quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:53 schreef golfer het volgende:
Ik heb Clau net even een sms-je gestuurd met de vraag of ze al last van een nat slipje heeft.
Antwoord van haar : "hihi, bijna."
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:53 schreef golfer het volgende:
Ik heb Clau net even een sms-je gestuurd met de vraag of ze al last van een nat slipje heeft.
Die beantwoord zijn sms-je tot nu toe niet.quote:
Whehehequote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Die beantwoord zijn sms-je tot nu toe niet.![]()
Gadverdamme, vieze oude manquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:53 schreef golfer het volgende:
Och, heeft GJ die dan al voor de wedstrijd aan z'n spelers toegediend.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Clau en Noca hebben ieder een kratje bier aan Verbeek gegeven, vandaar -Vaduz-
Die 9 cent komen net zo hard aan natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Die beantwoord zijn sms-je tot nu toe niet.![]()
Wat loop je te bitchen vanavond, heeft DB verloren ofzo?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een teletubbie sfeer trouwensMet die troppers en de wave
![]()
Hallo, het is terrorobbie hoor...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:05 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wat loop je te bitchen vanavond, heeft DB verloren ofzo?
Hoi.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hallo, het is terrorobbie hoor...
Nee, we moeten zondag pasquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:05 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wat loop je te bitchen vanavond, heeft DB verloren ofzo?
quote:
Briljant balletje netquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Levchenko speelt een berepot, is een erg nuttige kracht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |