Idee??:quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:58 schreef JAMsper het volgende:
Nee als ze nog niet gepakt waren had ik niet nog zo kalm geweest denk ik.
Ze zaten vast, en er komt een rechtszaak!
IK BEN OOK NOG WEL WOEDEND MAAR JA WAT MOET IK ER MEE AAN.
jij bent gek dat is veel ergerquote:Op woensdag 14 december 2005 16:27 schreef kokos het volgende:
TS is gewoon een mietje man.
Pussie en op fok beetje stoer doen van volgende keer pak ik ze wel een op een.
Met een rechtzaak doe je het alleen omdat je het zelf niet kunt of durft.
Dus roep je de overheid er maar bij.
Jij ging vroeger ook zeker meteer naar je leraar als iemand wat deed he.
Shiit, hoop dat ze zodra ze vrij zijn je weer op een zaterdag avond tegen komen met zijn fokking tienen je langzaam de zeep op laten rapen en daarna op het meest publiekelijkste punt van je zweeuwse kut dorpje langzaam knock out meppen. KIJKEN OF JE DAN NOG NAAR DE POLITIE DURFT HE.
We leven niet in Amerika. Gemekker over schadevergoeding altijd...quote:Op woensdag 14 december 2005 18:18 schreef Loontjah het volgende:
Schadevergoeding vragen.. kan je zo paar honderd euro opleveren.
Inderdaad het is allemaal de schuld van verdonkquote:Op woensdag 14 december 2005 18:10 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
En Rita Verdonk niet te vergeten![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 10:58 schreef jiigg het volgende:
Ach kom op, ze gaan niet zomaar op je in lopen slaan. Je zal ook zelf wel iets gedaan hebben bijv vies aankijken van 'check hem dan lopen boere pummel' Niet zo schijnheilig.
Ja TS, vertel nou eens wat er ECHT aan vooraf gegaan is?quote:Op donderdag 15 december 2005 10:58 schreef jiigg het volgende:
Ach kom op, ze gaan niet zomaar op je in lopen slaan. Je zal ook zelf wel iets gedaan hebben bijv vies aankijken van 'check hem dan lopen boere pummel' Niet zo schijnheilig.
Je gaat me ECHT niet vertellen dat ze zomaar op je afkwamen lopen en je ff lekker in elkaar gingen slaan. Je was aangeschoten en dan denk je ook niet meer 100% helder.
FFS, dronken bui ofzo?quote:Op donderdag 15 december 2005 14:02 schreef JAMsper het volgende:
Godverdomme moet je me geloven he, lees nou eens terug,
er was geen aanleiding, behalve dat een maat van hun een glas in zn nek had gekregen, maar... wij waren op die verjaardag, THUIS, ZIJ waren in de soos op het dorp.
Dat gebeurde DAAR, wij zaten THUIS!
Wij (zonder dat al te weten), lopen naar buiten een rondje en ineens word ik belaagd.
Is het nu duidelijk?
Ik zag ze niet eens aankomen
In dit geval zou je dus echt wel schadevergoeding kunnen eisen.quote:Op donderdag 15 december 2005 10:48 schreef DeStedebouwer het volgende:
[..]
We leven niet in Amerika. Gemekker over schadevergoeding altijd...
Nou als hij school/werkverzuim heeft gehad dan zou hij wel wat kunnen doen.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:52 schreef JAMsper het volgende:
Kunnen eisen, hoe dan? Dat krijg je niet zomaar, tenzij ik zeg dat ik echt geestelijke problemen heb.
4 tegen 2, ik en dat meisje, maar vooral tegen mij, zij hebben ze niet zoveel gedaan hoor, lach maar trouwens, ik wil wel eens zien hoe jij het houdt, 4 tegen 4 dan he..quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:55 schreef Jajong het volgende:
Okay, t was dus 4 tegen 4 en je bent kansloos in elkaar gebeukt? en t MEISJE heeft de meeste schade aangericht? HAHAHAH
te triestquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:53 schreef JAMsper het volgende:
Aanleiding: geen
Na een verjaardag, zaterdag, gingen we rond 4en naar buiten om effe een beetje op te knappen ( we waren redelijk aangeschoten), en ineens komen er gasten(4 mongolen van 18 19 19 en 20 jaar) naar ons(ik(19), meisje, en 2 maten die doorliepen) toe,
Ze hebben ook gewoon keihard op dat meisje ingeramd, maar zij heeft er 1 tje zn oog dichtgeslagen, maar echt serieus, het gevecht ging wel 10 minuten door ofzo, 10 minuten bijna nonstop klappen/schoppen gevangen van vier man![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(en veel te weinig uit kunnen delen)
Mijn neus was gebroken/ is nog gebroken, en is net (bijna) recht gezet :S
Gelukkig deed die dokter dat met verdoving... tandarts verdoving spul in mn neusmaar het hielp goed.
Ik kan je vertellen dat ik HEEL VEEL pijn heb![]()
Een foto net genomen, gelukkig niet full-res voor jullie, er zitten trouwens nog een soort watten in, dus het is daarom nog dikker aan de rechterkant van mn neus op de foto.
Voor degenen die de pzc lezen; kijk in de maandagkrant bij het lokale nieuws.
[afbeelding]
Anders hang jij jezelf even op joh, dat zou pas vet zijn manquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:49 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik hoop dat jij met lonsdale liep, en zij een stel buitenlanders waren en dat ze je echt gruwelijk hard op je bek hebben geslagen. Dat zou pas echt vet zijn man.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |