Maar even wat uitgebreider.
Toen ik van huis weg ging hing er al een groene lichtstreep boven de stad die me zo in 'Ster-van-Betlehem'-stijl naar het stadion toe leidde. De route went al snel en heb ook al een vaste fietsstalplek gevonden
![]()
Beide ploegen misten was belangrijke basisspelers en meestal is SCH dan in het voordeel met een bredere selectie, maar het spelbeeld was daar niet naar. Behalve in het begin had ik nooit het idee dat we vandaag zouden kunnen verliezen. Zeker begin tweede helft waren alle ballen voor Grunn. Vandenbussche werd er soms wat weemoedig van. Nog een goaltje of twee erbij, was ook mogelijk geweest, maar hier doen we het natuurlijk al graag mee.
Klasse periode van Jans & co. Door de extra duels tegen Volendam (beker) en Veendam (oefen) moest FCG vier 'finales' spelen om het ene stadion goed uit te leiden en het andere goed te openen. Als ook maar één van die wedstrijden verloren was gegaan, had dat gezichtsverlies betekent, maar ze hebben het dus echt perfect gedaan met vier overwinningen en een doelsaldo van 13-0!
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:54 schreef Cruoninga het volgende:Nog even last-minute een zwaaivlag in elkaar zetten en dan in de vroege avond naar het zuidoosten der stad. Straks te zien achter het doel.
Die dus:
![]()
Even geleend van
www.pinkgron.nlHet zit wel goed op die curve. Verschillende groepen met elk hun eigen doek naast elkaar, naar Italiaans voorbeeld. Choreografie-actie (foto's komen) en zang waren perfect. Hele stadion deed geregeld mee. Enige probleem is dat het geluid op de eerste ring minder goed blijft hangen dan op de tweede (naar het schijnt), zodat het uitvak in het voordeel is. Al ik ze niet veel heb gehoord, schenen ze op de tweede ring wel hoorbaar te zijn geweest.