Eerst aanklagen en dan dezelfde fout begaan?quote:Op woensdag 14 december 2005 10:34 schreef 455H07E het volgende:
Klaag ze aan, regel een knokploeg met echte vrienden...
Ok ok ok, kiezen dan tussen aanklagen en een knokploeg.quote:Op woensdag 14 december 2005 10:42 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Eerst aanklagen en dan dezelfde fout begaan?
Lijkt mij niet zo'n slim plan.
Maar goed, sinds wanneer zijn je 'echte' vrienden deel van een knokploeg
Mijn vrienden zijn niet zo aggressief over het algemeen...
Krijgen we dat gezeik weer. In de middeleeuwen had je allang een knots op je schedel gehad.quote:Op woensdag 14 december 2005 10:34 schreef 455H07E het volgende:
En het wordt steeds raarder hier in NL, dat je zomaar inelkaar geslagen wordt zonder reden.
Australië schijnt wel geliefd te zijn.quote:Je zou bijna roepen "Ik emigreer!" maar waar is het beter?
Umm... Je weet zelf ook wel dat er een groeiende tendens is om zaken met geweld op te lossen. Dat merk je gewoon in het dagelijks leven en tijdens het uitgaan. Ik ben zelf 20 jaar en ik merk zeker een verschil met toen ik uitging toen ik 16,17,18 was. Het heeft zeker het uitgaan iets minder leuk gemaakt.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:41 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Krijgen we dat gezeik weer. In de middeleeuwen had je allang een knots op je schedel gehad.
[..]
Australië schijnt wel geliefd te zijn.
Kwadendammequote:Op woensdag 14 december 2005 10:25 schreef Manneke_Pils het volgende:
Vlissingen?
quote:Op woensdag 14 december 2005 16:27 schreef kokos het volgende:
TS is gewoon een mietje man.
Pussie en op fok beetje stoer doen van volgende keer pak ik ze wel een op een.
Met een rechtzaak doe je het alleen omdat je het zelf niet kunt of durft.
Dus roep je de overheid er maar bij.
Jij ging vroeger ook zeker meteer naar je leraar als iemand wat deed he.
Shiit, hoop dat ze zodra ze vrij zijn je weer op een zaterdag avond tegen komen met zijn fokking tienen je langzaam de zeep op laten rapen en daarna op het meest publiekelijkste punt van je zweeuwse kut dorpje langzaam knock out meppen. KIJKEN OF JE DAN NOG NAAR DE POLITIE DURFT HE.
Gelukkig zijn er mensen die rationeel kunnen nadenken.quote:Op woensdag 14 december 2005 16:43 schreef kokos het volgende:
[..]
Nee maar zo kun je het ook bekijken wou ik alleen maar zeggen.
En jij een lafaard, jij zou waarschijnlijk als ze naar je toekwamen al direct 'help mammie help!' roepen en jankend en smeekend op je knieën vallen en dan om genade smeken.quote:Op woensdag 14 december 2005 16:27 schreef kokos het volgende:
quote:Op woensdag 14 december 2005 16:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er mensen die rationeel kunnen nadenken.
Je snapt de zin nietquote:
jeetje jij ben stoer!quote:Op woensdag 14 december 2005 16:27 schreef kokos het volgende:
Pussie en op fok beetje stoer doen van volgende keer pak ik ze wel een op een.
Met een rechtzaak doe je het alleen omdat je het zelf niet kunt of durft.
Dus roep je de overheid er maar bij.
Jij ging vroeger ook zeker meteer naar je leraar als iemand wat deed he.
Shiit, hoop dat ze zodra ze vrij zijn je weer op een zaterdag avond tegen komen met zijn fokking tienen je langzaam de zeep op laten rapen en daarna op het meest publiekelijkste punt van je zweeuwse kut dorpje langzaam knock out meppen. KIJKEN OF JE DAN NOG NAAR DE POLITIE DURFT HE.
En Rita Verdonk niet te vergetenquote:Op woensdag 14 december 2005 17:20 schreef Dirktator het volgende:
Oorzaak: de verloedering van de jeugd.
Gestimuleerd door: muziekkanalen als TMF, MTV, The Box en een zwak politiebeleid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |