geweldige cap.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:34 schreef Muerte het volgende:
[..]
Deze is wat duidelijker!![]()
[afbeelding]
Niets van aantrekken en gewoon doorgaan en vooral opmerkingen over diepgang zou ik op dit forum met een "korreltje" zout nemen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:33 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee eigelijk niet,maar het valt me gewoon op dat ik steeds wel iets fout zeg .
De ene keer moet ik meer diepgang tonen,de andere keer ben ik kortzichtig.
Dan maak ik weer een fout met typen.
Ik snapte het ook al niet, gezien je credo "opgeruimd staat netjes."quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whehehe... ik probeerde nog te redden wat er te redden viel.
Waarom ook eigenlijk![]()
Je haar verven.... van rood naar blond.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:33 schreef rooie3 het volgende:
[..]
[quote]Nee eigelijk niet,maar het valt me gewoon op dat ik steeds wel iets fout zeg .
alleen de diepgang van Mini-Me moet je nooit met een korreltje zout nemenquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:38 schreef Muerte het volgende:
[..]
Niets van aantrekken en gewoon doorgaan en vooral opmerkingen over diepgang zou ik op dit forum met een "korreltje" zout nemen.
En weer een andere keer ben je aan het huilebalken.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:33 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee eigelijk niet,maar het valt me gewoon op dat ik steeds wel iets fout zeg .
Die had ik speciaal voor jou gereserveerdquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik snapte het ook al niet, gezien je credo "opgeruimd staat netjes."
En zeker in ogenschouw genomen dat hij naar de DBK was geweest om te vragen of hij vroeger naar bed mocht.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:38 schreef Rammstein68 het volgende:
het is natuurlijk wraak van big brother op al dat geluilak en gehang van Roel.
het watje, doet de hele dag niets anders dan slapen, hangen en badderen in de yakuzi en dan nog vroeg naar bed willen??quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:41 schreef bunnyma het volgende:
[..]
En zeker in ogenschouw genomen dat hij naar de DBK was geweest om te vragen of hij vroeger naar bed mocht.![]()
Laat je gaan jongen, draai die orgaskraan maar helemaal open, alle remmen los wat kan het jou allemaal schelen!quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:43 schreef Manu82 het volgende:
hmzzzzzz, de anti-lieske modus begint op z'n hoogtepunt te geraken
Bij jou misschien.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:43 schreef Manu82 het volgende:
hmzzzzzz, de anti-lieske modus begint op z'n hoogtepunt te geraken
Kan ie nog een paar uur naar de foto van Dido gaan liggen kwijlenquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:42 schreef Rammstein68 het volgende:
[..]
het watje, doet de hele dag niets anders dan slapen, hangen en badderen in de yakuzi en dan nog vroeg naar bed willen??
hai ben je der ook weerquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Kan ie nog een paar uur naar de foto van Dido gaan liggen kwijlen![]()
Roel: Wat een strak en vertiefd spul![]()
Helloquote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hello![]()
Ja, ik dacht: Ik doe es dol![]()
Weddenschapje?
Heeft 'ie daar de bidon van Lies en Ing mee gevuld?quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:49 schreef BONG4002 het volgende:
Joost met een fles pure vodka gesignaleerd
over wanneer ze gaan slapen?quote:
Ik denk watquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:50 schreef Bartoli het volgende:
is Roel nu aan het breien of wat?
Hai, stout engeltjequote:
Over verkochte etappes?quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:50 schreef Bartoli het volgende:
[..]
over wanneer ze gaan slapen?
over wanneer die afhaakt?
over wanneer er ruzie komt?
over wanneer die het mss opgeeft?
zeg het maar![]()
Nee dat denk ik nietquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:50 schreef Sjet het volgende:
[..]
Heeft 'ie daar de bidon van Lies en Ing mee gevuld?![]()
ik gok op hij haalt het niet want dat is de bedoeling denk ik. Hij gaat niet agressief worden omdat die 3 deuzen (Ing valt mee) zo irritant doen. Dus mission accomplished idd rond half 1quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hai, stout engeltje![]()
Ik gok op: Ja, hij haalt het en om 00.25 is hij klaar![]()
Mag ook, ik ben mischien te positief, ik denk dat hij het haalt. Naar bed gaan mag ook, lijkt mij het duidelijkstquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:50 schreef Bartoli het volgende:
[..]
over wanneer ze gaan slapen?
over wanneer die afhaakt?
over wanneer er ruzie komt?
over wanneer die het mss opgeeft?
zeg het maar![]()
Zoiets jaquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Over verkochte etappes?
Over epo?
Over Tête de la Course die altijd wint?![]()
Is wel leuk om je aan iemand te irriteren, en je bent verslaafd of je bent het nietquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:46 schreef Sjet het volgende:
[..]
Bij jou misschien.
Ik snap niet waarom jij je streams niet uitzet![]()
Hmmm.. ja laten we daar maar op houden.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:50 schreef Bartoli het volgende:
is Roel nu aan het breien of wat?
Punniken?quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmmm.. ja laten we daar maar op houden.
Of jij moet een geschiktere benaming weten?
[afbeelding]
Houden we het toch maar op 00.30 dan?quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:53 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ik gok op hij haalt het niet want dat is de bedoeling denk ik. Hij gaat niet agressief worden omdat die 3 deuzen (Ing valt mee) zo irritant doen. Dus mission accomplished idd rond half 1![]()
dat is part of the gamequote:Op dinsdag 13 december 2005 22:56 schreef Manu82 het volgende:
Waarom zitten die lui hem zo te demotiveren???
Geheime opdracht nemen we aan hier.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:56 schreef Manu82 het volgende:
Waarom zitten die lui hem zo te demotiveren???
quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Houden we het toch maar op 00.30 dan?
Ach, kan ons het schelen, laten we het gewoon doen![]()
Manu82: 00.23
Morwen: 00.25
Bartoli: 00.30
Game on, voor iedereen natuurlijk. Kom op mensen, inhaken![]()
Ok, boel stopt om 23:27quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ze krijgen toch noodrantsoen als ze het niet halen???quote:
Ik had mezelf beloofd om niet meer met dat soort spelletjes mee te doenquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Of misschien kennen ze hem wel goed en willen ze hem wakker houden en stimuleren door hem te irriterenquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Geheime opdracht nemen we aan hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |