Je zou anders jampot glazen hebben gehad ??quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:59 schreef _Cara_ het volgende:
Lijkt me onmisbaar... ik moet er niet aan denken om een weekend of zo weg te gaan en mn bril te vergeten.. ik zet m liever niet op..(tja ben een ijdeltuit) maar soms gaat het niet anders...
Anders dan heb ik iemand nodig die me leidt..want dan zie ik bitter weinig..
![]()
Sorry Caar... Ik zal me verder inhouden. En me op mn ambtsbericht over Angola gaan storten.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:01 schreef _Cara_ het volgende:
waarom vertel jij nix leuks? ik wil ff op andere gedachten komen.. komop laat eens wat horen.. en dan graag niet over vibrators.. en swarovskistenen..
Uitermate charmant...quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:07 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Je zou anders jampot glazen hebben gehad ??![]()
Nieuwe poging?quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:04 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
nou das leuk voor jou, maar ik kan er weinig mee hé?
Ik ben morgen de hele dag gewoon ziek.. ik voel nu de krampen opkomen.. dussss..![]()
Ik vind het niet leuk genoeg...nieuwe poging!
Ik kon geen openingspost van 21.5 cm minimaal garanderen, om over de dikte maar te zwijgenquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:08 schreef Mokster het volgende:
al moet ik eerlijk zeggen dat ik graag Swarovski kristallen in de TT had gezien, maar ik was helaas te laat
Vertel vooral lekker over vibrators hoor..quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:08 schreef Mokster het volgende:
[..]
Sorry Caar... Ik zal me verder inhouden. En me op mn ambtsbericht over Angola gaan storten.![]()
al moet ik eerlijk zeggen dat ik graag Swarovski kristallen in de TT had gezien, maar ik was helaas te laat
Gezellig angola.. fijn vakantieland... al komen daar ook wel weer mooie kristallen vandaan..quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:08 schreef Mokster het volgende:
Sorry Caar... Ik zal me verder inhouden. En me op mn ambtsbericht over Angola gaan storten.![]()
Dan hebben we altijd nog de "wet van het presteren en compenseren" nogquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik kon geen openingspost van 21.5 cm minimaal garanderen, om over de dikte maar te zwijgen.
Hulpeloze jonkvrouwen... zeeeer charmantquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:08 schreef _Cara_ het volgende:
Uitermate charmant...![]()
Dat zeg ik niet anders heb ik niemand die me wil leiden....![]()
http://www.x-toys.nl/quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:09 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Vertel vooral lekker over vibrators hoor..misschien leer ik nog wat..
![]()
Het laat je niet los he, denk je dat het een extra dimensie toe zal voegen?quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:08 schreef Mokster het volgende:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:12 schreef _Cara_ het volgende:
Kerst is ...lala... dit jaar..![]()
.En ja ik heb mn konijn al.. ik ga het volgende week in het zuur zetten..mjam mjam...![]()
quote:
Zo erg ??quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:08 schreef _Cara_ het volgende:
Uitermate charmant...![]()
Dat zeg ik niet anders heb ik niemand die me wil leiden....![]()
Ja, dat is ook. Maar misschien vond Cara het wel leuk hequote:
Check, daar hangt notabene een foto-tentoonstelling over bij ons op school.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:10 schreef nixxx het volgende:
[..]
Gezellig angola.. fijn vakantieland... al komen daar ook wel weer mooie kristallen vandaan..
Ik denk dat ik dit jaar maar es een jaartje oversla . . .quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:13 schreef nixxx het volgende:
kweet nog niet wat mijn ouders maken... ik hoop lamsbout(en)![]()
quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:12 schreef _Cara_ het volgende:
En ja ik heb mn konijn al.. ik ga het volgende week in het zuur zetten..mjam mjam...![]()
Ik zit nu in de paragraaf: "Mishandeling en foltering".quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:10 schreef nixxx het volgende:
[..]
Gezellig angola.. fijn vakantieland... al komen daar ook wel weer mooie kristallen vandaan..
Lamsbouten zijn lekker, maar hier wil iedereen konijn in het zuur, dusssss dat maak ik dan...quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:13 schreef nixxx het volgende:
[..]flappie
dat konijn is het haasje
kweet nog niet wat mijn ouders maken... ik hoop lamsbout(en)![]()
Kerst is een van de weinige keren dat we met de hele familie weer bij elkaar zitten.. ouders, broers en ik.. tweede kerstdag meestal nog de gezellige kant van de familie erbijquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:16 schreef ThunderChild het volgende:
Ik denk dat ik dit jaar maar es een jaartje oversla . . .![]()
![]()
is myxomatose overdraagbaar naar mensen??quote:
quote:
Vegetarische en dierenactiviste ??quote:
Denk je dat je je dan beter voelt? . Ik heb er dit jaar ook niet echt zin in...maar ik wil/moet vooruit!quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:16 schreef ThunderChild het volgende:
Ik denk dat ik dit jaar maar es een jaartje oversla . . .![]()
![]()
kinky stuff moks... nu weet ik het zeker.. ik blijf bij jou uit de buurtquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:18 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik zit nu in de paragraaf: "Mishandeling en foltering".
Ik denk dat ik dit jaar een keertje oversla en een iets toeristischer plekje opzoek
Vorig jaar een jaccuzi-suite genomen in een hotelletje in de buurt en wat mensen uitgenodigd, het jaar daarvoor gegeten en geslapen in het Okura... Kerst rulez!!quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:18 schreef nixxx het volgende:
[..]
Kerst is een van de weinige keren dat we met de hele familie weer bij elkaar zitten.. ouders, broers en ik.. tweede kerstdag meestal nog de gezellige kant van de familie erbijDat is er leuk aan.. ik heb geen slechte kerst herinneringen eigenlijk
Dat kan idd.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, dat is ook. Maar misschien vond Cara het wel leuk he
Als jullie konijn gaan eten wel...quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:19 schreef nixxx het volgende:
[..]
is myxomatose overdraagbaar naar mensen??![]()
Ik zou het niet weten, maar ik voel er niet veel voor om dit jaar weer hetzelfde gezeik te moeten aanhoren van de "familie" . . .quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:20 schreef _Cara_ het volgende:
Denk je dat je je dan beter voelt? . Ik heb er dit jaar ook niet echt zin in...maar ik wil/moet vooruit!
Dat werkt in mijn ervaring stukken beter onder vier ogenquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:10 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dan hebben we altijd nog de "wet van het presteren en compenseren" nog![]()
(heb je nog verder gelezen trouwens?)
goed verhitten.. dan moet het wel kunnenquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:21 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Als jullie konijn gaan eten wel...![]()
Pssst, konijnen lopen een verhoogd risico het einde van de feestdagen niet levend te halen,quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:19 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
[..]
Vegetarische en dierenactiviste ??
Geen van 2...maar....quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:19 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
[..]
Vegetarische en dierenactiviste ??
Je hoeft ook geen slechte kerstherinneringen te hebben om kerst niet leuk te vinden. Dat ligt net ff anders... De kerst laat je denken aan..quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:18 schreef nixxx het volgende:
ik heb geen slechte kerst herinneringen eigenlijk
Dat dacht je maarquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:22 schreef nixxx het volgende:
[..]
goed verhitten.. dan moet het wel kunnen![]()
Dan laat ik me rond de feestdagen denk ik maar niet zienquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:22 schreef Frezer het volgende:
[..]
Pssst, konijnen lopen een verhoogd risico het einde van de feestdagen niet levend te halen,.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:23 schreef _Cara_ het volgende:
Je hoeft ook geen slechte kerstherinneringen te hebben om kerst niet leuk te vinden. Dat ligt net ff anders... De kerst laat je denken aan..
Het is meer de saaiheid van de kerst. En dan ook nog eens een paar dagen verplicht gezellig doen met mensen die ik echt niet mag.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:23 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Je hoeft ook geen slechte kerstherinneringen te hebben om kerst niet leuk te vinden. Dat ligt net ff anders... De kerst laat je denken aan..
Das idd heel vervelend.. (en de familie weet het zeker allemaal zo goed!! en hebben het beste met je voor zeker?quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:22 schreef ThunderChild het volgende:
Ik zou het niet weten, maar ik voel er niet veel voor om dit jaar weer hetzelfde gezeik te moeten aanhoren van de "familie" . . .
Dat heeft niet zoveel met kinky te maken hoor. Is met name van belang in het kader van artikel 3 EVRM.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:20 schreef nixxx het volgende:
[..]
kinky stuff moks... nu weet ik het zeker.. ik blijf bij jou uit de buurt
Verstandig,quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:24 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Dan laat ik me rond de feestdagen denk ik maar niet zien
broers of zussen? allemaal niet leuk?quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is meer de saaiheid van de kerst. En dan ook nog eens een paar dagen verplicht gezellig doen met mensen die ik echt niet mag.
Ik eet dus lekker alleen, de rest zoekt het maar uit![]()
laat me raden.. we mogen geen mensen terugsturen als ze het risico lopen gemarteld etc te wordenquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:26 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat heeft niet zoveel met kinky te maken hoor. Is met name van belang in het kader van artikel 3 EVRM.
Mijn broer is echt te saai voor woorden. Mijn zus heb ik niet erkend, zal ik nooit doen ook.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:27 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
broers of zussen? allemaal niet leuk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |