Maar wel een boos gezichtje. Why?quote:Op donderdag 15 december 2005 22:27 schreef vamperotica het volgende:
nog niks
quote:Op donderdag 15 december 2005 22:27 schreef vamperotica het volgende:
nog niks
Moet je werpen?quote:Op donderdag 15 december 2005 22:27 schreef vamperotica het volgende:
nog niks
neuj.... voorlopig nog niet!quote:
En het gezeur is nu al begonnen? Welke kamers moeten er in eens opgeknapt worden? Hoeveel kleren heb je de afgelopen twee maanden al gekocht? Heb je de weegschaal al in d kast verstopt? Loopt iedereen je al in de weg?quote:Op donderdag 15 december 2005 22:47 schreef vamperotica het volgende:
[..]
neuj.... voorlopig nog niet!
Juni pas
Alle kamersquote:Op donderdag 15 december 2005 22:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En het gezeur is nu al begonnen? Welke kamers moeten er in eens opgeknapt worden? Hoeveel kleren heb je de afgelopen twee maanden al gekocht? Heb je de weegschaal al in d kast verstopt? Loopt iedereen je al in de weg?
quote:Op donderdag 15 december 2005 18:25 schreef GSi het volgende:
Ze zal best een beetje vinnig zijn, maar gewoon met de stroming meegaan en je komt vanzelf in rustig vaarwater.
ow, gewoon, wanneer pasen en pinksteren op een dag vallen. Volgend jaar maandag of zo. Het komt wel.quote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 13:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag: What keeps a man hangin' in there?
quote:Op donderdag 15 december 2005 13:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het moet haast wel zijn om dan het slachtoffer uit te gaan hangen.
quote:Op donderdag 15 december 2005 13:29 schreef Alicey het volgende:
Het goed maken is het natuurlijk om te doen.
quote:Op donderdag 15 december 2005 22:41 schreef vamperotica het volgende:
![]()
geen ruzie meer....
Maar ik wordt nu steeds uitgelachen...
quote:Op donderdag 15 december 2005 22:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En het gezeur is nu al begonnen? Welke kamers moeten er in eens opgeknapt worden? Hoeveel kleren heb je de afgelopen twee maanden al gekocht? Heb je de weegschaal al in d kast verstopt? Loopt iedereen je al in de weg?
Alleen in gevallen waar ik zelf ook niet vrij van hormonale invloed was.quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:41 schreef Oversight het volgende:
[..]
welleens geprobeerd iets goed te maken met een homonale vrouw, terwijl je niets verkeerds deed?
quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ow, gewoon, wanneer pasen en pinksteren op een dag vallen. Volgend jaar maandag of zo. Het komt wel.![]()
Heb geduld..quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:41 schreef Oversight het volgende:
[..]
welleens geprobeerd iets goed te maken met een homonale vrouw, terwijl je niets verkeerds deed?
Ik ben toch zowat het hele weekend weg.quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:40 schreef Oversight het volgende:
[..]
opgeslagen,.... je rel-topic gaat een vreselijke worden!
quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Alleen in gevallen waar ik zelf ook niet vrij van hormonale invloed was.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:46 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Heb geduld..
Wraak nemen tijdens de weeën straks door zo --->te kijken.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ben toch zowat het hele weekend weg.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:46 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Heb geduld..
Wraak nemen tijdens de weeën straks door zo --->te kijken.
quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
dat zou een zekere dood betekenen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |