uitzet![]()
Hmmm.. ja laten we daar maar op houden.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:50 schreef Bartoli het volgende:
is Roel nu aan het breien of wat?
Punniken?quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmmm.. ja laten we daar maar op houden.
Of jij moet een geschiktere benaming weten?
[afbeelding]
Houden we het toch maar op 00.30 dan?quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:53 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ik gok op hij haalt het niet want dat is de bedoeling denk ik. Hij gaat niet agressief worden omdat die 3 deuzen (Ing valt mee) zo irritant doen. Dus mission accomplished idd rond half 1![]()
dat is part of the gamequote:Op dinsdag 13 december 2005 22:56 schreef Manu82 het volgende:
Waarom zitten die lui hem zo te demotiveren???
Geheime opdracht nemen we aan hier.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:56 schreef Manu82 het volgende:
Waarom zitten die lui hem zo te demotiveren???
quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Houden we het toch maar op 00.30 dan?
Ach, kan ons het schelen, laten we het gewoon doen![]()
Manu82: 00.23
Morwen: 00.25
Bartoli: 00.30
Game on, voor iedereen natuurlijk. Kom op mensen, inhaken![]()
Ok, boel stopt om 23:27quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ze krijgen toch noodrantsoen als ze het niet halen???quote:
Ik had mezelf beloofd om niet meer met dat soort spelletjes mee te doenquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Of misschien kennen ze hem wel goed en willen ze hem wakker houden en stimuleren door hem te irriterenquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Geheime opdracht nemen we aan hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |