Bierdrinken werken. Zo snel mogelijk de 2000 halenquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat is de orde van de dag dan?
Goed idee.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:37 schreef Gollemrulez het volgende:
zak chips
Mijn kamer is juist schoon (spik en span) omstreeks tentamenperiodes.. Studieontwijkend gedrag he; de afwas is ineens belangrijk en tsja je kamer moet toch worden gestofzogenzuigt voor het leren aan....quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wordt het bij jullie ook zo'n puinhoop wanneer je hard aan het studeren bent in de tentamenperiodes?
Ik heb daarnet mijn kamer min of meer klaargemaakt om morgen enigzins schoon te kunnen makenOveral kleren, boeken, eten, glazen, borden. Nu zijn het allemaal bij elkaar gesorteerde puinhoopjes
Hehe. Studieontwijkend gedrag zit bij mij meer in tv kijken, FOK!en, beetje gamen. Oh en dan is het alweer tijd om te eten. Dan moet ik toch nog maar even ondertussen wat tv kijken, blijf je weer hangen. Even mail checken, blijf je ook weer hangenquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:42 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Mijn kamer is juist schoon (spik en span) omstreeks tentamenperiodes.. Studieontwijkend gedrag he; de afwas is ineens belangrijk en tsja je kamer moet toch worden gestofzogenzuigt voor het leren aan....![]()
god hij werkt okquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:22 schreef Dos37 het volgende:
Dit moet dus nog in de TT: Terug naar de orde van de dag
quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:45 schreef tong80 het volgende:
Soms denk je zeik niet ouwe
laten we het bij het ouwe houe
maar vaak heeft ie gelijk,
en is zijn gezeik niet meer tegen te houwen.
Bluez doet hem dan een luier aan,
en zeer begaan
en erg ontdaan
zegt ze :
Lieve Golfert ze blijven heus wel van je houwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |