quote:Op donderdag 15 december 2005 15:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb m'n iBook anders al een paar keer open gemaakt en er ook een keer onderdelen uitgesloopt hoor
Duidelijk nooit met een iBook gewerkt.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:11 schreef Geqxon het volgende:
Waarom niet
Plamuurmesje erin om de weerhaakjes weg te klikken, even opendoen, de kabels wat netter leggen, het fabriekstof eruit blazen, een beetje kijken hoe alles zit, even alle jumpers nalopen, de overclockmogelijkheden bekijken, en dan met name de koeling, kijken of die fan vervangen kan worden door een stillere variant, de led vervangen door een gedimde, kapje erop, en dan maar even voor de eerste keer booten
Ik heb het dus over een Mac Miniquote:Op donderdag 15 december 2005 15:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Duidelijk nooit met een iBook gewerkt.
Dat ding is stil en fabriekstof yeah right jij denkt dat in die fabriek een dikke laag stof ligt?
![]()
Ze gebruiken afzuiginstallaties bij de assemblage en het inpakken.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb het dus over een Mac Mini
Maar hebben Appeltjes geen fabriekstof dan? Dat is wel vet dan
Cool, maar hoe kom je in hemelsnaam aan dit soort feitjes? Appleinsider.com ofzo?quote:Op donderdag 15 december 2005 15:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze gebruiken afzuiginstallaties bij de assemblage en het inpakken.
Wat doe jij hier, jij hebt een mac maar ik heb echt nog geen 1 Mac gerelateerde reactie van jou gezien.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:22 schreef Dementor het volgende:
Geqxon wat doe je hier eigenlijk nog?
Je hebt geen mac en je voegt echt niets toe aan deze slowchat.
Ontopic:
Weet iemand waar ik een goedkope dock kan krijgen voor mijn iPod 3rd gen?
Tijd geleden stonden er wat foto's online van hun productielijn met wat info.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:23 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Cool, maar hoe kom je in hemelsnaam aan dit soort feitjes? Appleinsider.com ofzo?
Oh wacht daar staat er al eentje over een dockquote:Op donderdag 15 december 2005 15:23 schreef Remzz het volgende:
[..]
Wat doe jij hier, jij hebt een mac maar ik heb echt nog geen 1 Mac gerelateerde reactie van jou gezien.
Sorry dat ik begon over het openen van een heilige Mac Miniquote:Op donderdag 15 december 2005 15:22 schreef Dementor het volgende:
Geqxon wat doe je hier eigenlijk nog?
Je hebt geen mac en je voegt echt niets toe aan deze slowchat als je zo doet.
Ontopic:
Weet iemand waar ik een goedkope dock kan kopen voor mijn iPod 3rd gen?
Hij heeft een powerbook en een iPod.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:23 schreef Remzz het volgende:
[..]
Wat doe jij hier, jij hebt een mac maar ik heb echt nog geen 1 Mac gerelateerde reactie van jou gezien.
Yeahquote:Op donderdag 15 december 2005 15:39 schreef AudreyHepburn het volgende:. Wat istie stil die iBook van me.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |