quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zit hier zelf ook al een tijdje rond te kijken om te zien wat er anders kan met een minimum aan kabel ellende![]()
quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik doe een poging om alles aan de gang te houden.
Ben al bezig. Voer nu eindelijk plannen uit die ik al een tijdje voor me uit schuif uit luiheidquote:
Help liever mee. Pak dat bureau en voorzichtig schuiven. Neeeeee, niet zo. Dan haal je alle kabels los en stort het in elkaar. Doe nou voorzichtig.quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ben al bezig. Voer nu eindelijk plannen uit die ik al een tijdje voor me uit schuif uit luiheid
Is de eindejaarsdip, nu. Dan moet alles anders als tendens voor het komende jaar. Snap dat nou.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Help liever mee. Pak dat bureau en voorzichtig schuiven. Neeeeee, niet zo. Dan haal je alle kabels los en stort het in elkaar. Doe nou voorzichtig.
Laat maaar.... ik doe het zelf wel weer![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:03 schreef Oversight het volgende:
[..]
ik snap het.
![]()
ownee, tegen jou kan ik gewoon zeggen wat ik écht vind.
Ik zou het gewoon laten staan, dan heb je het alvast voor vólgend jaar terugveranderd....
Dat doe ik nou altijd zelf.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:04 schreef Oversight het volgende:
[..]
Ik zei toch, als er een schroefje overblijft zit het NIET goed in elkaar?
ze stoppen géén reserveschroefjes in de verpakking bij de ikea...
kan me niet bommen hoe boos je doet, voortaan zet ík de meubels weer in elkaar.....
en ja, dan wácht je maar een paar maanden totdat ik er tijd voor/ zin in heb....
quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat doe ik nou altijd zelf.
Maar vandeweek flikkerde er naar jaren een eiken kastdeur die niet meer goed vast bleek te zitten (ik had in een hyper/woede aanval geprobeerd mijn grote garderobekast te verslepen en toch maar weer teruggezet en daar was blijkbaar iets misgegaan) rechtstandig uit. Boven op twee tenen.
Die zijn inmiddels weer geslonken tot normale proporties en de korstjes laten niet meer onmiddelijk los bij beweging. Dus ik durf het schuiven nu wel weer aan. Zul je best een leuk vorbeeld vinden
quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:12 schreef Oversight het volgende:
[..]
.....Ik lach niet,....... ik lach niet, ........ik lach niet.....
![]()
Ik lach tóch !
quote:
quote:Maar voorlopig heb ik het hier al bijna voor elkaar
Dat bedoel ik ook.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:48 schreef Oversight het volgende:
[..]
We bedoelen dat je het voedsel na het komen écht moet kunnen opeten, en dat het óók nog lekker smaakt.
* Alicey is bang dat ze tweede kerstdag alles overhoop gaat halen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zit hier zelf ook al een tijdje rond te kijken om te zien wat er anders kan met een minimum aan kabel ellende![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:19 schreef Oversight het volgende:
[..]
No you didn't
[..]
tóch best een beetje trots op je,...
.....En dát voor een vrouw...
quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:10 schreef Alicey het volgende:
Doe je een beetje rustig tegen hem Mirage?
Hij zit al bij ons uit te huilen in Feedback.
lief hè... dat is dan ook de enige reden waarom ik een (ogenschijnlijke) poging doe tot het bijbrengen van discipline.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:10 schreef Alicey het volgende:
Doe je een beetje rustig tegen hem Mirage?
Hij zit al bij ons uit te huilen in Feedback.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:25 schreef Mirage het volgende:
[..]
lief hè... dat is dan ook de enige reden waarom ik een (ogenschijnlijke) poging doe tot het bijbrengen van discipline.
Het is en blijft en vent, dus we weten bij voorbaat al dat het een onbegonnen zaak is.
Het uiteindelijke doel is dan ook niet dat hij discipline krijgt, slim wordt of minder zeurt ( dat moet je ook niet willen verwachten van een vent... dat zou frustrerend werken ).
Ik neem er genoegen mee als hij schattig gaat huilen.
Dat doet mijn moederinstinct goed![]()
ik hou van hem
![]()
Maar een man die huilt is dan ook heel schattig.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:25 schreef Mirage het volgende:
[..]
lief hè... dat is dan ook de enige reden waarom ik een (ogenschijnlijke) poging doe tot het bijbrengen van discipline.
Het is en blijft en vent, dus we weten bij voorbaat al dat het een onbegonnen zaak is.
Het uiteindelijke doel is dan ook niet dat hij discipline krijgt, slim wordt of minder zeurt ( dat moet je ook niet willen verwachten van een vent... dat zou frustrerend werken ).
Ik neem er genoegen mee als hij schattig gaat huilen.
Dat doet mijn moederinstinct goed![]()
ik hou van hem
![]()
quote:
Ik heb sterk het idee dat je dat idd niet verdiend. Mag ik komen schoppen?quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:51 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dat heb ik helemaal niet verdiend!
En vanmorgen niet eens een kus toen ie weg ging
![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb sterk het idee dat je dat idd niet verdiend. Mag ik komen schoppen?![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:51 schreef vamperotica het volgende:
En vanmorgen niet eens een kus toen ie weg ging
quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb sterk het idee dat je dat idd niet verdiend. Mag ik komen schoppen?![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 22:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ey OS... mag je al weer in het bed slapen?
quote:Op maandag 19 december 2005 22:25 schreef Oversight het volgende:
[..]
Ik wil je best masseren schat, maar dat lukt alleen maar dáár, en liggend!
quote:
quote:Op maandag 19 december 2005 22:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Mirage is je vrouw.. then u must B GOOOOOOD
quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 07:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ik zou het graag echt doen.
@Vamp.... en dan jij als cameravrouw![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 07:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ik zou het graag echt doen.
@Vamp.... en dan jij als cameravrouw![]()
Overruledquote:Op donderdag 22 december 2005 18:06 schreef Oversight het volgende:
[..]we zijn hier volgens mij toch érgens afgeweken van mijn oorspronkelijke plan....
Maar waar?
Tis leuk je te overrulen als het over the battle between the sexes gaat.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:46 schreef Oversight het volgende:
[..]
[NWS] Feedback, nu inclusief FAQ
ssst.... kom ff meehelpen !
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |