quote:Op donderdag 15 december 2005 11:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
koffie bevat caffeine.
Valeriaanthee lijkt me beter![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 11:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Krijg ik zeker te maken met alle frustratie die je niet durft te uiten tegen Mirage?
Is dat zo erg?quote:Op donderdag 15 december 2005 12:03 schreef Oversight het volgende:
[..]
én nog wat restanten van frustraties op mijn werk, berg je maar!
We hebben een speciaal beleid voor gestoorden en gefrustreerden. Welkom bij de psychiatrische kliniek !quote:heb ik ooit al eens gereld in WFL?
hóóg tijd geloof ik.
quote:
quote:We hebben een speciaal beleid voor gestoorden en gefrustreerden. Welkom bij de psychiatrische kliniek !
Kijk, zelfs de OUD mods vinden blijkbvaar dat Mirage zich aanstelt en gooien het in ONZquote:Op donderdag 15 december 2005 11:27 schreef Brighteyes het volgende:
Ik schuif deze nog een paar deuren verderop.
1 SC is genoeg in OUD.
Aftuigan gaat snel, omdat je gewoon de boom met versiersels en al in de container mikt, heeft ze volgend jaar weer een goed excuus om nieuwe ballen te kopenquote:Op donderdag 15 december 2005 10:46 schreef nokwanda het volgende:
Het AFtuigen van bomen ook
En dat gaat onder invloed van hormonen razendsnel
quote:Op donderdag 15 december 2005 12:11 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Kijk, zelfs de OUD mods vinden blijkbvaar dat Mirage zich aanstelt en gooien het in ONZ![]()
R&P.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:16 schreef Oversight het volgende:
[..]
waar zou Onzin het naartoe schoppen?
Daar komt ie al vandaan!quote:
Ik heb het maar vluchtig gelezen ej!quote:Op donderdag 15 december 2005 12:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar komt ie al vandaan!
Lees je in!
quote:Op donderdag 15 december 2005 12:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb het maar vluchtig gelezen ej!
* Alicey vindt het vooral een topic voor KLB
Of voor F&F!quote:Op donderdag 15 december 2005 12:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb het maar vluchtig gelezen ej!
* Alicey vindt het vooral een topic voor KLB
Nope... dat zie je verkeerd.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:11 schreef Shark.Bait het volgende:
Kijk, zelfs de OUD mods vinden blijkbvaar dat Mirage zich aanstelt en gooien het in ONZ![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 12:16 schreef Oversight het volgende:
[..]
waar zou Onzin het naartoe schoppen?
quote:Op donderdag 15 december 2005 12:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nope... dat zie je verkeerd.
Wij vinden dat Oversight zich aanstelt.
quote:Op donderdag 15 december 2005 12:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nope... dat zie je verkeerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zal ons wreken !◢◤
quote:Op donderdag 15 december 2005 12:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
NWS. en die flikkeren het naar TRU
quote:Op donderdag 15 december 2005 12:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
jaaaahhh!!! Wilde ik net zeggen
![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 12:26 schreef Oversight het volgende:
[..]
Dús herhaalde je het maar even, lekker hoor dat inwrijven.....
Ah, de hormonen spelen weer op blijkbaar.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:22 schreef Brighteyes het volgende:
Die van hem toch zeker?quote:Op donderdag 15 december 2005 12:34 schreef Dagonet het volgende:
Ah, de hormonen spelen weer op blijkbaar.
Hoi Mirage.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:40 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb geen hormonen en als ze er al zijn dan ze zijn zeker niet van invloed!![]()
quote:
quote:Ik heb geen hormonen en als ze er al zijn dan ze zijn zeker niet van invloed!![]()
quote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 12:54 schreef Brighteyes het volgende:
Hey! Het werkt ook tijdens PMS, dat toontje!
Wat ik me afvraag: What keeps a man hangin' in there?quote:Op donderdag 15 december 2005 12:56 schreef Oversight het volgende:
[..]
Het werkt tegen iedere weldenkende man die ervaring heeft met gruwella-hormonella buien.....
mannen leren uit ervaring.
Het moet haast wel zijn om dan het slachtoffer uit te gaan hangen.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag: What keeps a man hangin' in there?
Ik denk eerder omdat beide kanten de strijd eigenlijk stiekem wel leuk vindenquote:Op donderdag 15 december 2005 13:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het moet haast wel zijn om dan het slachtoffer uit te gaan hangen.
Het zal vast een behoefte vervullen. Want als een partij stopt dan houdt het vanzelf op.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik denk eerder omdat beide kanten de strijd eigenlijk stiekem wel leuk vinden
En eerlijk gezegd...... het goedmaken is ook errug leuk. Ook al onder invloed van hormonen.
quote:Op donderdag 15 december 2005 13:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het moet haast wel zijn om dan het slachtoffer uit te gaan hangen.
Je kan het maar beter leren heerlijk te vinden anders heb je een kloteleven, met al dat gePMS, zwanger hormoonaanvallen en uiteindelijk de overgang.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:44 schreef Mirage het volgende:
[..]
Net zoals dat mannen zich volledig over kunnen geven aan een verschrikkelijk...monsterlijk.... klein verkoudheidje.
Ze vinden het zwelgen heerlijk !
Aha... ziehier.... het onderwerp ons aller vereringquote:Op donderdag 15 december 2005 13:44 schreef Mirage het volgende:
[..]
Net zoals dat mannen zich volledig over kunnen geven aan een verschrikkelijk...monsterlijk.... klein verkoudheidje.
Gewoon een gebrek aan ruggengraat.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je kan het maar beter leren heerlijk te vinden anders heb je een kloteleven, met al dat gePMS, zwanger hormoonaanvallen en uiteindelijk de overgang.
Maar beste Dagonet... ÌK heb nergens last van...quote:Op donderdag 15 december 2005 14:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je kan het maar beter leren heerlijk te vinden anders heb je een kloteleven, met al dat gePMS, zwanger hormoonaanvallen en uiteindelijk de overgang.
Tenzij de liefde van je leven je gelijk geeft en beaamt dat je er misschien dan toch wel uitziet als een walvis, dat je hem overtuigd hebt.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:08 schreef Mirage het volgende:
[..]
Maar beste Dagonet... ÌK heb nergens last van...
Realistischquote:de mannen in dit topic schijnen het moeilijk te hebben met de kwalen van de vrouwen...
hoe sollidair... of gewoon aanstelleritus ?
Mirage mn liefste WAT DOE JE!quote:Op donderdag 15 december 2005 13:44 schreef Mirage het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 december 2005 18:25 schreef GSi het volgende:
Ze zal best een beetje vinnig zijn, maar gewoon met de stroming meegaan en je komt vanzelf in rustig vaarwater.
Met wat knipwerk komen we er wel uit.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:08 schreef Mirage het volgende:
de kwalen van de vrouwen...gewoon aanstelleritus
Dat vind ik nou een heeel erg rake opmerking.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Met wat knipwerk komen we er wel uit.
wazzup Vampje?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |