Dat kan ik beamen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:22 schreef Oversight het volgende:
Nu is ze boos, en als ze boos is dan is ze bóós!
quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat kan ik beamen.
Ga lekker d'r voeten masseren enzo, ze vergeeft het je vast wel.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:26 schreef the900 het volgende:
Labiel?
Als iemand hoogzwanger is hoef je daar geen vraagteken achter te zetten hoorquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:26 schreef the900 het volgende:
Labiel?
Ik had het over Miragequote:Op dinsdag 13 december 2005 21:31 schreef Oversight het volgende:
[..]
gewoon bang om weer geslagen te worden...
Owja. Had ik kunnen wetenquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:31 schreef erodome het volgende:
[..]
Als iemand hoogzwanger is hoef je daar geen vraagteken achter te zetten hoor
quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:31 schreef erodome het volgende:
[..]
Als iemand hoogzwanger is hoef je daar geen vraagteken achter te zetten hoor
Zwanger, en we zitten nu in OUD dus ik onthou me van verdere uitspraken daarover.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:26 schreef the900 het volgende:
Labiel?
Ik ben wel benieuwd naar sterke staaltjes zwangere labilteit!quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:34 schreef Dagonet het volgende:
Zwanger, en we zitten nu in OUD dus ik onthou me van verdere uitspraken daarover.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zwanger, en we zitten nu in OUD dus ik onthou me van verdere uitspraken daarover.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar sterke staaltjes zwangere labilteit!
![]()
Andere ex-zwangeren hier hebben toch ook wel hormonale hysterie* herinneringen?quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:37 schreef Oversight het volgende:
Morgen,... ze zit in dezelfde ruimte als ik, en ik ben bang dat ze straks nog even kijkt voordat ze naar bed wil.....
en dan weet ik het wel weer....
quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:43 schreef Lois het volgende:
We hebben er zelfs een heel topic over,
quote:een topic wat ik nu even niet kan vinden maar ik heb even hulp ingeroepen in het OUD-modtopic.
Tja, het is een tijdje geleden alweer, maar ben ook hoogzwanger geweest en mijn arme betere helft had het best soms zwaar toenquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:33 schreef Oversight het volgende:
[..]
jij begrijpt me geloof ik......
Ik ben zielig!
quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:53 schreef Lois het volgende:
Zwangerschapshormonen/ Hormonale gekte....
Er staat ook nog een verhaal in van Mirage die toen ook zwanger was
quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:54 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Herinnert u zich deze nog, nog, nog... Oversight?
quote:Op woensdag 14 december 2005 13:07 schreef Shark.Bait het volgende:
whehehehe.
Gisteren/eergisteren ook aan de stok gehad met een dame (name withheld to protect the guilty). Toen ik durfde te suggereren dat het aan haar zwangerschap lag dat ze ze extreem reageerde, was het topic ook te klein
Kreeg meteen half FOT over me heen
quote:Op woensdag 14 december 2005 12:43 schreef Oversight het volgende:
[..]
Als de dag van gisteren......
Het lijkt wel deja-vu
![]()
Tx.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:12 schreef Oversight het volgende:
ik wéét hoe het voelt.
post het maar gewoon hier, en wijs haar er NIET op......
wij steunen je wel....
Nou ja, en dan ook nog denken dat ze sex met je wil! Hoe durf je?quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:30 schreef Oversight het volgende:
[..]
Ik zal d'r vragen of het mag....
flesje olie pakken en voor haar neerzetten.... lief glimlachen...
Of zou ze dat verkeerd begrijpen?
Ik hoef geen kerstboom.......quote:Op woensdag 14 december 2005 22:18 schreef Mirage het volgende:
Ik wilde een kerstboom, geen voetmassage en geen knuffels.
Het is zo simpel allemaal,
maar luisteren mannen ? Nee.
komen mannen hun beloftes na ? Nee.
moeten zij met een baby sjouwen ? Nee.
sjouwen zij met een kerstboom ? Nee, want dat werd zo lang uitgesteld dat ik het zelf maar heb gedaan.
wat krijg ik wel ? De opmerking dat ik misschien toch wel wat van een walvis weg heb..![]()
Mannen zijn sterren in het zichzelf moeilijk maken.
"kan ik wat voor je doen?" ... ja, ik wil een kerstboom.
En:
Meneer doet de afwas, masseert mijn voeten...wil mij knuffelen... koopt chocolade mouse....
maar vergeet dat éne waar ik om gevraagd heb... een kerstboom.
Hoe simpel kan het worden ?
![]()
maar nu staat ie er toch !!
Je wil ook een man die alles fout doet in jouw ogen terwijl jij een oceaan zwemmend zoogdier emuleert?quote:Op woensdag 14 december 2005 22:23 schreef vamperotica het volgende:
Ik hoef geen kerstboom.......
Maar de rest......![]()
![]()
Als ie de afwas doet, mn voeten masseert, wil knuffelen en vooralquote:Op woensdag 14 december 2005 22:30 schreef Shark.Bait het volgende:
waren er maar geen mannen. dan waren er ook geen hormoonbommende vrouwen
[..]
Je wil ook een man die alles fout doet in jouw ogen terwijl jij een oceaan zwemmend zoogdier emuleert?
Het is een oversight on oversight's part
en die van mij wil juist niet weg blíjven.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:37 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Als ie de afwas doet, mn voeten masseert, wil knuffelen en vooral
niet wegloopt na een ruzie en dagen lang niets van zich laat horen,
niet roept dat ik normaal moet doen bij elk hormoonuitbartinkje
enz....
neem ik dat andere wel op de koop toe!
Kun je hem niet inruilen voor een gebruiksvriendelijker model?quote:Op woensdag 14 december 2005 22:37 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Als ie de afwas doet, mn voeten masseert, wil knuffelen en vooral
niet wegloopt na een ruzie en dagen lang niets van zich laat horen,
niet roept dat ik normaal moet doen bij elk hormoonuitbartinkje
enz....
neem ik dat andere wel op de koop toe!
quote:Op woensdag 14 december 2005 14:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Alleen heb je nu de optie om haar een ticket naar Nijmegen te geven. Die had je toen vast niet.
quote:Op woensdag 14 december 2005 13:07 schreef Shark.Bait het volgende:
whehehehe.
quote:Gisteren/eergisteren ook aan de stok gehad met een dame (name withheld to protect the guilty).
quote:Toen ik durfde te suggereren dat het aan haar zwangerschap lag dat ze ze extreem reageerde, was het topic ook te klein
quote:Kreeg meteen half FOT over me heen
quote:Op donderdag 15 december 2005 00:51 schreef Xebrozius het volgende:
Heb net even dat fotoboek van Mirage gecheckt. Dik vind ik haar niet, aantrekkelijk btw ook niet...
quote:Op donderdag 15 december 2005 00:51 schreef Xebrozius het volgende:
Heb net even dat fotoboek van Mirage gecheckt.
Wat zit je te slijmen? Alsof je er op korte termijn nog bovenop mag zegquote:Op donderdag 15 december 2005 00:54 schreef Oversight het volgende:
[..]
Dáár is het voor!
En toch vind ik mijn poepie de mooiste van allemaal!
Jouw kanjer,..Vriend/ vriendin/ relatie enz... [2]
Inderdaad, nadat de boel 8 centimeter is ingeknipt en weer is genezen is het alsof je een emmer water neukt zo los is de boel dan...quote:Op donderdag 15 december 2005 01:00 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wat zit je te slijmen? Alsof je er op korte termijn nog bovenop mag zeg
Als je al het geluk hebt dat ze zich uberhaupt nog meer dan moeder voelt danquote:Op donderdag 15 december 2005 01:02 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Inderdaad, nadat de boel 8 centimeter is ingeknipt en weer is genezen is het alsof je een emmer water neukt zo los is de boel dan...
Elke nacht er weer uit om die krummel te voeren, vermoeidheid, een vrouw die met een post natale depressie zit en luiers die je om de 4 uur kunt vervangen. Tegen de tijd dat het kind eindelijk wat zelfstandig is heeft de moeder geen behoefte meer aan seks en treedt de frigiditeit in. Dat is echt een leven waar ik van droom!quote:Op donderdag 15 december 2005 01:03 schreef Xennia het volgende:
[..]
Als je al het geluk hebt dat ze zich uberhaupt nog meer dan moeder voelt dan
quote:Op donderdag 15 december 2005 01:00 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wat zit je te slijmen? Alsof je er op korte termijn nog bovenop mag zeg
Om nog maar te zwijgen over het feit dat de geboorte van dat vreugdevolle wezentje voor sommige mannen al een traumatische ervaring op zich is. De vagina als geboortekanaal.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:06 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Elke nacht er weer uit om die krummel te voeren, vermoeidheid, een vrouw die met een post natale depressie zit en luiers die je om de 4 uur kunt vervangen. Tegen de tijd dat het kind eindelijk wat zelfstandig is heeft de moeder geen behoefte meer aan seks en treedt de frigiditeit in. Dat is echt een leven waar ik van droom!
quote:Op donderdag 15 december 2005 01:06 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Elke nacht er weer uit om die krummel te voeren, vermoeidheid, een vrouw die met een post natale depressie zit en luiers die je om de 4 uur kunt vervangen. Tegen de tijd dat het kind eindelijk wat zelfstandig is heeft de moeder geen behoefte meer aan seks en treedt de frigiditeit in. Dat is echt een leven waar ik van droom!
Free Willyquote:Op donderdag 15 december 2005 01:06 schreef Oversight het volgende:
[..]
Dagelijks!
Méérmaals soms....
Zwangere vrouwen.....
quote:Op donderdag 15 december 2005 01:08 schreef Xennia het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over het feit dat de geboorte van dat vreugdevolle wezentje voor sommige mannen al een traumatische ervaring op zich is. De vagina als geboortekanaal.
Hij kan 'r beter een pot zure bommen geven, en een volle asbak om lekker te dippen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:25 schreef Dagonet het volgende:
Ga lekker d'r voeten masseren enzo, ze vergeeft het je vast wel.
Kun je ook, vertrouwen.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:46 schreef Oversight het volgende:
[..]
Wáár is die steun nou die je me beloofd had?
Ik vertrouw op jou, weetje.....
![]()
![]()
Gewoon aan die verloskundige vragen of hij een hechtinkje extra zet.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:02 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Inderdaad, nadat de boel 8 centimeter is ingeknipt en weer is genezen is het alsof je een emmer water neukt zo los is de boel dan...
quote:Op donderdag 15 december 2005 08:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kun je ook, vertrouwen.
En dat ticket Nijmegen is altijd handig om A) te voorkomen dat je vermoord wordt
B) gevangenisstraf voor je geliefede te voorkomen.
C) trauma's voor je bloedjes van kinderen te voorkomen
D) ga ik haar griezelverhalen vertellen over al mijn ex-en en dan vindt ze jou weer de hemel op aarde
![]()
goed ideequote:Op donderdag 15 december 2005 00:49 schreef Oversight het volgende:
Zullen we stiekum een verborgen pappa's voor pappa's topic openen, we verspreiden dan gewoon de posts over het hele forum, en alléén gecontrlleerde leden krijgen de code-lijst, waarmee ze de posts kunnen ontcijferen.....?
ofzow... ?
![]()
quote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 08:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Gewoon aan die verloskundige vragen of hij een hechtinkje extra zet.
quote:Op donderdag 15 december 2005 09:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehehe Oopsie @ oversight!ahhh toe mir hij bedoelt het niet slecht! echt niet, wij mannen zijn soms gewoon een beetje raar enzo.
STFU Oversightje ik neem het voor je op.... alleen dat moet je lief brengenquote:Op donderdag 15 december 2005 09:44 schreef Oversight het volgende:
[..]
nee, geef jij haar even lekker gelijk.... pfffff
Dat had jij toch ook al gedaan?quote:Op donderdag 15 december 2005 09:44 schreef Oversight het volgende:
[..]
nee, geef jij haar even lekker gelijk.... pfffff
quote:Op woensdag 14 december 2005 22:42 schreef Mirage het volgende:
dat hij de hond bij zich heeft, en tsja.. die laat ik niet buiten staan natuurlijk![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 16:09 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Tx.
al mijn relevante posts zijn verwijderd (damn, en ik deed er nog zo mijn best op om een mengeling van sarcasme, oprechtheid en no-nonsense te posten) door de mod. En zij deed ijverig mee om te laten zien dat ze het slachtoffer was en ik de "lord of evil". Ik weet niet hoe, maar zelfs een gozer waar ze ruzie mee had stond aan haar kant(ja, petje af voor dit staaltje daarom)
quote:Maar die hormonenbommen zouden een post verbod moeten hebben...of een waarschuwing " reageren op de posts van deze user kan een risico met zich meebrengen"
quote:Op woensdag 14 december 2005 22:30 schreef Shark.Bait het volgende:
waren er maar geen mannen. dan waren er ook geen hormoonbommende vrouwen
[..]
Je wil ook een man die alles fout doet in jouw ogen terwijl jij een oceaan zwemmend zoogdier emuleert?
quote:Het is een oversight on oversight's part
quote:Op woensdag 14 december 2005 22:18 schreef Mirage het volgende:
Ik wilde een kerstboom, geen voetmassage en geen knuffels.
quote:Het is zo simpel allemaal,
quote:maar luisteren mannen ? Nee.
quote:komen mannen hun beloftes na ? Nee.
quote:moeten zij met een baby sjouwen ? Nee.
quote:sjouwen zij met een kerstboom ? Nee, want dat werd zo lang uitgesteld dat ik het zelf maar heb gedaan.
quote:wat krijg ik wel ? De opmerking dat ik misschien toch wel wat van een walvis weg heb..![]()
Mannen zijn sterren in het zichzelf moeilijk maken.
"kan ik wat voor je doen?" ... ja, ik wil een kerstboom.
En:
Meneer doet de afwas, masseert mijn voeten...wil mij knuffelen... koopt chocolade mouse....
maar vergeet dat éne waar ik om gevraagd heb... een kerstboom.
Hoe simpel kan het worden ?
![]()
maar nu staat ie er toch !!
Mannen zijn anders dan vrouwen, (fysiek en mentaal) maar niet per definitie 'raar'.quote:Op donderdag 15 december 2005 09:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wij mannen zijn soms gewoon een beetje raar enzo.
Kerstbomen optuigen is altijd al een vrouwending geweest.quote:
Te laat, ze heeft het doorquote:Op woensdag 14 december 2005 13:12 schreef Oversight het volgende:
post het maar gewoon hier, en wijs haar er NIET op......
quote:Op woensdag 14 december 2005 22:42 schreef Mirage het volgende:
[..]
en die van mij wil juist niet weg blíjven.
Draai ik in een boze bui de deur op slot, bedenk ik me dat hij de hond bij zich heeft, en tsja.. die laat ik niet buiten staan natuurlijk![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 10:13 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Te laat, ze heeft het door!!!
En dan zo'n vette knipoog erbij en denken dat jij de eerste bent die dat grapje tegen de vk maakt.quote:Op donderdag 15 december 2005 08:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Gewoon aan die verloskundige vragen of hij een hechtinkje extra zet.
Het AFtuigen van bomen ookquote:Op donderdag 15 december 2005 10:10 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Kerstbomen optuigen is altijd al een vrouwending geweest.
quote:Op donderdag 15 december 2005 10:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het AFtuigen van bomen ook
En dat gaat onder invloed van hormonen razendsnel
Als ik zwanger ben kom je me lastig vallen ofzo?quote:Op donderdag 15 december 2005 09:56 schreef Oversight het volgende:
[..]
lach jij maar,..... pfff ik zal het onthouden....
quote:Op donderdag 15 december 2005 10:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als ik zwanger ben kom je me lastig vallen ofzo?
quote:Op donderdag 15 december 2005 11:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
* Alicey zal op haar hoede zijn wanneer ze jou treft.
Jaaa, een stoere was dat. Jullie hond is totaal werkloosquote:Op donderdag 15 december 2005 10:51 schreef Oversight het volgende:
[..]
Geldt óók voor héle grote stoere balkon-bouw-medewerkers, die mirage's nieuwe balkonhek ongevraagd dachten te gaan vervangen.
De arme man heeft aangegeven dat hij niet meer in onze straat durft te werken...
quote:Op donderdag 15 december 2005 11:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jaaa, een stoere was dat. Jullie hond is totaal werkloos![]()
![]()
![]()
Ow.... nu ik snap.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:09 schreef Oversight het volgende:
[..]
Nee, die vangt muizen, écht !
De kat is wél overbodig!
quote:Op donderdag 15 december 2005 11:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow.... nu ik snap.
DAARom was je erop gaan staan met je grote voet.
quote:Op donderdag 15 december 2005 11:16 schreef Oversight het volgende:
[..]
élke keer als ik denk dat je tóch best liev bent wordt mijn nokwandabeeld weer wreed verstoord....
Door nokwanda zélf notabene....
quote:Op donderdag 15 december 2005 11:20 schreef Oversight het volgende:
[..]
weet ik niets van, en zal ik blijven ontkennen als je daarover twijfelt.
zó, die zit.
quote:Op donderdag 15 december 2005 11:20 schreef nokwanda het volgende:
Mirage blaft, de hond vangt muizen......... wat is er nog meer upsidedown?
quote:Op donderdag 15 december 2005 11:22 schreef Oversight het volgende:
[..]
mompelt iets over een geslachtsdeel dat nog wel een upsidedown was vroeger, en tegenwoodig wat vaker.....
quote:Op donderdag 15 december 2005 11:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Dan is de chagerijnigheid over bomen wel beter te verklaren
koffie bevat caffeine.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:26 schreef Oversight het volgende:
[..]
ik moet gauw koffie gaan maken, Mirage wordt NU wakker.
quote:Op donderdag 15 december 2005 11:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
koffie bevat caffeine.
Valeriaanthee lijkt me beter![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |