Achterin gaan zitten dusquote:Op woensdag 14 december 2005 09:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Soms duurt dat te lang.
En bovendien is seks met een (beheersbare) kans op betrapping spannend.
Slet!quote:Op woensdag 14 december 2005 09:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb wel eens een poging tot seks in een trein gedaan.Een lege nachttrein. Maar ik vond het te eng.
quote:Op woensdag 14 december 2005 10:19 schreef Furious het volgende:
Vond het wel gemeen hoor, weer 25 euro minder dicht in de buurt van een Mini.
quote:Op woensdag 14 december 2005 10:25 schreef Geqxon het volgende:
Dan wel een 12" he, een 15" ben jij dus ff niet waard
'Ze', daar ligt het punt al. Het was hier zo'n popie-jopie van 20 die dacht mooi eens iemand flink te beboeten voor niets.quote:Op woensdag 14 december 2005 10:26 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mijn boete voor mijn voorlicht + achterlicht was gelukkig maar 15 euro, want ze had me alleen maar beboet voor mijn voorlicht
Geloof me, 'ze' was de duivel herself.quote:Op woensdag 14 december 2005 10:28 schreef Furious het volgende:
[..]
'Ze', daar ligt het punt al. Het was hier zo'n popie-jopie van 20 die dacht mooi eens iemand flink te beboeten voor niets.
Stuur me dan eerst maar een foto van je op, dan praten we verder.quote:Op woensdag 14 december 2005 10:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Daar weet jij helemaal niks van!
Maar met een 12" ben ik ook blij hoor.
Ik ook niet, wil alleen geen 40 euro uitgeven aan een stom kaartje. Zoals gezegd ik ben braaf.quote:Op woensdag 14 december 2005 10:37 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb mijn ID-kaart altijd bij me, ik ben niet zo'n "Boehoe privacy schending boehoehoe" typetje
Als ik ooit dood, verkracht en met een powerbook in een vangrail word gevonden, weten ze iig wie ik ben
quote:Beschikbaar voor Windows en Apple
Ik deed alsof ik gehandicapt wasquote:Op woensdag 14 december 2005 10:41 schreef Furious het volgende:
Volgens mij dacht oom Agent trouwens dat ik aan het huilen was. Van die koude wind op de fiets gaan m'n ogen altijd tranen.![]()
Die PB zullen ze dan helaas niet bij de vangrail vindenquote:Op woensdag 14 december 2005 10:37 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb mijn ID-kaart altijd bij me, ik ben niet zo'n "Boehoe privacy schending boehoehoe" typetje
Als ik ooit dood, verkracht en met een powerbook in een vangrail word gevonden, weten ze iig wie ik ben
Binnenkort sexy foto's in mijn FB, gemaakt door RonaldV.quote:Op woensdag 14 december 2005 10:34 schreef Geqxon het volgende:
Stuur me dan eerst maar een foto van je op, dan praten we verder.
Ik gebruik iChat niet eens.quote:Op woensdag 14 december 2005 10:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ja Lupa...wanneer laat je nou 's wat boobs zien op iChat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |