Ik zie zelfs een 17" PB nog wel lukken. Met moeite, maar het zal zeker wel gaanquote:
Hey! Jij bent eigenlijk helemaal NIET grappig.quote:Op woensdag 14 december 2005 11:37 schreef Geqxon het volgende:
Tonks, zit je soms @ een 26 inch scherm met een resolutie van 320*240? Het is klein genoeg hoor
Voor de zekerheid neem ik maar even die dingen op batterij mee. Zul je zien, als ik 's avonds terug kom staan ze er weer.quote:
Je hebt vrouwen liever zonder zeker?quote:Op woensdag 14 december 2005 14:37 schreef Furious het volgende:
Nu weer over Apple, graag.
BH's kunnen me geen kont schelen.
Vertel mij wat. Ik heb twee weken geleden na één fucking JAAR zoeken een twee nieuwe bh's kunnen kopen. Er is maar 1 merk dat mijn maat maakt (quote:Op woensdag 14 december 2005 14:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
75D heb ik dus.Een maat die maar lastig te verkrijgen is.
Maar wat dit met Apple te maken heeft...?
Ik krijg het gevoel dat je een nerd bentquote:Op woensdag 14 december 2005 14:37 schreef Furious het volgende:
Nu weer over Apple, graag.
BH's kunnen me geen kont schelen.
Ik heb een PowerBook, maar in de trein lees ik meestal gewoon een boek..quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zat gisteren knullig mijn huiswerk te krabbelen op zo'n kuttafeltje in de trein, regelmatig gestoord door wissels en andere onregelmatigheden in het spoor. Het was toen dat ik besefte dat ik een PowerBook nodig heb.
Had ik maar geld!
Dat hebben we van jou allemaal.quote:Op woensdag 14 december 2005 16:04 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel dat je een nerd bent
quote:Op woensdag 14 december 2005 14:55 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik houd sowieso meer van billen dan van borsten.
Ben jij altijd zo onvriendelijk?quote:Op woensdag 14 december 2005 16:37 schreef tonks het volgende:
Dat hebben we van jou allemaal.
Ik een nerd? Ik weet niet of jij BH's draagt, maar ik in iedergeval niet.quote:Op woensdag 14 december 2005 16:04 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel dat je een nerd bent
Dat vroeg ik me nu ook al af. No love lost between those twoquote:Op woensdag 14 december 2005 16:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ben jij altijd zo onvriendelijk?
Je zegt net zelf dat je liever over Apple's praat, en dat BH's je geen kont schelen. Dan zit je op het randje van homo zijn, maar ik heb je maar even voorzichtig "nerd" genoemdquote:Op woensdag 14 december 2005 16:55 schreef Furious het volgende:
[..]
Ik een nerd? Ik weet niet of jij BH's draagt, maar ik in iedergeval niet.
Moet ik hieruit concluderen dat 'homo zijn' erger is dan 'nerd zijn'?quote:Op woensdag 14 december 2005 17:06 schreef Geqxon het volgende:
Je zegt net zelf dat je liever over Apple's praat, en dat BH's je geen kont schelen. Dan zit je op het randje van homo zijn, maar ik heb je maar even voorzichtig "nerd" genoemd
Als je je hormonen los moet laten donder je maar op naar PUB. Het is niet voor niets een Apple SC. En bovendien, ik zou iemand gay vinden als hij met z'n vriendin constant over BH's praat, uitleg gaat lopen geven en advies gaat zitten geven.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je zegt net zelf dat je liever over Apple's praat, en dat BH's je geen kont schelen. Dan zit je op het randje van homo zijn, maar ik heb je maar even voorzichtig "nerd" genoemd
Ja maar ik heb wel een Quad en dat draait niet op XPquote:Op woensdag 14 december 2005 17:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Een dualscreen setup kan toch ook gewoon met een PC?
Ja.quote:Op woensdag 14 december 2005 16:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ben jij altijd zo onvriendelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |