Ze schenen in AH kleding rond te lopenquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:23 schreef Meki het volgende:
het waren zeker kale koppen he
Zijn er dan lijfstraffen om dit soort gedrag tegen te gaan. Hou toch op zeg.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:17 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
schijnbaar hebben sommige onopgevoede lomperikken dat wel nodig! Als hun ouders het niet kunnen doen moet een ander dit dan maar opknappen!
Door dit soort lui kunnen andere mensen dus niet meer een gewoon normaal leven hebben.
Door middel van een verzetje door een avondje uit, dat dan zo moet eindigen?
Mensen met een beetje verstand doen dit soort dingen niet!
Want stoer zijn is niet erop los rammen lijkt me zo, maar je verstand gebruiken wel
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.quote:
Zorg dan wel dat ze geen bewijs hebben dat jij het heb gedaan anders heb je het echt gedaan in Nederland, zinloos geweld mag, maar als je als slachtoffer verhaal komt halen bij de daders dan heb je het gedaan.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:55 schreef MYND het volgende:
Tip aan TS: pak die gasten een voor een terug op zo'n moment dat ze het niet verwachten. Komop zeg dit pik je toch niet?
Het leger weer invoeren?quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:54 schreef Speed-Addicted het volgende:
[..]
Zijn er dan lijfstraffen om dit soort gedrag tegen te gaan. Hou toch op zeg.
Ze moeten in Nederlands een Heropvoedingskampen in het leven roepen (ala Amerikaanse bootcamps), eerst mentaal afbreken of vervolgens opnieuw te bouwen.
Dat zet pas zode aan de dijk![]()
Ik weet dus wel wie ik de volgende keer help, ennn die gasten zijn niet al mn " vrienden hoor"quote:
Dus je hebt meer neppe vrienden?quote:Op woensdag 14 december 2005 09:38 schreef JAMsper het volgende:
[..]
Ik weet dus wel wie ik de volgende keer help, ennn die gasten zijn niet al mn " vrienden hoor"![]()
Jij mist zelf iets geloof ikquote:Op woensdag 14 december 2005 10:00 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Dus je hebt meer neppe vrienden?
In ieder geval beterschap en succes met je rechtzaak.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |